Mihai pov
Ma trezesc intr o camera alba cu un miros de pastile. Gata stiu unde sunt la spital. Ma ridic in sezut si ma doare capul si mana stanga pe usa intra doctorul.
D.D-Vad ca vati trezit!?
Eu-Tu nu ai ochi normal ca mam trezit!
D.D-Sunteti bine? Va doare ceva?
Eu-Sunt bine dar oameni cu care am venit unde sunt?
D.D-Sunt aici pe hol asteapta ca dumneavoastra si domnisoara sa va treziti le zic sa intre.
Pe usa intre Dana sora Emei,mama ei, tatal ei,Alex si gasca si tata.
Tata-Fiule esti bine?
Eu-Da tata sunt bine dar unde e Ema? Toti lasa capul in pamant tristi
Al-Este in camera de langa a ta separe ca dupace va scos pe voi din masina, aceasta a explodat si a aruncato intrun copac si niste cioburi infinganduse in picio si lovinduse tare la cap. Acum e bine dar e in coma profunda si nu stim cand se va trezi.
Eu-Vreau sa o vad! Ma ridic din pat si ii urmez pana la camera Emei ea fiind pe pat cu ochii inchisi.
Eu-De cat timp e asa?
Al-2 zile!Peste doua saptamani
Mihai pov
Stau pe scaunul asta de doua saptamani, doua saptamani afurisite am mai mers doar la baie aici in salon mai e si Sebastian separe ca ii e alaturi cum si ea ia fost lui. Nu iam mai vazut ochii aia albastri ca marea in care ma pierdeam in ei de doua saptamani.Ema pov
Sunt intr o camera alba ca laptele inaintez pana vad o femeie cu o rochie alba ca zapada avea ochi caprui si parul negru
Femeia-Buna draga mea!
Eu-Buna unde sunt?
Femeia-Esti la granita dintre rai si iad dar tu esti inca in viata!
Eu-Daca sunt inca in viata ce caut aici?
Femeia-Uite poti alege sa te duci in rai stiu ca ai facut o multime de fapte rele dar cu un motiv bun sau poti sa te intorci inapoi.
Eu-De ce mai mas intoarce inapoi?
Femeia-Urmeaza-ma!
Eu am urmato pana la o oblonda in ea mia aratat pe Mihaisi Sebastian care sta langa patul meu si plamg pe mama si tata care sunt acasa si plang si oe Dana care este in camera mea cu o poza cu mine in mana plangand.
Femeia-Deci ce alegi?
Eu-O sa ma intorc la ei dar ce vrei in schimb?
Femeia-Vad ca sti!
Eu-Normal deci zi!?
Femeia-Ai de ales poti ramane paralizata permanent la pat, sa nu iti gasesti dragostea niciodata sau sa iti pierzi memoria.
Eu-Aleg......Mihai pov
O vad cum deschide ochii aia albastri ca marea.
Eu-Ema! Esti bune? Seb cheama doctorul.
El pleaca in tromba dupa nici un minut intra doctorul ne da afara si o consulta Seb a vorbit cu toti si lea zis ca sa trezit au venit si ei repede. Dupa 15 minute iese doctorul sin camera ei noi sarind pe el cu tot felu de intrebari.
D.D- Fata e bine doar ca are amnezie nu isi aduce aminte nimic va trebui sa ii aduceti aminte totu dar usor asfel o va durea capul si o sa uite totu am nevoie de cineva sa vina sa ia medicamentele.
Seb-Vin eu!
D.D- Bine hai cu mine!
Noi restu am intrat in camera la Ema.
Em-Cine sunteti voi?
Eu-Ema !si am figit si am luat o in brate
Em-Ba copchilu scapat de la nebuni cine naiba esti?
Mama ei-Tu nu iti amintesti de noi?
Em-Hei tanti daca imi aduceam aminte nu va mai intrebam!
Si uite asa iam spus totu si de mafie si de tot pe usa ontra Seb!
Seb-Ema! Cum te simti esti mai bine te doare ceva?
Em-Ba copchilu doi ce vrei si tubo bomboana? Cine esti?
