*ГЛТ на Йеон*
Събудих се в прегръдките на Шуга. Беше толкова сладък докато спеше. Реших да не ставам, а да го гледам. Чертите от лицето му бяха прекрасни, а косата му рошава. Приличаше на бяло и сладко меченце. Минаха 10 минути и реших вече да ставам.
-Къде бягаш?-попита ме сънено Шуга.
-Амии...по скоро ставам, за да се оправям.-разколебано му отговорих.
-Няма да стане!-каза ми, а аз се стреснах.Той веднага стана от леглото и ме бутна в стената. Започна да ме целува, а аз естествено му отвръщах. Исках да продължим така завинаги, но не ни остана кислород. За няма и 10 секунди, пак почнахме да се натискаме. Придърпа ме към себе си и усетих подутината му. Стана ми неловко, но се правих че ми няма нищо.
-Бебооо, трябва да се оправям.-едва му го казах, защото не спря да ме целува.
-Амаа защооооо?-погледна ме с кучешки тъжен поглед. Правеше го доста сладък.
-Защото ще излизам.
-С кой ще излизаш и кога ще се прибираш?-попита ме той. Имах чувството, че съм на разпит.
-С момичетата и няма да се прибираме късно.-отговорих му.
-Ааа къде?-зададе ми още един въпрос.
-В мола.-казах му.
-Ама ако има нещо веднага ще ми звъннеш нали?
-Със сигурност!-отвърнах му и го целунах по челото.
Докато се преобличах, забелязах че Шуга не спира да зяпа дупето ми.
-Какво зяпаш?-попитах го и едва се удържах да не се ухиля.
-А-ами много си красива.-леко се изчерви докато ми го казваше.
-Благодаря ти!
След като се преоблякох си взех гребена и започнах да разресвам косата си. Направих си две плитки и тръгнах по стаите на другите, за да видя момичетата дали са готови. Отидох първо при Мин и Ви. Отворих вратата и това което видях ме изненада. Мин беше върху Ви и се натискаха. Веднага затворих вратата и извиках на Мин да се приготвя. Реших да не отивам да проверявам какво става с другите, защото не искам да виждам пак тази гледка. Стана ми доста неловко, но на тях сигурно им е още повече. Направих си кафе и си стоплох в микровълновата кифлички с шоколад. След като закусих започнах да си разглеждам instagram. Видях един пост на Мия, където беше в дискотека по много къса черна рокличка, без презрамки и натруфена като кит с грим. Игнорирах снимката. Още никой не беше дошъл в хола, а часът беше 9:08. Изнервих се, защото мразя да чакам. Нахлух в стаите една по една, за да видя какво толкова се бавят. Видях, че се преобличат. Вече всички от момичетата бяха готови. Казахме си „чао" на момчетата и тръгнахме към мола.*Край на ГЛТ на Йеон*
Те влязоха в първия магазин и започнаха да разглеждат дрехи. Видяхме Мия и нейната малка групичка от още кифли.
-Яяя, какво правите тук.-попита ги надменно Мия.
-Толкова ли си сляпа, че не можеш да видиш?-отвърна Юна съркастично.
-Добре тогава, кучко.-каза им Мия и тъкмо да се обърне, за да си тръгне, Йеон ѝ запали огромен шамар.-Абе ти какво си позволяваш бе, мършооо!-каза ѝ и готова да я удари, но Джио ѝ хвана ръката. За малко да я счупи, но се въздържа да не го прави.
-Каквото искаме ще си го позволим.-добави Сун Хи.
Кифлите си тръгнаха.
-Тези клоуни не разбраха ли, че не може да се закачат с нас?-каза Юна.
-Ами, предполагам, че със сигурност нямат мозъци, за да мислят. Така че не се надявам да са разбрали.-отвърна ѝ Джио и всички се засмяхме.
-Момичета, хайде да отидем на кино!-каза ни Мин.
-Хайде, но кой филм ще гледаме?-попита я Сун Хи.
-Ами нека да е комедиен и страшен.-добави Йеон.
-Добре.-съгласи се Мин.
Момичетата си взеха билетите и си седнаха на избраните от тях места. Видяха, че зад тяхната редица има пет момчета...да бяха колкото момичетата. По средата на филма някой започна да обарва леко по гърдите Джио и Йеон. Те се обърнаха и ги видяха.
-Спрете! Не ни е приятно!-извика им Джио и всички погледи в залата се спряха на нея. Нея не я интересуваше, защото искаше момчетата да спрат да ги обарват.
-Ейй маце, дай му по-спокойно!-каза едното момче и започна да се хили.
-Ако още веднъж ми кажеш маце ще изхвърчиш от тука!-заплаши ги Джио. Момчетата замлъкнаха. Всички си седнаха по местата и се наслаждаваха на приятния комедийнострашен филм. След като филмът свърши, момичетата се запътиха към автобусната спирка. Качиха се в автобуса и видяха, че едно момче не сваляше поглед от тях, а момичето до него го забеляза и му зашлеви един шамар. Момичетата се засмяха тихо, за да не ги чуят. Вече стигнаха до апартамента на момчетата.
-Охх най-сетне се прибрахте.-каза Джимин.-А ти Юна сега ще бъдеш само моя, така че ела при мен в стаята ни.
-А-ами добре.-отвърна му и леко се изчерви.
-Всеки да бъде със своята половинка днес.-каза Куки и се хвърли върху Джио и започна да я целува пред другите.
-Кукии...не сега, всички ни гледат.-тя му изшептя тихо и кимна с глава в знак да отиват в стаята им. Мин отиде при Ви, а Сун Хи при Хоби.Здравейте отново! Тази глава беше кратка, защото другите ми идеи са за по другите глави, които наближават😜. Надявам се да ви е харесала. Съжалявам ако съм допуснала правописни грешки, но нали всеки човек греши. 😂
YOU ARE READING
When 5 girls love BTS
Fanfiction5 Момичета, които се преместиха да живеят в Корея в столицата Сеул. Те живяха сами, но преди да заминат се бяха решили крайно да живеят сами и поради тази причина почнаха да спестяват пари.Дали там ще ги очаква хубав живот...просто четете!❤