Colegi noi

3.6K 132 3
                                    

Damian-Mafia ta cum se cheama ? Daca tot zici ca e asa mare si tare zi numele sa vad daca am auzit macar de ea?!
Eu-Demonul! Si stai linistit ca ai auzit ar fi cel mai stupid lucru sa nu auzi de mafia mea!
D-Nu se poate mafia Demonul este cea mai puternica mafie din lume! Nu poate fi condusa de o fata!
Eu-Nu ma subestima ca oricand poti ajunge cu un glont in cap din vina mea! Inteles?!
D-Da! Sunt deacord sa le unim!
Eu-Bine hai!
D-Unde?
Eu-Mergem la mafie sa iti fac turul si pe urma mergem la tune vreau sa vad locatia mafiei tale!
D-Inteles!
Ne suim in masini si plecam la mafia mea. Dupa 20 de minute ajungem la mafie ne dam jos si intram inauntru iam aratat sala cu arme, sala de antrenemente si tot ce mai era de aratat.
D-Bine am vazut tot acum hai la mine sa iti arat!
Eu-Bine hai!
Mergem afara si ne suim in masini dupa 30 de minute ajungem in centrul N.Y.
Eu-Tu ai baza supterana sub firma?!
D-Da! Haide!
Am mers si am coborat cu liftul pana la subsol acolo erau o gramada de usi.
D-Dute in fata pe a doua usa la dreapta acolo e sala de antrenamente! Eu trebuie sa ma duc sa fac actele!
Eu-Bine!
Si am plecat in sala de antrenamente. Wow este aproape la fel ca a mea!
??-Hei gagica cce faci aici? Te a adus sefu sa ne distram?d
Eu-Hei prostu tu lasama in pace ce te adus mata sa ma enervezi!
??-Ai grija cum vorbesti curvo!
Si atunci mam enervat si iam dat un pumn in abdomen si un picior in comoara.
Eu-Acum ce mai zici?!
??-O sa platesti pentru asta!
Eu-Serios! Hai sa te vad hai in ringul de box!
??-Sa facut! Si pe mine ma cheama Adi! Barem atata sa sti dupa ce o sa te bat mar!
Eu-Hai nu zau! Hai sa te vad!
Adi vine sa imi dea un pumn in fata dar ma feresc si ii dau un cot in spate. Se ridica si incearca sa imi dea un pumn in abdomen dar ma feresc si ii dau un picior in abdomen si un pumn in fata.
Eu-Esti batut si pe mine ma cheama Ema fraiere!
D-Wow deci chiar tu esti renumita printesa!
Eu-In carne si oase cum ti am mai spus! Ai adus actele?
D-Da uitele!
Le iau si ma uit la ele si vad un pasaj in care spune ca el va conduce toata mafia din N.Y
Eu-Aici nu imi convine! O sa modific ce credeai ca nu ma prind! O sa conducem impreuna!
D-Desteapta si rea imi place!
Eu-Bine ca iti place!
Dupa ce am semnat am plecat acasa fiind ora 1;30 si maine am scoala!
Ajung acasa si ii vad pe toti dormind in sufragerie ma duc iau paturi si ii invelesc! Poste sunt eu monstru dar nu cu cei ce mi au fost alaturi si ma ajuta!

Dimineata
Ceas enervant dece te am cumparat eu pe tine nu puteam sa imi cumpar oare o gaina mai facea si oua! Off!
Ma trezesc si ma inbrac asa

Si ies afara dincamera ma duc la bucatarie si ii vad pe maimutoi cum dorm ma duc fac clatite si ii trezescEu-AM FACUT CLATITE CU NUTELLAToti se trezesc si merg la masa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si ies afara dincamera ma duc la bucatarie si ii vad pe maimutoi cum dorm ma duc fac clatite si ii trezesc
Eu-AM FACUT CLATITE CU NUTELLA
Toti se trezesc si merg la masa.
Miru-Em te simti bine!
Eu-Da ma simt extraordinar dc nu!
Elena-Deci ti ai revenit!
Eu-Ooo nu tot monstrul sunt doar ca cu voi nu cu voi sunt eu insami mai putin cu strainu!
Mih-Em eu.......
Eu-Nu imi pasa clar! Tre sa plec hai pa !
Ei-Pa!
Ies afara si ma duc la garaj si imi iau masina asta

Eu-Nu imi pasa clar! Tre sa plec hai pa !Ei-Pa!Ies afara si ma duc la garaj si imi iau masina asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ajung in 10 minute la scoala si fac un drift perfect ca in fiecare zi.Ma dau jos si plec la ora prima am mate. A trecit repede ma duc la cantina imi iau un mar si ma duc la gasca.
Eu-Hei ce faceti?
Ei-Bine!
Il vad pe Mihai cum se linge cu Ambar curva scoli si cand vede ca ma uit incepe sa rada.
Eu ma asez la masa pe locul meu.
Mihai cu Ambar si catelele ei se indreapta spre masa noastra.
Mih-Ce faceti gasca ?
Ei-Bine!
Ambar-Iubi ce face tocilara asta cu noi la masa!
Atunci eu mam enervat.
Eu-Fa cateaua dracu mata ii tocilara dospari de la masa mea cu tot cu catelele tale si cu curva asta masculina de aici!
Al-Em...
Eu-Ia hai lasama in pana mea in pace!
Si plec de acolo ma indrept spre vestiar sa ma schimb deoarece urmatoara ora am sport ma inbrac asa

Eu-Ia hai lasama in pana mea in pace!Si plec de acolo ma indrept spre vestiar sa ma schimb deoarece urmatoara ora am sport ma inbrac asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si ies din vestiar acolo toti ochi sunt pe mine.
Mih-Ce faci inbracata asa?!~nervos~ Dute si schimbate!
Eu-Nu te intereseaza ce fac eu clar! Si vezi ca iubitica ta e in vestiarul baietilor si si-o trage cu unu! Nu ar trebui sa te duci la ea!
Dupa ce spun asta plec si ma asez pe un scaun si astept sa vina profesorul.
Cand vad cine vine ca profesor si cu cine aproape cad jos de pe scaun.
Prof-Buna ziua copii! Eu sunt noul vostru profesor si acestia sunt noii vostri colegi! Deci pe mine ma cheama Bili si sunt noul profesor de sport! Copii va rog sa va prezentati!
Coleg1- Eu sunt.......

Mafioata Ross (Vol 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum