//daca la un moment dat, in carte, apar diferite poze, ele sunt puse acolo ca sa va ajute sa intelegeti mai bine un outfit sau o locatie, asta in cazul in care descrierea mea nu este suficient de buna//
"De ce?"
Este tot ce am putut spune cand am aflat ca trebuie sa ma mut de la liceul din centrul Londrei, la unul de la periferie.
"Pentru ca, scumpo, e mult prea departe de casa noastra, si singura nu te las sa locuiesti, esti prea mica." mi-a explicat Jenna, mama mea vitrega.
"Tata?" am oftat privindu-l cu atentie, sperand ca macar el sa fie de partea mea.
"Ai auzit-o pe Jenna, Clary, plus ca nu este o idee atat de rea."
"Sa stai tu langa o adunatura de sarantoci care n-au bani nici sa treaca strada, ai inteles?" m-am rastit la tata.
"Nu-i frumos sa vorbesti asa despre persoanele mai putin norocoase, Clarity. Daca n-ar fi fost bunicul tau, nici tu n-ai fi fost unde esti acum. Subiect incheiat. Vei merge la acel liceu care este renumit pentru diferitele competitii sportive. Tu esti buna la inot, si m-am interesat si acolo exista un bazin unde te poti antrena."
Uneori il urasc atat de tare.
"Si cand incep?"
"Luni."
Mi-a picat fata. Incep in trei zile?
~~~~~
Sambata dimineata, ma rog, dupa amiaza, si daca era dupa mine as fi dormit toata ziua, insa Sarah, prietena mea cea mai buna, a insistat sa mergem la cumparaturi, si cine sunt eu sa o refuz?
Dupa aproximativ o ora in care m-am machiat si mi am ales hainele, eram pregatita sa plec. Sarah deja ma astepta in fata casei, in masina ei, un Porsche decapotabil, insa imi placea.
"Mereu intarzi. Uneori chiar cred ca te pierzi in palatul ala." a ras ea, sarutandu-mi obrazul.
"Nu-i chiar asa de mare."
"Clary, casa ta este cat trei case normale la un loc."
Mi-am rotit ochii punandu-mi centura.
"Nu-i vina mea ca-s bogata."
Si-a rotit ea ochii de data asta, buzele mele pline si rosii, de la ruj, scapand un oftat.
"Oh, nu. Un oftat. Lasa-ma sa ghicesc. O unghie rupta? Nu. Drama cu baieti?" a spus ea chicotind, privindu-ma atenta.
"Nici pe departe, S. Ma transfera la liceul asta de pe aici, si sunt sigura ca vipera de Jenna are ceva de a face cu asta."
"Auch, asta chiar este nasol. Priveste partea buna, o sa fim in acelasi liceu, si crede-ma colega, avem niste bunatati la inot de nota 10." a tors Sarah, exact ca o pisica in calduri.
Si inca odata, mi-am dat ochii peste cap.
N-am mai apucat sa spun nimic, caci deja parca in parcarea mall-ului, Sarah coborand din masina. Am lasat aparatoarea de soare in jos, privindu-ma in oglinda, luand ochelarii de soare din varful capului, si asezandu-i pe nas, privindu-ma iar. Am zambit la propria-mi imagine. Am deschis portiera, talpa sandalelor mele cu toc atingand astfaltul fierbinte. Era surprinzator de cald afara, si era octombrie. Asta explica pantalonii mei scurti de blugi si bodyswim-ul nude ce avea un decolteu adanc, pana la partea inferioara a sternului, ce era legat dupa gat. Poate voi merge pe plaja dupa cumparaturi.
Nici n-am apucat bine sa inchid portiera, ca un claxon se auzi, amandoua privind imprejur. O masina decapotata oprise in fata noastra, inauntrul ei fiind doi baieti. Cel brunet o privea pe Sarah razand, insa atentia mea a fost acaparata de satenu de langa, ce privea plictisit in telefon. Sarah s-a aplecat peste masina, oferindu-i un sarut prietenului sau, cu care era de ceva vreme, insa niciodata nu avusesem ocazia sa-l cunosc.
"Clary, vino aici." a zambit ea spre mine.
Era momentul meu sa stralucesc. Mi-am luat mersul de felina, soldurile mele miscandu-se intr-un mod ridicol, insa nici asta nu ia atras atentia.
Ori avea iubita, ori era pe baieti.
"El este Caleb, iubitul meu. Ti-am mai zis eu de el."
"Da, imi amintesc. Insa niciodata n-am avut ocazia sa te intalnesc." i-am zambit.
"Caleb, in carne si oase." a ras el, dand mana cu mine.
"Clarity, dar imi poti spune Clary." m-am prezentat si eu, privirea copilotului sau intorcandu-se abia acum spre mine.
Am ramas blocata. Privirea lui s-a miscat pe corpul meu, scanandu-l, imitandu-i si eu gestul. Si-a trecut limba peste buze, si puteam jura ca ochii lui erau pe ale mele, insa ochelarii lui de soare ma impiedicau din a-i vedea macar culoarea irisilor.
"Deci vii la petrecerea din seara asta?" i s-a adresat Caleb iubitei sale.
"Si sa ratez un inot nocturn in mare? Nici gand." a ras ea.
"Ar trebui sa vii si tu, nu cred ca s-ar supara nimeni." mi-a zambit, privindu-ma cu ochii lui verzi.
"Sigur, o sa vad daca pot ajunge."
~~~~~~
Dupa ce baietii au plecat, eu si Sarah am mers la cumparaturi. Mi-am mai luat doua costume de baie, plus alte haine si eram gata sa plecam. Desigur ca n-am putut sa tac din gura, si am intrebat-o pe Sarah despre baiatul din masina, obtinand de la ea un simplu ridicat din umeri si un mormait. Tipul ala Caleb sigur stia cine este, ca doar nu era taxi sa care lume necunoscuta, insa cand sa o rog pe Sarah sa faca pe spioana, a trebuit sa plece din nu stiu ce motiv, lasandu-ma singura la mall.
Intrebarea acum era, cu ce sa ma imbrac la petrecere?
CITEȘTI
Alexander
RomantizmAlex era genul de băiat care era lăsat baltă înainte de bal pentru băiatul cel rău. Xander era băiatul cel rău. Iar Alexander era combinația letală.