Ema pov
Al-Voi sunteti fetele mortale
Eu-Da!
Baieti-De ce vi se spune asa?
Eu-Pentru ca suntem sexy si cele mai bune din mafie dăă
Brad-Bine gata! Nu vam chemat aici sa va certati ci de alt ceva
Eu-Ce este ca esti asa nervos?
B-Ema esti in pericol!
Noi-Cee?
Eu-De ce mai exact sunt eu in pericol si de ce ar avea legatura cu prieteni mei?
B-Em mai sti petrecerea mafiilor unde toti sefi de mafii au fost invitati!
Eu-Da.
B-Mai il sti pe baiatul cu care ai dansat sti cum il chema?
Eu-Da il stiu mia zis ca il chema Sebastian e un baiat de treaba de aceiasi varsta cu mine. Dar ce legatura are asta cu pericolul si restul?
B-Pai el e scorpionul el conduce cea mai mare mafie din Italia el a vrut sa uneasca mafia cu noi eu am zis ca accept dar el a zis ca daca accept te vrea pe tine in schimb.
Noi-Cee?
Eu-Cum adica ma vrea pe mine in schimb?
B nervos-Separe ca te place si a zis sa te trimit pe tine acolo daca nu mafiile noastre vor fi rivale.
Eu-Ce? Eu nu ma duc nicaieri eu nu il plac?
Andrei-Ai refuzat nu?~nervos ~
B-Normal nu as fi lasat o pe Em sa se duca imi e ca propriu copil o stiu de mica nu i asa printesa
Eu razand-Da dasta si mi am pus numele printesa si pentru ca lam castigat!
Ei-Cum lai castigat?
M-Deci uite ceva ce Andrei nu stie de Ema.
Al-Se pare ca Andrei nu stie tot de ea.
Andrei-Poate nu stiu de ce i se zice printesa dar stiu ca iam fost alaturi cand voi nu ia ti fost si a avut nevoie.-nervos-
Eu-GATA! Andrei iti multumesc ca mi ai fost alaturi dar acuma vreti sa aflati de ce mi se zice printesa?
Ei-DA!
Eu-Cand aveam 10 ami am fost rapita de mafia Timpul dece nu stiu eram eu si inca o fata era mai mica ca mine nu suportam sa o vad batuta asa ca ii luam apararea si eram eu cea batuta.Mam apropiat de ea o chema Bella era foarte frumoasa si dragalasa ea avea 7 ani am fost batute..... Pana intr o zi cand a venit sa ne tortureze iar cu cutitul se indrepta catre Bella cu el ea fiind speriata a inceput sa planga eu nu eram chiar asa de speriata am inseput sa il injur si a lasato pe ea in pace dar a venit la mine cu cutitul si ma taiat (ridic pantaloni pana la genuchi si iau apa si sterg fondul de ten)
Si am mai stat in celulele in care ne pusese inca trei zile si alea eram batute pana a venit o gorila sa ne tortureze iar dar de data aceea sa apropiat mai mult asa am reusit sa iau cutitul si sa il infig in inima iam luat pistolul si ps Bella si am plecat am reusit sa plecam din depozit eram intro padure indepartata am fugit in spatele nostru eru matahalele cu pistoala si trageau am ajuns in mijlocul paduri unde ne au inconjurat cand ma bateam cu o gorila altu a inpuscato pe Bella in cap atunci am vazut totul negru nu ma puteam controla iam omorat pe toti 70 de oameni cu un pistol si 2 pumnale si asa ma gasit fosta mafie care a fost aici mafia Fantoma. Ma ajutat sa ma controlez si ma invatat mai multe impreuna cu Bra....
Ei-O sa avem grija de tine si punct.
CITEȘTI
Mafioata Ross (Vol 1)
AksiZiua o tocilara, seara Queen curselor dar si conducatoarea mafiei Ross.Oare familia ei va afla cine e ea cu adevarat?