Lizz POV
Nemohla jsem tam zůstat už ani minutu, rozbrečela jsem se a utekla z jeho domu. O dva bloky dál jsem se zastavila a pořádně se nadechla. Utřela jsem si slzy do už promáčeného rukávu a šla rychlím krokem domů.
Otevřela jsem dveře a hned spatřila všechny kluky, jak sedí u jídelního stolu a nad něčím přemýšlí. Otočili se na mě a jakmile spatřili moje červené oči přiběhli ke mě.
"Co se stalo, Lizz?"
"Jsi v pořádku?"
"Kde jsi byla?"
Zasypali mě spousty otázkami a mě z toho začala bolet hlava. Rukou jsem naznačila, aby ztichli. Naštěstí to pochopili a přestali se mě ptát.
"J-já, byla jsem za Aidenem," vykoktala jsem ze sebe. V očích se mi začaly tvořit slzy.
"Rozešel se se mnou..." rozvzlykala jsem se nahlas. Cam si mě přitáhl do objetí. Začal mě hladit a utěšovat. Trvalo pár minut, než jsem se uklidnila. Kluci mi přinesli kapesníky a já jim za to byla vděčná.
"Proč se s tebou Aiden rozešel?" jako první se mě zeptal Nash, který mě hladil na kolenou.
"Že jsme spolu netrávili tolik času," začala jsem a vysmrkala se. "Prej jsem radši s vámi než sním," dodala jsem.
"A je to pravda?" zeptal se Shawn a všichni se na něho zamračili.
"Já nevím..." zamumlala jsem a víc se přitiskla k bráchovi.
"Nechceš se prospat?" zašeptal mi do ucha Cam. Zakroutila jsem hlavou a odtáhla se od něho.
"Chci se nějak zabavit," oznámila jsem jim a snažila se usmát.
"Tak to jsi tu správně!" tleskl nadšeně Jack J a já se upřímně zasmála. Ještě že znám tyhle paka.
"Náhodou jsem dneska dostal pozvání na jednu párty..." prozradil nám a všichni se zasmáli. Po pravdě se mi na žádnou párty nechtělo, ale nechci, aby o mě kluci měli strach.
Všichni se rozutekli do svých pokojů, jenom já a brácha jsme zůstali v obýváku.
"Nevadí ti to?" zeptal se mě a zastrčil mi neposedný vlas za ucho. Zakroutila jsem hlavou. Přikývl a odešel se převléknout a já ho následovala.
ČTEŠ
Crazy Life [Magcon]
FanfictionElizabeth Dallasová, mladší sestra Camerona má skvělý život. Úžasné kamarády, božího bratra a milujícího přítele. Ne všechno, ale trvá navždy. Jaké překážky Lizz v jejím životě čekají? A jak si s nimi poradí? /vulgarismy/