,,Dnešním dnem se naše drahé město zapíše do dějin a historie našeho státu , s dalšími informacemi k nám přichází reportér Gu--......" to se ta věc musí zapínat každý den ?...
zabručel jsem a unaveně se překulil v posteli ... zadíval jsem se do stropu .. až na špinavý lustr nic záživného ... posadil jsem se na kraj postele a rukou si projel tmavě černé vlasy které mi padaly do očí ... do koupelny byla cesta úplně nah .. Strašně dlouhá ..
* ve skutečnosti mám koupelnu hned vedle pokoje ale znáte to *
Podíval jsem se do kuchyně a v klidu si ohřál den staré kafe .. Podíval jsem se na stůl kde ležely včerejší noviny které jsem ani ještě nečetl....Smrt mladé dívky ....
Pohřešovaný chlapec se stále hledá ...
Drogy ...
Politika ...
Sport ! - .... začal jsem číst ...
,,Fotbal , zase to projely ....hokej ...pfff ... počkat !!!! Motorkářské závody ? " pořádně jsem si přečetl jména všech závodníků a vzpomněl si ...
* neměl jsem náhodou dneska být ve 12:00 na závodním okruhu v severní části města ?!!!*
Vyběhl jsem nemotorně z kuchyně a podíval se na hodiny v ložnici ...
,,TO UŽ JE 11:30 ??????!!!!!!" Okamžitě jsem skočil ke skříni a hodil na sebe černé ryfle s dírami na kolenou,tmavě šedé tričko a k tomu černou koženou bundu .. vyběhl jsem ven z bytu s klíčemi a helmou v ruce ... před domem stála rudá motorka která měla černé doplňky .. hned jsem na ní nasedl a nasadil si helmu .. rachot téhle rudé krásky mě uklidňoval .. vyrazil jsem vysokou rychlostí do ulic ..
,,Ještě je šance že stihnu poslední tři kola !" ...Bože na všechno zapomínám ale kdy má Coran narozeniny to nikdy nezapomenu ! ... Coran je jedna z mých nejoblíbenějších kickboxerových zapasnic ...je jedna z nejlepších a taky mě motivovala k tomu abych posiloval a podobně .. ne že bych vypadal úplně namakaně ale nějaký sval tam je ...
V jeden moment jsem pevně stiskl brzdu a prudce jsem zabrzdil před malou holčinou co vběhla do silnice ... její mamka se pro ní hnala a na tisíckrát se mi omluvila ...
,,Omluvte jí prosím ! Ještě neví co smí a co ne !" Řekla ....teda spíš vyštěkla její matka která byla histericky naladěna .. ja pouze sklopil helmu a s mírným přikývnutím se opět rozjel .. jak jsem tak jel městem pomalu ale jistě jsem slyšel přes celé město velký rachot motorek které jezdily ve vysoké rychlosti .. zajel jsem za zatáčku kde se nacházel obří stadion který byl jen z poloviny neboť se zde nacházela tribuna která byla ze 100% obsazená .. zajel jsem do podjezdu a vyjel jsem na vnitřním parkovišti dráhy .. na hlídače jsem pouze mávl neboť jsem ho znal a on mě až moc dobře .. zastavil jsem u betonové blokovací zíďky která dělila dráhu a bezpečné stání .. v jednom momentě se ze zatáčky vynořily dvě motorky .. jedna zelenobílá a druhá černobílá .. zelená měla o pár metrů náskok ale mě nezajímala ...ta druhá upoutala mojí pozornost ..teda ten řidič ..
,,Dámy , pánové a jiné odrudy všeho druhu .. čekají nás poslední dvě kola .. ve vedení se drží závodník z itálie .... Guren ------- ..a za ním dámy a pánové " .... v tu chvíli se kolem mně přiřítila obří rychlostí motorka ..
,,Vypadá to že číslo 3 směle ale efektivně dohání závodníka z Itálie !!!!! Do tohooo "
Ah bože ... Hunk to trochu s komentováním přehání .. zasmál jsme se a podíval se na obří plátno na kterém se promítal průběh závodu ..
,,A MÁME TU CÍLOVOU ROVINU !!!" Zařval Hunk ... Ja se naklonil a zadíval se do dálky ... v zatáčce se vynořily dvě motorky které se na sebe těsně lepily ... zbývalo pár metrů do cíle .. konečně projely ! ...
,,Aaaaaleeeee neeee ! Vítěze určí cílové foto !" ... za křičel Hunk ... všichni jsme čekaly .. mezitím se černobílý závodník otočil s motorkou a razil si to ke mě ...
* kdo to asi může být ?*
Rachot motorky utichl a on si sundal helmu ... vocas , nedávno si nechal obarvit vlasy .. podle tohohle debilního účesu bych jo poznal kdekoliv ...
,,Shiro !" Řekl jsem s radostí a jedním skokem jsem přeskočil betonovou zídku ..
,,Keithe ! " řekl ještě s větší radostí ...
Skočil jsem mu do náruče a on mě pořádně sevřel ..
,,Tak co ? Myslíš že mi to tenhle rok vyšlo ? " usmál se a rukou si projel bílou velkou patou co mu padala do očí ...
,,Snažíš se o ten titul už tři roky ! Myslím si že to bude tenhle rok " přátelsky jsem ho majznul do ramene ..
,,Dámy , pánové a ostatní druhy z divných planet ! Oficiálně vám představujeme krále tohoto města , našeho vítěze ! A tím jeeeeeeeee " Z reproduktorů se ozvaly dramatické bubny ...
*ah bože Hunku ......*
,,SHIROGANE TAKASHIIIII !!!!!!!!" Tribuny zaplavil řev ...
,,Gratuluji Shiro !" Zařval jsem do toho hluku ....
ČTEŠ
Space Dream ( Klance FF)
Fanfiction,,A co se takhle aspoň omluvit co ty na to ?" ... ,,Já ? Já jsem Keith , Keith Kogane jsem přeci tak dokonalý že se omlouvat nemusím ! cha ! " ....,,Lanci teď mluvíš o sobě ? Nebo o mě ? " .. ,,Ne máš pravdu , čau já jsem Mulleťák ..." ... ,,LANCI...