Lizz POV
Ráno mě vzbudila hlasitá rána čeho si. Nechtělo se mi vstávat, ale když jsem zjistila, že bude skoro jedenáct, přemluvila jsem sama sebe a vstala. Byla jsem překvapená, že jsem na sobě neměla pyžamo.
Převlékla jsem se do šortek a tílka. Udělala si culík a šla se podívat co se děje dole.
Ti kluci mě překvapují čím dál víc. Jackové stáli u sporáku a něco smažili, zatímco brácha s Aaronem krájeli zeleninu.
"Jéé, dobré ráno, Lizz," popřál mi Hayes, který seděl u stolu a ládoval se palačinkami.
"Není to jedovatý?" zeptala jsem se ho a ukázala na jeho snídani.
"No, prosím?" ozval se dotčeně Jack J. Zasmála jsem se a sedla si ke stolu.
"Co vás to popadlo?" zajímala jsem se, zatímco jsem si nalila džus do skleničky.
"Nudili jsme se," pokrčil rameny Cam a dál krájel zeleninu.
"Vůbec by mi nevadilo, kdybyste se takhle nudili každé ráno," zazubila jsem se na kluky a napila se.
"Dáš si?" zeptal se mě Jack G a obracečkou ukázal na palačinky na pánvi.
"Co myslíš?" odpověděla jsem mu a podala jsem mu talíř, aby mi nandal.
"Dneska máme focení," oznámil nám Cam a přitom se podíval na mě, protože tušil, že jsem na to zapomněla. A měl pravdu a nejhorší je, že jsem na dnešek něco měla.
"Budete dělat i oběd, nebo se pojedeme najíst někam do restaurace?" zeptala jsem se, když jsem dojedla palačinky.
"Tady, budou filety s bramborami a salátem," řekl mi Aaron, který stál v kuchyni.
"Musím si něco vyřídit," zamumlala jsem a vyběhla nahoru do svého pokoje. Vzala jsem si mobil a vytočila Aidenovo číslo.
Po pár vyzvánění jsem uslyšela jeho hlas.
Aiden: "Ahoj, děje se něco, Lizz?"
Já: "Ahoj, no tak nějak... Hrozně se omlouvám, ale dneska s tebou na tu večeři nemůžu."
Aiden: "Co? Ale jak to? Slíbila jsi mi to..."
Já: "Já vím a hrozně se omlouvám! Dneska máme focení a já na to úplně zapomněla."
Aiden: "No co se dá dělat no..."
Já: "Fakt mě to mrzí, lásko."
Aiden: "Já vím, budu muset končit, měj se."
A ukončil to. Tak to jsem posrala. Teď je na mě naštvanej. Kdybych si já hloupá zapamatovala, že máme dneska focení, všechno by bylo v pohodě. Posadila jsem se na postel a dala si hlavu do dlaní.
ČTEŠ
Crazy Life [Magcon]
FanfictionElizabeth Dallasová, mladší sestra Camerona má skvělý život. Úžasné kamarády, božího bratra a milujícího přítele. Ne všechno, ale trvá navždy. Jaké překážky Lizz v jejím životě čekají? A jak si s nimi poradí? /vulgarismy/