Nash POV
Všichni jsme seděli u televize a nepřítomně se na ní koukali.
"Nechcete někam vyrazit?" zeptala se Lizz, zatímco si hrála s vlasy Aidena.
"No jo, ale kam?" zamrmlal jsem. Nic v okolí není, jenom možná tak pláž. Ale tam chodíme skoro každý den.
"Kousek od města je prej pouť," řekl Cam. "Tak jestli chcete, tak můžeme jet tam," dodal.
"Na co čekáte lidi! Jede se!" rozhodl Jack G a donutil nás se zvednout.
Jelikož nás bylo hodně museli jsme jet dvěma auty, a i tak jsem se mačkali.
"Taylore!" vypískla Lizzy. "máš tlustej zadek!" stěžovala si se smíchem.
"Tlustej, ale hezkej, takže mlč a užívej si ten pohled," zasmál se Taylor a dosedl vedle Lizzie. Ta si odfrkla a "užívala" si místo uprostřed.
"Tak se nemrač, nesluší ti to," řekl jsem Lizz.
"Tak si se mnou vyměň místo a uvidíme jak se budeš usmívat," zabručela.
"To ti tu tolik vadím?" zeptal se hraně dotčeně Aiden.
"Ne, ale není mi to moc příjemný," usmála se Lizz.
"Budeš to muset vydržet ségra," ozval se Cameron, který řídil.
***
"Tak dámy a pán-" Cameron byl přerušen Taylorem, který vystřelil z auta.
"Uff, málem jsem tam umřel," vydechl spokojeně Taylor.
"A z čeho prosím tě? Z těch tvejch smradlavejch ponožek?" zeptala se Lizz, když vylezla z auta. "Protože to já bych si měla stěžovat! Vždyť tys mi chtěl tu toxickou věc přetáhnout přes hlavu!" řekla a zachvěla se. Musel jsem se zasmát, byla roztomilá.
"Kéž bych to udělal," vyplázl jazyk na Lizz.
"Taylore, takhle si nikdy nenajdeš holku," zasmál se Jack J, když přijel druhým autem.
"Mlč, nebo tu ponožku přes hlavu přetáhnu tobě," řekl a sundal si ponožku. Lizz se okamžitě schovala za Aidena a Jack za Cartere.
"No proto," zabručel Taylor a ponožku si zase oblíkl.
"Jdeme!" vypískla Lizz a hnala nás k první atrakci.
ČTEŠ
Crazy Life [Magcon]
FanfictionElizabeth Dallasová, mladší sestra Camerona má skvělý život. Úžasné kamarády, božího bratra a milujícího přítele. Ne všechno, ale trvá navždy. Jaké překážky Lizz v jejím životě čekají? A jak si s nimi poradí? /vulgarismy/