Глава 5

155 14 5
                                    

Събудихме се и се бързо се приготвихме за училище. Йеон направи палачинки и започнахме да ги нагъваме точно като прасета.
-Момичета хайде, че ще закъснеем.-каза Мин-взимайте си раниците и се обувайте, за да тръгваме.
-Добре, добре по-спокойно.-отвърна Сун Хи.
Всички се запътихме към училището. Радвам се, че живеем близо до него. Стигнахме и видях Лей в коридора.
-Т-ти какво правиш тук?-казах му притеснено.
-Ами уча тук.-отвърна ми с идиотска усмивка.
-Добре, чао!-тръгнах към класната си стая, но той ме хвана.
-Не ми се прави на недостъпна!-каза ми като ми се хилише-Знам, че ме обичаш и постоянно мислиш за мен.
-Абе ти си наистина  самовлюбен тапак.-развиках му се и се измъкнах от хватката му, после пак се запътих към стаята.
-Госпожице Юна, закъсняхте на какво се дължи това.-попита ме особено г-жата по география.
-А-ами..-не знаех какво да кажа.
-Не ми се обяснявай и сядай, но този път ще ти се размине, защото закъсня с 2 минути.
Отдъхнах си като го чух и си седнах на мястото, така де до Джимин.
-Х-хей...-здрависах го тихо, но той нито ме погледна нито ми каза нещо.
Почувствах се наистина ужасно. Заради онзи помияр, сега Чим не ми говори. За мое щастие Лей поне беше от съседния клас.Часът свърши и имахме физическо. Направо ужас и то с „Б” клас където е Лей. Пък и ме е страх от тренера, защото се случиха много гадни неща на Джио. Горката.

*ГЛТ на Джимин*

Изобщо не говорех на Юна. Тя ми причини голяма болка от вчерашната случка. Не искам да я виждам. Мразя я и толкова.Все някак ще спра да мисля за тая кучка и ще си намеря ново момиче.

*Край на ГЛТ на Джимин*

-Хора, не искам да играя физическо.-каза притеснено Джио.
-Спокойно, сега сме до теб и няма от какво да те е страх!-казахме всички и се прегърнахме.

*ГЛТ на Мин*

Толкова я е страх Джио, но ние ще сме до нея и тоя изрод нищо няма да ѝ направи.Няма да го допуснем отново.Влязохме в салона и видяхме как всички ни изгледаха, но нас не ни интересуваше и влязохме в строя.
-Яяя, вие какво си позволявате!-каза ни ядосано тренера.-Сядайте на скамейките, вие няма да играете.
Ние го направихме и си говорихме. Беше по-хубаво отколкото да играем волейбол с „Б” клас.

*Край на ГЛТ на Мин*

Лей не спря да гледа Юна дяволито и отиде при нея.

When 5 girls love BTSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora