Am ajuns la curse ma uit prin masina sa imi i au masca sa mi o pun sa nu ma cunoasca nimeni
masca arata asaMa dau jos din masina si ma duc la Marc cel care ma inscrie la curse si imi verifica masina
M-Buna printesa ce faci? Tot cu masca ai ramas! Nu inteleg la scoala te ascunzi dupa masca de tocilara si la curse dupa asta!
Eu-Da buma si tie! Nu pot sa ma arat mie frica ca ii pun pe toti cei dragi mie in pericol!BINA!
M-Bine! Dar daca dupa curse iti dai masca jos e a 100 cursa pe care o sa o faci ce zici?
Eu-Ai dreptate o sa ma arat!
In boxa se aude. TOTI PARTICIPANTI LA GROAPA SA VINA LA LINIA DE START PENTRU INCEPUTUL CURSEI!
M-Bafta printeso!
Eu-Mersi Marc!
Plec la linia de start si in fata noastra vine o fata in sutien pune mainile in spate si desprinde capsele una cate una!Alex pov
In ce so fi bagat Ema!Ah e nu mai vina mea nu am fost acolo cand a trebuit!
Eu-Frate vrei sa ma omori ?De ce o luma prin padure?
And-Stai calm inca nu te omor ca altfel printesa mar fi omorat de mult.
Mih-De ce tot ii spui lu Ema printesa? ~nervos~
And-Penrtu ca e o printesa, e un demon cu chip de inger e periculoasa si totusi fatala pentru toti! ~bucuros~
M-Eu-Ceee?
Eu-De cand e surioara mea un demon?
And-Din tot deauna!
Ajumgem pe pista si ne dam jos eu stiu unde se afla dar nu stiam de scurtatuta! Da mai particip si eu uneori eu sunt Demonul si Mihai e King!Mai e si Adelin el e Delvis, si Rober el e Viteza nopti.Cand ajungem vad 5 masini puse la linia de sosire ma uit pe acolo dar nu o vad pe sora mea
Eu-Bai unde e Ema nu o vad in public?
Mira-Fraiere ea participa la cursa !Ea e Queen!
Mih si Ei - Cee? E nebuna o sa moara trebuie sa mergem sa o oprim dar cand sa ajungem sa o oprim cursa porneste!Ema pov
Cand fata isi desface pe rand capsele de la sutien noi ambalam motoarele cand sutienul face contact cu asfaltul plecam eu sunt pe primul loc in spate aproape de mine se afla un Logan albastru inchos soferu se pricepe na m ce sa zic. Cand ne apropiem de curba fatala toti incetinesc mai putin eu, eu bag viteza si iau curba cu usurinta in fata mea la 20 de km se apropie groapa cand ma apropi bag mai multa viteza si sar peste ea eu fiind singura care sare restu oprinduse. Ajunsa la finish fac un drift la 190° si opresc. Toti aplaudau si strigau Queen! Vocea de la boxe a anuntat ca am castigat eu mam dus catre el si am luat microfonul!
Eu-Buna tuturor dupa cum stiti este a 100 cursa castigata a mea acum o sa aflati cu toti cine sunt eu cu adevarat si cum arat! Imi dau masca jos si toti raman masca majoritatea cunoacanduma ca tocilara! Aud pe cineva striganduma
?-Ema!
Cand ma intorc vad gasca cu Mihai si cu fratemiu!
Eu- Ce dracu cauta astia doi aici? ~nervoasa~
Fetele-Andrei ia adus!
El-Noi ti am spus ca o sa iti zboare creieri!
Eu nu mai apuc sa spun nimic ca imi suna telefonul
C.T
Eu- Alo?
?-Alo printesa sunt eu Brad(seful mafiei Blank si tatal lu Mihai)
Eu-Da ce e ?
B-E important vino la mafie si ial si pe Mihai si pe Alex si ei sunt in mafie
Eu-Cee?
B-Am uitat sa iti zic bad boy scoli fac parte den mafia mea si acum si a ta ! Dar nu mai conteaza veniti inapoi la sediu!
Eu -Bine!
C.T incheiat
Eu-Gasca haideti la sediu Brad are ceva sa ne zica!
