Ema pov
Ma simt urmarita ma uit in spate si vad pe cineva intr un copac ma prefac ca nu il vad are arma indreptata spre Sebastian.
Eu-Gasca gata!
Mihai-Gata tu glumesti?!Ai fost rapita!
Eu le fac semn suptil cu capu lu Mihai si el il observa dar cand sa zic ceva vad ca se aproprie sa traga atunci eu il inpig si ma ia pe mine in brat. Scot pistolul si il inpusc in cap. Ma uit mai bine si mai ii vad pe uni.
Eu-Intrati iin sediu va acopar eu.
Ei-Nu.
Eu-Am zis intrati ~nervoasa~
Ii inpusc pe 8 din ei, vad ca nu mai trag si ma opresc. Din umbra iese un baiat cu ochi albastri si culoarea parului un castaniu arata ca un Adonis cred ca am salivat nitel
Eu-Cine esti?
El-Ce ai printesa mai uitat asa repede?!
Eu-Ti am pus o intrebare!Cine esti?
El-Numele Bogdan iti spune ceva ~ranjeste~
Eu-Nu se poate?! Ce cauti aici?
B-Hai iubito am venit dupa tine!
Eu-S o crezi tu pe asta! Dute dracu la curva ta!
B-Tu o sa vi cu mine daca vrei ca familia ta sa nu pateasca ceva!
Eu-Nu ai indrazni!
B-Nu ma provoca iubito!
Eu-Ce mai vrei acum?! Bani, arme, droguri.....
B-Nu vreau asta te vreau pe tine!
Eu-Nu se va intampla!
B-Daca iti mai vrei familia in viata vino in seara asta la 22:00 in padurea din centru daca nu vii o sa isi ia adio de la viata.
M-Ema nu fi de acord minte!
Eu-De cat timp stai acolo?
M-Nu conteaza! Nu te duce minte!
B-Baietica stai in banca ta si nu te mai baga si drept dovada uite niste poze.
Si imi arunca un plic il iau si in nauntru erau poze cu mama, tata si Dana. ( Dana este o verișoară dar eu o tratez că pe sora mea, mereu mi-am dorit o sora decât un frate ipocrit , mama și ea și a dorit două fete , dar a avut noroc de un băiat idiot )
Eu-Daca le faci ceva o sa mi o platesti.
B-Nu o sa pateasca nimic daca vi acolo.
Eu-Deacord!
B-Vi singura!
Al-Sora mea nu o sa mearga singura.!
Eu-O sa fiu acolo!
B-Bine iubito ne vedem pa!
Eu-Te urasc, las ordinar!
Al-Em cine era ala!?
Eu-Hai inauntru trebuie sa imi scot glontul! Si unde e Seb?
S-Aici!Ti am adus cele necesare!
Eu-Mersi!
Al-Deci?
Eu-El e Bogdan a facut parte din mafie si era si iubitul meu....
Ei-Ce?!
M-Mai esti virgina nu?!
Eu-Logic! Doar nu as lasa pe oricine sa se atinga de mine. Acum pot continua!
Ei-Da!
Eu-Pai am fost impreuna si eu am avut o misiune singura si a trebuit sa plec in Paris pentru 2 saptamani dar eu am venit cu o saptamana inainte cand am ajuns acasa nu i am spus lu Bogdan ca ma intorc si lam prins in fapt cu una si asa ne am despartit ca ma inselat si lam dat afara din mafie.Si acum sa intors cu cica ma vrea inapoi.
S si M-Tu imi aparti mie!
S-Stai, stai de cand iti apartine ea tie?!
M-Din tot deauna!
Eu-Eu nu va apartin nici unuia dintre voi nu sunt un obiect si mai ales jucaria voastra ce acum nu mai sunt tocilara!?
M si S-Dar.......
Al-Gata trebuie sa ne salvam familia!
Eu-E nu mai vina mea!
Ei-Ba nu!
Eu-Ba da daca eu nu eram ei nu ar fi acum pe punctul de a muri si voi in pericol!
Al-Ei sunt si familia mea si ei au vrut sa se bage nu au fost obligati de nimeni!
Ei-Da!
Eu-Bine hai acum sa facem un plan ca diseara tre sa plec la 23 sa fiu acolo!
Al-Nu era 22!
Eu-Nu ai aizit gresit era 23!
Nu imi place sa ii mint dar nu vreau sa ii pun in pericol.
Al-Bine!
Andelin-Am un plan! Ce ar fi daca ea sar duce inainte si noi am sta mai pe urma ei cat timp vb noi mergem sa ii salvam!
Noi-OK!
Eu-Bine hai sa mergem sa ne odihnim e 21:30!
Ei-Bine sefa!
Dupa ce ei pleaca eu ma duc si ma inbrac asaSi plec in padure spre binele lor ar fi bine sa nu le fi facut nimic
CITEȘTI
Mafioata Ross (Vol 1)
AcciónZiua o tocilara, seara Queen curselor dar si conducatoarea mafiei Ross.Oare familia ei va afla cine e ea cu adevarat?