Balul Mascat!
Zorii zilei au venit cu pasii repezi.Am incercat sa deschid ochii ,dar soarele ma impiedica sa o fac!Cumva am reusit sa deschid ochii si sa ma obisnuiesc cu lumina de afara.Langa mine statea asezata o cutie neagra.Nu i-am dat importanta fiindca nu are!Ciudat in dimineata asta Elsa nu a venit sa ma trezeasca! Oare pe unde o fi?
Deschid usa camerei mele si pornesc catre camera fetelor.In jurul meu era o agitatie foarte mare.Nu apuc sa bat la usa fetelor caci Tania deja imi deschise usa!
-Neata!Esti pregatitta?
-Pregatita pentru ce?
-Balul!
-Ce bal?
-Pai Xander organizeaza un bal,dar crede-ma nu stiu cu ce ocazie!
-Daca tu zici!Am primit o cutie neagra!
-Hai sa ne uitam ce e in ea!
-Ok!Am mers cu Tania in camera mea si am deschis cutia!Era o rochie incredibil de frumoasa de culoarea abanosului alaturi de o pereche de pantofii inalti si o masca incredibila!
-Uuuu! Cineva te iubeste!
-Mda! Demonul in persoana!
-Hei nu vorbi asa de Xander oricum in cinstea ta organizeaza balul!Upsss!
-Aaa deci nu stiai nimic haa?
-Imi pare rau ,dar Xander mi-a spus sa nu iti zic nimic!
-In regula!Hai sa il facem sa creada ca nu stiu nimic!
-Hmmm imi place cum gandesti!
-Si mie!
-O sa te ajutam sa te pregatesti!
-Ok!Timpul trecea si deja trebuia sa ma pregatesc pentru bal!Fetele au venit si m-au ajutat!Rezultatul final ei bine vreau sa va spun ca nu m-ai eram eu!Era o noua Isabella!
-Isabella! Esti waw!Nu am cuvinte!
-Nu ma pot uita intr-o oglinda?
-Nu!
-De ce?
-Fiindca nu poti!
-Bine!Va multumesc!Cu asta fetele au plecat sa se pregateasca si ele.Muzica deja se auzea si invitati au inceput sa vina.Aveam emotii! Ce rezolva Xander cu balul asta?Nu am uitat de faza de ieri!Oricum! Ma apropiam de sala balului si eu nu stiam cum arat!Inainte pe masa de langa usa era asezat un trandafir si un bilet:
"Aceasi fata ,dar o infatisare diferita ! La fel si un trandafir, aceeasi floare ,dar culoare diferita!"
Am luat trandafirul si l-am mirosit.Era asa de perfect.In timp ce paseam spre camera balului imaginea mea se oglindea in oglinda de pe perete!Aratam ...nu am cuvinte sa descriu cum!Eram incredibila.Am deschis usa si am patruns in camera unde si muzica s-a oprit la intrarea mea.Toata lumea era gen :WAW!Vad un baiat mascat ce se apropie de mine.
-Cum am spus! Trandafirul se potriveste cu tine!
-Xander!De ce? De ce o faci?
-Fiindca imi pare rau!Sincer chiar imi pare rau! Baietii mi-au spus sa ma intorc sa va intreb daca m-ai stati mult si din greseala am auzit tot.Nu a fost cu rea intentie!Imi acorzi un dans?
-Sa spunem ca da!
-Multumesc!Am inceput sa dansam si toata lumea se uita la noi.Regina era un zambet.Mi-a facut cu mana si mi-a trimis un pupic.Xander mi-a cuprins talia si am inceput sa dansam.Eram ca doua pasari!La final insa l-am privit pe Xander in ochii si am plecat! Am plecat lasandu-l sa viseze si sa se distreze! Era prea mult pentru mine! Oboseala ma cuprindea! Sau eram bolnava! Tot ce am vazut era doar negru!