Fetele si Andrei-Vin si ei?
Eu-Da si ei stiu de mafie se pare ca Brad ia bagat si pe ei!
M-Stai asa de unde sti tu de mafie si de unde il cunosti pe tata?
Eu- O sa afli la baza hai sa plecam!
Ne suim toti in masini si plecam in mijlocul paduri unde e sediul! Acolo sunt doua matahale noi! Incercam sa inrtam dar nu ne lasa!
M1-Papusa nu mai bine pleci tu de aici in patul meu acolo ai sta mai bine?~ un zambet pervers pe fata~
Eu-Nu mai bine te duci tu la mata in cur acolo ai arata si tu mai bine si papusa ii spui lu sorta nu mie!
Matahelele scoate pistoalele si le indreapta spre mine eu ma duc mai aproape si cand sint gata sa apese pe tragaci le dau cu picioru in pistoale si zboara in sus eu sarind le prind si le arunc in spate ma uit la ei si ei se uita uimiti la mine eu le dau doi pumnk si ei stau lati jos!
Mir-Fraiere scoate bani ! Spune cu un znbet pe buze!
Mih-Iai! Si Mihai scoate 100$ si ii da lu Mirabela
Eu-Ce se intampla aici?
Mir- Eu am pus pariu cu Mihai ca din doi pumni ii lasi lesinat el a zis ca nu! Si asa am castigat bani. Spune cu zambetul pana la urechi!
Eu- Bine hai sa intram trebuje sa vorbesc cu Vali si Brad sa vad cine a angajat gorilele!
Ma duc in birou lu Brad unde e si Vali
Eu-Hei! Cine a angajat gorilele!
B-Stiam eu ca am uitat ceva ! Scuze Em dar sper ca nu iai omorat si pe astia ar fi ai 10 lea pe saptamana asta!
Eu-Nui vina mea ca ma fac papusa si rad de mine!
B-In fine esti cam rosie la fata esti nervoasa nu!
Eu-Tu ce parere ai avea, ha?
B-Ai luat pastilele azi?
Eu cu voce de copil mic-Nupp!
Gasca si gasca bag boy-lor-Ce pastile?
Eu-Voi cand ati venit?
Robert-Frate asta nu e tocilara aia ,ce cauta aici? Arata mai sexy asa.
Eu- Sexy mata!
R-Stiu ca mama e sexy dar nu se compara cu tine.
Ma duc la Robert si ii dau un pumn in fata si il las cu nasul spart si cu buza unflata
Eu-Brad vad ca nu le ai zis cine sunt eu!
B-Urma vorbesc seeios!Uite Em ea pastila. Iau pastila si un pahar si le iau le dau pe gat si simp cum ma linistesc!
B-Asa acum ca totul e mai linistit baieti v io prezint pe printesa sefa mafiei Ross si sora lu Alex
Baieti-Cee tu esti sefa mafiei?
Eu-Da aveti vreo problema cu asta?
Ade-Dar tu esti tocilara cum poti fi tu sefa celei mai puternici mafi?
Eu-Aparentele inseala! Si aia a fost o masca pentru a nu il pune pe Alex in pericol ca parinti nostri au drija de Dana la mafia familiei!
Al-Mafia familiei?
Eu-Mama si tata au o mafie pe nume Umbra si e a treia cea mai mare mafie!Dar ei nu stiu de mine sau de mafie si de acum eu nu o sa mai fiu tocilara acum voi fi eu!
Al-Dupa numele din mafie ei sunt Adelin e anonimul negru , Robert e motanul negru, Mihai e printul, Andrei e demonil, Vali e leul nopti si eu fiul nopti!
Eu- Ok! Acum e randul nostru ea e Bianca umbra nopti, Elena trigroaica neagra, Nicoleta pisica neagra, Denisa ingerul nopti, Mirabela trandafirul nopti su eu printesa!
Baieti-Voi sunteti.............Suspans
Sper ca va placut.
CITEȘTI
Mafioata Ross (Vol 1)
حركة (أكشن)Ziua o tocilara, seara Queen curselor dar si conducatoarea mafiei Ross.Oare familia ei va afla cine e ea cu adevarat?