הדר לופז- בת 17 כיתה יב' (שמיניסטית) מתוך החבורה שהיא נמצאת בה שתיים מהן הן החברות הכי טובות שלה שהן שחר ואופק. היא ילדה לא שקטה בכלל ביטחון עצמי מופרז היא ילדה מאוד טובה וחייכנית ולא שחצנית. הדבר הכי חשוב לה זה המשפחה שלה שאותה היא כלכך אוהבת ומכבדת. מי שהכי יודע לעצבן אותה זה סער השכן שלה והיא מחזירה לו גם. ולפעמים היא באמת אוהבת את הריבים שלהם כי הוא כמו האח הגדול שלה והיא חולה עליו. בבית הספר המורים לא מעניינים אותה היא עושה מה שבא לה.והלימודים זה הדבר היחיד שההורים שלה רבים איתה, כי היא שונאת ללמוד והיא לא טובה בלימודים למרות שהיא מאוד חכמה.
סהר לוי- בן 23 אחרי צבא כרגע עובד הוא אח של שחר חברה הטובה של הדר והם שכנים טובים מאוד של משפחת לופז. כולם יודעים שהוא חולה ומעריץ את הדר בתור אחות כמובן אפילו הוא חושב ככה לכן אוהב להציק לה. מה יקרה שהאהבה שהוא מרגיש אלייה כמו אחות תשתנה לאהבה אמיתית ויראה אותה כאישה מושכת ולא כאל אחות קטנה שהוא תמיד חשב שהיא? האם הוא יכחיש?או לא?🤔
שחר לוי- בת 17 כיתה יא' ,חברה טובה והשכנה של הדר. הן גדלו ביחד הן היו ביחד במעון ואז גן ואז כשהיו צריכים לעלות לכיתה א' אותה השאירו עוד שנה בגן והדר עלתה לכיתה א'. היא מאוד יפה ומושכת מלאת ביטחון עצמי וכל גבר שרואה אותה יתחיל איתה.
אופק ביטון- בת 17 כיתה יב' (שמיניסטית) נמצאת גם בחבורה והיא החברה הטובה של הדר ושחר היא הכירה ראשונה את הדר כהיא עברה לגור בעיר היא הגיעה לכיתה א והייתה ביחד עם הדר ומאותו זמן הדר שיתפה אותה בהכל והכירה לה את שחר וככה שלושתם נהיו חברות טובות. אופק היא בלונדינית לא רק בשיער גם בשכל היא מאוד מצחיקה ואוהבת והפאק שלה זה החוסר ביטחון הקטן שלה זאת אומרת היא מתייחסת יותר מידי למה שיגידו עלייה אבל בסה"כ היא אחלה ילדה ורוצה רק שיאהבו אותה.
עמית סלע- כיתה יב בן 18 הוא גם מתוך החבורה הגדולה שלהם והוא בהתחלה היה ידיד טוב של הדר ואחר כך הם התחילו לצאת ביחד ולהתאהב הם התחילו לצאת בכיתה י' והיו ביחד שנה וחודשיים והחליטו לצאת להפסקה ומאז לא חזרו להיות ביחד ונשארו ידידים מאוד טובים. הוא היה מאוהב בה מאוד וגם היא האם הרגשות יחזרו? האם הם יחזרו להיות חברים או ישארו ידידים טובים כמו שהחליטו?
YOU ARE READING
My neighbor / השכן שלי
Romanceהדר לופז בת 17 תלמידת תיכון עולה לכיתה יב שנה אחרונה. היא לא נחשבת חנונית וגם לא מקובלת היא מאוד קרובה למשפחתה ולשכנים שלה . הדר ילדה מאוד יפה שיער חום עד אמצע הגב ועיניים בצבע דבש ירוק עם גוף מחוטב ושזוף יש לה אחות גדולה עדן בת 22 ושני אחים תומר בן...