3. Prima zi

555 56 81
                                    

Toata duminica dupa-amiaza am petrecut-o in piscina din spatele casei si evident ca am invitat-o si pe Sarah insa mi-a zis ca are niste hartii de facut, asa ca am ramas singura. Eu cu servitoatea.

"Stii, Mary, barbatii sunt atat de nasoli si greu de inteles. Mereu spun ca noi ne lasam greu si ca nu le acordam ceea ce vor ei, si anume sex, si culmea, fix cand te lasi si ii acorzi toata libertatea sa te atinga, iti spune sa te comporti frumos si sa fii cuminte. Sunt atat de confuza." am murmurat eu, luand inca o gura din sticla mea de bere. "Sau cel putin asa imi amintesc ca s-a intamplat." am oftat, privind spre femeia mai batrana decat mine cu vreo zece ani, pe care o consideram cea mai buna amica a mea atunci cand Sarah nu era prin preajma.

" am oftat, privind spre femeia mai batrana decat mine cu vreo zece ani, pe care o consideram cea mai buna amica a mea atunci cand Sarah nu era prin preajma

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Poate ca asta voia de fapt." mi-a zambit ea, facandu-ma sa ma incrunt, intinzandu-ma mai bine pe sezlongul meu.

"Adica?"

"Vezi tu, ei mereu au fixatia asta, sa nu te lasi greu ca sa ti-o poata pune, insa doar un barbat adevarat ar accepta provicarea de a fii cu o femeie incapatanata. El poate te voia rea, intepata, sa vada o provocare in tine. E mai satisfacator sa imblanzesti un leu decat sa-l primesti gata domesticit." mi-a facut ea cu ochiul. "Acum scuza-ma, scumpo, am niste treaba de facut. Spune-mi daca mai ai nevoie de ceva."

Si cu asta a plecat.

O provocare, deci. Vrea sa ma las greu? Nici n-o sa stii ce te-a lovit, Alexander.

~~~~~~~~

Ora sapte de dimineata. Din ce mi-a spus tata, liceul este la cateva strazi distanta, ceea ce inseamna cam un sfert de ora de mers cu masina si jumatate de ora pe jos. Cursurile incepeau de dimineata, la opt, ceea ce inseamna ca am aproximativ jumatate de ora sa ma pregatesc. Inca oscilez intre a ramane acasa si a-i pacali ca-s bonlava sau sa plec de acasa si sa nu merg la liceu. Normal ca tata a avut grija de chestia asta si m-a pedepsit pentru ca nu l-am anuntat din timp ca dorm la Sarah -ceea ce nu s-a intamplat deloc, insa nu trebuie el sa afle asta-, si mi-a spus ca el o sa ma duca la liceu azi si toata saptamana daca nu ma astampar.

N-am 7 ani, dar in fine, o sa ma disciplinez ca sa scap de el si dupa tot ce vreau eu fac.

Mi-am spalat dintii si fata, periindu-mi parul si schimbandu-ma într-o pereche de blugi stramti si un maiou alb, renuntand la sutien. Afara iar era cald de se topeau pietrele, deci cat mai putine haine, cat mai bine. Am decis sa renunt azi la machiaj, caci oricum buzele mele prinsesera o nuanta rosiatica de la cat le muscam din cauza stresului, si genele mele erau suficient de lungi si fara rimel.

Imediat ce am coborat scarile, l-am vazut pe tata care isi aranja cravata.

"O sa mori de cald in aia." I-am zis referitor la camasa inchisa pana in gat.

"Sunt om de afaceri, nu am de ales." a ras usor dandu-mi un pupic pe obraz. "Semeni cu mama ta din ce in ce mai mult." a soptit el zambind.

"Nu incepe cu asta acum." mi-am rotit ochii mergand spre bucatarie, luand un mar si muscand din el.

AlexanderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum