*ГЛТ на Юна*
Събудихме се и видяхме безпорядък в апартамента ни. Хубавото, че беше събота и можехме да подредим. Видях си телефон и имаше 6 пропуснати от мама. После ще ѝ звънна. Всички бяха толкова смешни. Едни спаха на масата, други в гардероба, други на леглото ми. Джин беше в мивката и хъркаше. Реших да си изтегля приложение за сутринни гадни звуци и после да ги пусна на тонколонката. Така и направих.
-Какво правиш бе, ненормалник?!-извика Джимин и после всички се изсмяха.-Ненормалник ли казах?...Ъъ аз и-исках да кажа...добро утро п-принцесо.
-Сигурен ли си?-зададох му един въпрос, а той почна да се поти от притеснение.
-Д-да сигурен съм!-вече капка му течеше от челото.
-Просто се шегувам.-изсмях му се, защото физиономията му беше много смешна.-Само да си видиш изражението, целия си потен.
-Ще видиш сега кой ще е потен или по-скоро мокър.-захили ми се и се изправи от леглото.Аз бях побегнах към кухнята и набързо. Бутнах Джин леко, така че да има място, за да налея чаша с гореща вода.
Джимин още беше сънен и беше бавен. Налях водата и Чими дойде.
-Ще пиеш вода или ще продължим с гоненето?-попита ме той.
-По скоро ще направя ето това!-извиках и му налях водата от косата надолу.
Уаууу капки се стичаха по него. Беше толкова сексииии.
-Ей сега ще видиш ти.-усмихна се с дяволита усмивка и ме взе на ръце като булка. Запъти се към банята и сложи във ваната. Пусна водата и започна да ме пръска с душа.
-Благодаря ти, че ме къпеш точно от това имах нужда.-казах съркастично.
-Ммм така ли?-замисли се и заключи вратата. Съблече си тениската, от което се изплаших. Опулих му се, а той започна да ми се смее.-Ама ти сериозно ли си помисли, че ще се съблека гол?
-Азз лиии...н-нее нищо подобно.-бях като гръмната с 5 куршума. Виждах как той ми се хили и дойде при мен във ваната.-Така ли ще бъдеш?Без тениска?Това не е честно!
-Ами ако искаш и ти се съблечи.-изхили ми се и аз го погледнах и се изчервих.
-Ааа не, така ми е удобно.-казах набързо.
След половин час излязохме от банята. Подсушихме се и се преоблякохме. Аз се облякох така:
STAI LEGGENDO
When 5 girls love BTS
Fanfiction5 Момичета, които се преместиха да живеят в Корея в столицата Сеул. Те живяха сами, но преди да заминат се бяха решили крайно да живеят сами и поради тази причина почнаха да спестяват пари.Дали там ще ги очаква хубав живот...просто четете!❤