Capitolul 3

75 6 0
                                    

                                                                Sarutul

Pana cand m-a sarutat! A fost cel mai dulce si sincer sarut pe care l-am putut avea vreodata.Era primul deci era special.Ma desprind speriata din acel sarut.

-De ce? De ce m-ai sarutat?
-Pai nu m-am putut abtine!Esti asa de...
-Taci!Nu spune cuvantul ala!
-Hot! Buna!
-Ohh m-ai taci!
-De ce?Doare adevarul?
-Nu!
-Bun ! Atunci nu te superi daca fac asta!

In secunda urmatoare m-am trezit trantita in pat cu Xander peste mine.

-Bun sa incepem!

Am inchis ochii! Sper ca nu vrea sa faca asta!Dar atunci am simtit o perna lovindu-ma!

-Aaa deci vrei razboi?
-Da!
-Bun!

Am inceput sa ne batem cu perne pana cand toata camera era plina de pene.Paradisul penelor.Xander s-a apropiat de mine si mi-a soptit:

-Nu stiu ce mi-ai facut!
-Nu ti-am facut nimic! Ce sa iti fac?
-Mi-ai sucit mintiile!
-Ba nu!
-Ba da!
-Eh stii ca nu e adevarat! Oricum nu sunt potrivita pentru tine!
-Ah i-auzi!Dar tu cu cine te potrivesti?
-Cu nimeni!
-Nu cred! Atunci te las domnisoara Isabella infumurata!Nimeni sa nu afle despre ce am facut aici noi!Priceput?
-De ce?
-Priceput?
-Da!

Atunci am auzit cum usa s-a trantit si am ramas singura in paradisul penelor.De ce s-a enervat asa de tare? Cu ce i-am gresit?Ce se intampla cu el?Acum cateva minute era altfel.Eram prea obosita sa ma gandesc ce e in capul lui si sincer chiar nu-mi pasa.Asta sunt eu, cui nu ii pasa de mine nici mie nu imi pasa de ei!M-am intins in pat chiar daca era plin de pene si am adormit instantaneu!

A doua zi m-am trezit foarte trista.Ciudat in vis nu a m-ai aparut nimeni.Inainte sa ajung aici auzeam soapte sau vedeam umbre,dar acum nimic.Ce se intampla?Ce legatura au astea cu acesti vampiri.Aud un ciocanit la usa.

-Buna dimineata domnisoara, am fost trimisa sa va chem la micul dejun!
-De catre cine mai exact?
-De catre regina!
-Ok, stai sa ma imbrac si voi veni!
-Bine domnisoara!

M-am imbracat cat am putut de bine de comod si am coborat in sufragerie.Acolo erau toti: regina,Eduard,Xabder,Alexa,Tania,Sebastian!

-Buna dimineata! Ma scuzati ca am intarziat!
-Nu-i nimic fata mea!
-Vai papusa din prima zi o dai in bara?
-Xander nu asa te-am educat!
-Scuze, mama!
-Si deci Isabella iti place camera?
-Da!Multumesc!
-Sa stii , camerele noastre sunt langa a ta! Deci ce ai zice de o petrecere in pijamale?
-Serios fetelor?
-Da!
-Uraa!
-Noi baietii avem voie?
-Nu! E petrecere de fete!
-Va rugam!
-Ne m-ai gandim!
-Asa va vreau!
-Copiii aveti grija sa nu faceti prea mult taraboi si sa ajungeti sa va certati!
-Am inteles!

Dintre toate astea nu intelegeam un lucru.Vampiri se hranesc cu sange.Ei de ce mananca mancare normala?

-Putem manca mancare normala , dar uita-te in paharul lui Xander! Este sange!
-Dar..
-Cum am stiut?Putem citit gandurile!
-Waw!
-Deci mergem sa ne pregatim?
-Pentru?
-Petrecere!
-Aaaa! Normal!
-Bun! Eu aduc sange pentru noi si suc pentru Isabella!
-Eu aduc mancare,iar tu Isabella pregateste un film la tine in camera!
-Ok!

Si pregatiriile au inceput!

Exista iubire intre un inger si un demon?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum