3. Kapitola

362 14 0
                                    

Shawn POV

"Wow! Tak na to musíme jít!" řekla nadšeně Lizz, když jsme došli k obrovský horský dráze.

"Ehm, nechceš jí nechat až nakonec?" zeptal se jí Hayes, který z toho nápadu nebyl nadšený tak jako Lizz.

"Proč? Ty se bojíš?!" vyjekla a přešla k němu.

"Ne," zapíral Hayes.

"To je v pohodě, nemusíš tam chodit, jestli nechceš," usmála se na něho a cvrnkla ho do nosu.

"Každopádně já jdu! Kdo jde se mnou?" poskočila a podívala se na nás.

"Já půjdu," objal jí ze zad Aiden a dal jí pusu na tvář. 

Podíval jsem se na Nashe a Taylora a přikývl.

"My půjdeme taky," usmál jsem se.

"My taky!" Připojili se k nám oba Jackové.

"Ještě někdo?" zeptala se Lizz, Aarona, Matt, Camerona a Cartera. Nesouhlasně zavrtěli hlavou.

"Okay, jdu koupit lístky," oznámila Lizz a šla k pokladně. Je tak plná energie. Za nedlouho se vrátila i se sedmi lístky. Každému z nás dala jeden a pak jsme čekali, až jízda skončí.

Za chvíli jsme už mohli nastupovat, když najednou Cam strčil do Lizz, která začala padat, naštěstí jí Cam chytil, ale pak odběhl k horské dráze kam si sedl. Vždyť nemá lístek...

"Camerone!!!!" zakřičela Lizz. "Jak se opovažuješ mi sebrat lístek?!" prskla naštvaně. Podíval jsem se na Cama a uviděl, jak drží její lístek a přitom vyplazuje jazyk.

"Já ho zabiju," přecedila přes zuby Lizz, když jsem k ní přešel.

"Na vezmi si můj lístek," nabídl jsem jí. Podívala se mi do očí a nádherně se usmála, hned na to mě objala.

"Děkuju moc!" zašeptala mi do ucha, vzala si lístek a pelášila za kluky. Sedla si vedle Aidena, kterému následně dala pusu. A v tu chvíli mi to nějak vadilo. Vadilo mi, že mu dala pusu. Tu myšlenku jsem rychle schoval někam hluboko. Lizz je moje nejlepší kamarádka, nic víc.


Crazy Life [Magcon]Kde žijí příběhy. Začni objevovat