Seb-Nu iti aduci aminte de mine?
Em-Nu!
Seb-Eu sunt iubitul tau!
Noi-Ce?!
Em-Deci eu am avut iubit adica am si esti tu?
Seb-Da! Ce e nu iti place ce vezi!?
Em-Ba copchilu esti sexy si esti o bunaciune deci nu ma plang!
Noi cu gura pe jos tacmai Ema a zis de Seb ca e o bunaciune sexy.
Eu-Bai nu mai profita ca are amnezie! Ema el nu e iubitul tau tu nu ai iubit!
Atunci ema ii da un pumn in cao ca isi musca limba.
Em-Asta a fost ca mai mintit!Ema pov
Ma simt ciubat iam dat un pumn copchilulu(am scris intentiomat asa copil)si noste imagini miau aparut prin minte cu toti cred ca miam recapatat memorua dar ma mai joc asa nitel cu ei e amuzant!
Eu-Si cand pot pleca de la spital?
Mama-Inbracate plecam acum!
Eu-Yeeei!Mergem la magazin vreau ciocolata!
Ei-Bine!
Ei au iesit si eu ma inbrac cu niste haine aduse de mama un tricou negru simplu niste pantaloni albastri inchis si o geaca de piele.Mihai pov
Am plecat de la spital ema fiind cu mine, Seb,Bianca,Adelin si Mirabela in masina restu in masinile lor. Am ajuns la o cafenea eu cu Bianca si Adelin ne am luat o cafea fara zahar, Mirabela un capuccino , Seb o bere fara alcool si Ema ei bine un suc de portocale si o prajitura cu ciocolata manca ca un copil mic era pe toata fata de ciocolata
Eu-Imi dai si mie prajitura?
Ema-Nup......cumpatati daca vrei!
Eu-Esti lea(voce de copil mic)
Ema-Bine ia nitel doar atat! Si ce iti mai face capul?
Eu-Ham?
Em-Dupa lovitura aia din ring cand ti am dat un crosheu de dreapta si zis ca te va durea capul o luna!
Eu-Ti ai adus aminte!
Em-Separe ca da !
Ma uit la telefon am primit un mesaj de la Rayen.
"Vino in spatele cofetariei te asteptam acolo eu si gasca sa vorbim de pariu" va intrebati de ce pariu e vorba pai acum doua luni am pus un pariu cu Rayen ca o bag pe Ema in pat si ii iau virginitatea dar acum nu mai vreaubnu mai pot sa ii fac asta.
Ma scuz si plec in spate la cofetarie.Ema pov
Il vad pe Mihai cum e asa concentrat la telefon se ridica si se scuza si pleaca de la masa ma scuz si eu si plec dupa el.
M-Ce vreti?
??-Am venit sa vad cum decurge pariul ai reusit sa o baji pe Ema in pat?
Eu ies dupa colt-Cee?
M-Em nu e cea ce pare?
Eu-Pare ca tu ai pus un pariu ca te vei culca cu mine zi ma insel?!
??-Nu draga asta e pariul!
M-Taci dracu Rayen!
Eu-De cand e pariul?
R-De doua luni!
Eu-Deci daia te comportai asa dragut cu mine!?
M-Em nu e ceea ce pare nu dasta...
Eu cu lacrimi in ochi-Nu Mihai nu imi pasa de acum eu nu te cunosc si tu nu ma cunosti nu mai ai ce vorbi cu mine inteles?!
Si fug de acolo.
M-Em........Mihai pov
Ce prost am fost acum ema ma uraste eu chiar o iubesc nu trebuia sa pun nenorocitul ala de pariu ce am facut acum nu o sa mai vrea sa ma vada plec in cofetarie plateac consumatia ma urca in masina si plec spre casa emei.........Sper ca va placut mam tinut de promisiune ai am postat in seara asta am folosit 1262 de cuv.
CITEȘTI
Mafioata Ross (Vol 1)
ActionZiua o tocilara, seara Queen curselor dar si conducatoarea mafiei Ross.Oare familia ei va afla cine e ea cu adevarat?