Cap 9

4.3K 153 11
                                    

Seb pov
Razele soarelui imi intra in ochi si ma trezesc ma uit prin camera si o vad pe Ema in bratele mele cu capul pe pieptul meu ii dau un pipic pe frunte si o dau nos usor de pe mine ma ridic trag draperiile si ma duc sa ma inbrac imi iau un maieu negru care imi pune muschii in valoare si niste blugi albastri.
Cobor jos si fac clatite dupa ce termin clatitele aud o bataie in usa ma duc sa deschid si o vad pe mama.
M-Buna dragule ce faci?
Eu-Buna mama faceam clatite.
M-Tu faceai clatite?!
Eu-Da ce esti asa mirata.
D-Mami ai venit!
M-Da draga mea. Dar unde e Ema ia mai lipseste la inbratisare.
Eu-Ok. Asezativa am ceva sa va spun! Pai dupa moartea lu tata am intrat intr o mafie aceea fiind mafia lu tata si acum o conduc. Ema si ea este intr o mafie si eu am rapito deoarece o iubesc si nu stiu din ce motiv ma uraste dasta vreau sa stati cu ochi pe ea va rog e diferita chiar o iubesc.
Ele-Stiam de mafie si daca o ranesti te castram!
Eu-De unde stiati de mafie? Si voi cu cine tineti?!
Ele-Cu ea !

Mihai pov
Unde o fi pitica mea nu o gasesc nicaieri de ieri nu am mai vazut o ne facem griji am caitato peste tot.
Eu-Unde o fi?
Al-Si daca a rapit o scorpionu?!
B(Tatal lu mihai)-E posibil dar nu avem nici o pista de unde sa plecam!
Eu-Dar la piscina are camere video! Adelin intra in sistem si uitate la ce au filmat si sa ne spui daca o vezi! Andrei si Vali voi va ocupati de eschipament o sa mergem dupa ea. Voi restul pregatitiva. ~Stai calma iubito venim~
Ei-Inteles!

Ema pov
Ma trezesc intr o camera ma uit prin jur si vad ca e una barbateasca ma dau jos din pat si ma duc la usa o deschid si cobor jos acolo erau Sebastian , Dana si doamna  Alexander.
Imi dreg vocea si toti isi intorc privirile spre mine .
Eu-Buna dimineata!
Ei-Buna dimineata!
Eu-Ce caut eu aici nu imi aduc aminte nimic de aseara?!
S-Pai.....team cam rapit.
Eu-Aha bine mie foame . Zic si ma duc la bucatarie dupa ce iau o clatita o mananc si procesez mai bine ce mia zis.
Eu-CE?!?!
S-Tia cam luat mult sa procesezi~zice el zambimd~
Eu-Bai esti nebun de ce mai rapit. Si Danaaaa. Fug la ea si o iau in brate ia cazand pe jos si raspunzandu-mi la inbratisare.
Ma ridic si ma duc si la doamna Alexanders si o iau in brate.
Eu-Doamna Alexanders.Ce mai faceti?
Ea-Draga mea nu imi mai zice asa zimi Melody
Eu-Bine.
S-Si inbratisarea mea unde e?
Eu-Tu nu primesti inbratisare ca mai rapit.
S-Dar nu i corect!
Eu-Ba e foarte corect!
D-Bine Ema vino sa iti dau niste haine cu care sa te inbraci!
Eu-Bine! Am mers la ea in camera am facut un dus si mam inbracat asa

S-Dar nu i corect!Eu-Ba e foarte corect!D-Bine Ema vino sa iti dau niste haine cu care sa te inbraci!Eu-Bine! Am mers la ea in camera am facut un dus si mam inbracat asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am coborat jos unde ne am pus pe canapea si am povestit.
Ma uit la ceas si vad ca e 18:00 ma ridic de pe canapea si ma duc la usa.
D-Unde pleci?
Eu-Acasa ne vedem maine! Pa!
S-Nu pleci nicaieri ce nu intelegi ca esti rapita!
Eu-Foarte amuzant acum date tre sa plec! Prieteni mei sigur sunt ingrijorati. Date retardatule.
S-Nu ma dau si sunt retardatul tau.
Eu-Ce!?
Inchide usa cu cheia si o baga in buzunar.
Eu-Ma deschide usa gata cu gluma!
El se aproprie de mine eu facand pasi in spate pana simt peretele in spatele meu el punand o mana in dreptul capului meu si o mana pe mijlocul meu. Apropiinduse mai mult de capul meu pana nu mai este loc ma saruta cu ardoare eu ne raspuzandui ma musca de buza eu gemand in gura lui de durere el profitand si intrand in salasul meu. Eu dand sa il inping dar degeaga era stana de piatra ce mananca baiatul asta ciment. Dupa ce ma saruta se desparte din cauza lipsei de aer amandoi respirand scancit. Ma ia stil mireasa si urca cu mine scarile.
Eu-Lasa-ma! Da-mi drumul!
S-Daca mai te misti mult il trezesti pe junior!
Eu ca o fata cuminte la m ascultat ma dus in aceeasi camera si ma lasat pe pat.
S-Stai aici! Se duce spre dulap scoate un tricou de-al lui si mil intinde. -Inbracate cu asta.
La m luat si am intrat in baie unde miam dat bluza si pantaloni jos si am luat tricoul pe mine imi ajungea pana la genuchi. Am iesit din bae si el era in pat.
S-Iti sta bine cu tricoul meu!
Eu-Mersi....cred!
S-Hai in pat e tarziu!
Mam suit in pat si mam pus pe partea opusa la o distanta mare el a marait si ma tras in spre el tinand mana pe mijlocul meu. Si asa venind Mos Ene cu barosu si imi da una in cap intramd in lumea viselor.

Mafioata Ross (Vol 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum