4. Kapitola

351 13 0
                                    

Lizz POV

"Klucii! Já mám hlad," žadonila jsem o jídlo, tak nějak jsme se zapomněli najíst, nebo spíš já. Vzhledem k tomu, že jsem byla na každé atrakci, neměla jsem čas si nic koupit na rozdíl od kluků.

"Půjdeme tamhle na střelnici, ty si tam něco můžeš koupit a já ti něco vystřelím," nabídl mi Aiden a já s úsměvem souhlasila. Políbil mě do vlasů, zatímco jsem ten nápad říkala klukům. Ty se rozhodli, že zkusí taky něco vystřelit. 

U stánku, který byl hned vedle střelnice, jsem si objednala hranolky a trdelník. Jo, divná kombinace, ale měla jsem chuť. Jakmile mi starší pán dal objednávku sedla jsem si ke stolu a pozorovala ty paka, jak se snaží něco vystřelit. Proč jsem je tam vůbec pouštěla, vždyť si vypíchnou oko.

Jako prvnímu se to povedlo Camovi, který se na mě zazubil, když mu podávali červenou růži. Přešel ke mě a ukradl mi kousek trdelníku.

"Kup si svůj," zabručela jsem a trdelník dala dál o něho. Vzal vystřelenou růži a dal mi jí za ucho, jak romantické.

"To máš za ten trdelník," usmál se "a za ten lístek," uchechtl se a pohled přemístil na kluky, kteří se snažili něco vystřelit. Nutno dodat, že některým už docházela trpělivost, jako například Taylorovi. Při pohledu na něj jsem se málem udusila hranolky, které jsem dojídala.

"Nesměj se Dallasová! Bych chtěl vidět tebe!" zamumlal naštvaně Taylor, když mě viděl, jak se dusím jídlem i smíchem.

Kluci postupně dostříleli, dokonce a Taylor a taky mi snědli trdelník, a aby mi to nebylo líto tak mi dali jejich vystřelené růže a v případě Nashe, růžové medvídka.

"Měli byste si najít holky," zaskuhrala jsem, když jsem nesla všech deset růži a růžového medvídka. Bylo mi líto to vyhodit, takže jsem to musela nést. Mimochodem ani jeden mi nepomohl. Džentlmeni...

"Na co, když máme tebe? Další ženskou bychom nezvládli," uchechtl se Carter, a já nemít plný ruce tak mu dám pohlavek.

Crazy Life [Magcon]Kde žijí příběhy. Začni objevovat