Глава 2

230 12 1
                                    

Събудих се и сънено си отворих очите. Погледнах часа и беше 6:34. Станах и отидох в банята.Погледнах се в огледалото и видях подпухналите и зачервени от сълзи очи.Напрсвих си сутрешните процедури и облякох това:

Излязох от стаята си и се запътих към кухнята, за да си направя сандвич

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Излязох от стаята си и се запътих към кухнята, за да си направя сандвич.Усетих нечий присъствие и се обърнах.Видях че Сун Хо се е успала, защото беше с рошава коса и сънени очи.
-Добро утро поспаланке!-казах с усмивка.
-Добро и на теб!-каза мърморейки под носа си.
-Къде са другите, да не би още да спат.-попитах.
-Сигурно, отиди и ги провери, защото аз трябва да побързам, за да не закъснеем за училище.-отговори ми Сун Хо.
-Добре.-отвърнах

Отидох към стаята на Джио.Почуках, но не получих отговор, за това влязох.Видях, че още спи и се развиках.
-ХАЙДЕ СТАВАЙ, ЧЕ ЩЕ ЗАКЪСНЕЕШ ЗА УЧИЛИЩЕ!
-Яяяя, какво си се развикала така, та сигурно и другите си събудила.-каза тя като се стресна и леко подскочи от леглото.
Ии да беше си вярно, че събудих всички.
-Какво става?!-попита сънено Йеон.
-Училището става, хайде бързо приготвяйте се, че ще закъснеем и то на втория ден.
-Оффф.-измърмоми Йеон.

Всички бяхме готови, а часът беше 7:43. Щяхме да стигнем на време, но за всеки случай вървяхме бързо.Стигнахме и отидохме в стаята по Физика, тъй като имахме първи час.Всички си седнаха по местата.Стана ми много скучно и за това се обърнах назад да видя какво става.Видях че Куки и Джио се смеят и ми стана сладко. Часът свърши и момичетата дойдоха при мен, а момчетата излязоха някъде в коридора на училището. Имаше една кифла в нашия клас заедно с нейни 3 приятелки ставаха като казани пълни с гримове и екстеншъни. Главната кифла се казваше Мия. Тя дойде при нас.
-Здравйте загубенячки или по скоро да ви казвам стадо от кравички.-каза тя надменно.
-На теб пък какъв ти е проблема кукло.-отвърнах ѝ и я погледнах злобно.
-О, какъв ли?Еми просто не искам да се доближавате до нашите момчета или ще стане лошо и най вече Джио да не се доближава до моя Куки!-развика се простата кукла.
-Яяя ти ли ще ми кажеш с кой да бъда и с кой не, та погледни себе си не мисля, че и един второкласник ще ти върже и ще си останеш толкова надута и самотна .-Още повече се развика Джио, защото наистина се беше ядосала даже ѝ удари шамар след като свърши с думите си.
-Джио успокой се!-казахме всички като я държахме за ръцете, но нали имаше и крака едва стигна оная патка и я ритна леко.
-Абе ти овцо, нормална ли си да ме удряш!-каза Мия.
-По-нормална е от тебе бе изкуствено кукло.-развика се Йеон.
-Офф аре чао!-извика тъпата кифла като премести косата си на гърба (не знам дали ме разбрахте, но не знаех как да го обясня).
-Джио, спокойно няма да слушаш тая пача!-казахме ѝ всички-Не ѝ обръщай внимание, та тя е едно безмозъчно и нахално същество.

When 5 girls love BTSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang