Yavuz arkasına döndü ben çaresiz kaldim.Ya hamileysem.Ya yavuzla çocuğumuz olursa o zaman ne yaparım ben?
"Yavuz...Tamam dur benide bekle."
"Bekliyorum gel."
"Beni tehdit etmen hiç güzel değil!"
"Sen de laf dinle o zaman bahar!"
"Sen çok dinliyorsun sanki."
Sesis konuşmuşdum ama galiba duydu,çünkü bana bakıp kafasını salladı.Biz evin öğnüne gelmişdik ben içeri girdim yavuz da arkamdan geliyordu.Odaya girdim yavuz tam girecekdi ben kapıyı kapatıp kilitledim.Ona çok sinirliydim ama kızamıyorum da.
"Bahar aç kapıyı."
"Hayır!"
"Bahar!"
"Hakketin yavuz hiç konuşma!"
"Nasıl istersen bahar...nasıl istersen."
Gitmiş gibi yaptı ama biliyorum orda bekliyor hala.Ben de gıcıklık olsun diye konuşmaya başladım.
"Yavuz orda mısın?"
"..."
"Yavuz yavuz yardım et lütfen yavuzzzz!!!"
"Bahar noldu aç şu kapıyı bahar!"
"Hahahahahahahhaha"
Ben orda sesli sesli gülerken yavuz susuyordu.Gerçekden komikdi ama.
"Noldu yavuz bey hani orda değildiniz.😂😂😂"
"Yapılırmı bu bahar.Aklım çıktı."
"Yavuz sen şey...Sen cüneyti bulacak mısın?"
"Bahar buldum galiba ama emin değilim.Emin olmadan da birşey demek veya yapmak istemiyorum."
"Na-nasıl yani?"
"Benim adamlar aramaya çıkmıştı 3 adam bulmuşlar iki sinden bir şey çıkmadı büyük ihtimalle o cüneyt."
"Tamam beni getir onun olduğu yere ben söyliyeyim sana o mu yoksa değil mi diye."
"Hayır!"
"Neden yavuz?"
"Hayır işte bahar!"
Ben kapıyı açdım içeri girdi.Ikımizde koltuğa oturduk.
"Neden yavuz bana bir sebep söyle."
"Çünkü..."
"Evet?"
"Çünkü senin onu görmemi istemiyorum."
"Bu muydu yavuz."
"Evet bahar beğenemedin mi?"
"Bunda be vardı söylenmeyecek?"
"Üzülürsün sanmıştım bahar seni düşünende kabahat."
"Tamam yaaa üzülme."
"Affettin mi beni?"
"Evet affetim."
"İyi."
Dedi ve bana sarılıp omzumu öptü.
______________
Ertesi günUyandığımda yavuz yanımda yoktu.Bütün evi aradım ama hiç bi yerde bulamadım.Telefonum da yoktu arayamiyordum.Alinin odasına gittim ama o da yoktu.Yavaş yavaş endişilenmeye başlamışdım.Dışarı çıktım ordada kimse yoktu.Sokağa çıktığımda 4 tane adam vardı silah vardı ellerinde.Ben hemen içeri koşmak için hazırlanırken birisi kolumu sıkıça tutu.