Začneme znovu .

179 17 3
                                    

Ahoj , ahoj , oh anoooo já ještě žiju a .. wow jsem fakt mile překvapená že tohle ještě někdo vubec čte :D každopádně se pokusím psát znovu páč pár lidí ( dost ) si žádalo o pokračování :) no , fajn - omluvte předem chyby :3

 - Takashi







Vzbudila mě menší bolest hlavy a taky mě překvapilo že už mě nic nehřeje .. otevřel jsem oči a pomalu si sedl , vedle mě byla ustlaná polovina postele a nikde nikdo . Nakonec jsem to kolíbavě došel do kuchyně kde byl i vzkaz .

nechtěl jsem tě budit – u konvice máš prášky i čaj ale asi bude studený  ,snaž se odpočívat blbe "

- Lance

Uraženě ale i rád jsem si šel ohřát studený čaj a zalézt si zase do postele kde jsem strávil čas až do podvečera kdy mi napsaly kluci jestli nechci jet na parkoviště , sice ano měl bych ležet ale mě je opravdu lépe . Převlékl jsem se a i s helmou seběhl dolů . Dojel jsem na parkoviště u kraje města kde moc nikdo nebyl vlastně to bylo opuštěné malé letiště s velkou plochou , často se sem sjížděli motorkáři z okolí . Zajel jsem do řady k ostatním a celý rozcuchaný si sundal helmu .

,, Keithe !" ozvalo se naproti mně , s cigaretou jsem došel až k nim a pousmál se ..

,,Ahoj Miku jak jde život ?" poplácal jsem na rameno staršímu motorkáři .. na chvilku jsme se zakecali než se ozval velký rachot ... všichni otočili hlavu na přijíždějící skupinku hned v čele byl Shiro s ostatníma ... ale na stroji nebyl sám ... zastavil kousek od nás a sundal si helmu ten druhý i slezl ...

„ Tak jak ti je ?" Usmál se a koukl vedle..

„ Adama si pamatuješ – nemohl jsi na něj jen tak zapomenout" druhý si sundal helmu a div sem mu neskočil kolem krku ..

„ Nevěřil jsem že tě ještě uvidím !!" obejmul jsem ho .

„ Vyrostl jsi .. a to dost – rád tě vidím" chvilku jsme tam tak stály , mluvily a přijížděli i ostatní .. okem jsem hledal a pozoroval kdo všechno tady ...bylo nás tady minimálně padesát .. největší radost mi udělal pohled na zadní stranu parkoviště kde přijížděla černá motorka s modrým pruhem .. dojel až k nám a sundal si helmu ..

„ Tohle nevypadá jako ležení v posteli blbče" zamračil se ale nakonec povolil ..

„ Promiň ,nejsem typ co i když mu je blbě by vydržel ležet v posteli navíc – je mi fajn" .. prohrábl jsem si mulett a koukl na Shira jak sedí na motorce a kolem pasu objímá stojícího Adama , chyběl mi .. Shiro vypadá šťastně a to je to hlavní ..povzdechl jsem si a nasedl projel jsem kolem všech o rozjel se plnou rychlostí po volné dráze .. adrenalin to je moje opravdu tenhle pocit miluji a nevyměnil bych ho za nic jiného . Pootočil jsem hlavu a všimnul si někoho za sebou , strhl jsem stroj do zatáčky a podíval se pořádně .. Lance ? .. zaujatě jsem ho pozoroval než mě předjel .. jak ? Vždyť jedu skoro nejvyšší rychlostí . Dojel jsem za ním a zastavil .

„Jak ? Jak jsi to udělal ?.. vždyť jsem jel tak rychle" sundaly jsem si helmy a koukly na sebe .

„ Ale ne nejrychleji , někdy je fajn překročit možnosti" usmál se a prohrábl si vlasy .. sklopil jsem hlavu a koukl jsem na kola .

„ Za ten včerejšek se omlouvám , znova" Zadrmolil jsem ..

„Už to neřeš , nechci si to připomínat" Nasadil si helmu a odejel kousek dál k ostatním . Jo jsem idiot ... sebral jsem se a odjel pryč , fakt jsem to přehnal a jo , málo kdy přiznávám vlastní chybu .. tohle je složitý .. zastavil jsem u řeky a sedl si lavičku . Zapálil i a koukl na oranžovo-červené nebe , kde byly ty doby kdy jsem se Shirem trávil každou chvíli doma , po škole , u něj.. chybí mi ta společnost . Sedl jsem si zpříma a odkopl kamínek u nohou .

„ Trucuješ ?" ozvalo se za mnou .. otočil jsem pohled a zase koukal před sebe ..

„Ted mě budeš stalkovat ? Dobrý začátek" poptáhl jsem z cigarety a opřel se o opěradlo . Došel z kopečku až k lavičce .

„ Chtěl jsem jen vidět kam jedeš ,... Keithe ?"

„Hm ? „ Zabručel jsem .. koukal jsem na oblohu a moc ho nevnímal , dokud jsem ho neviděl nad sebou a jak si mi sedl napříč na klín.

„C-co blbneš ?" Narovnal jsem se do pozoru ..

„Ššššš !" Ukázal prstem směrem k vodě , rodinka labutí nás nejistě pozorovala . Uklidnil jsem se a dal mu ruku kolem boku , nějakou dobu jsme tam takhle seděli než se labutě zvedli a vlezly do vody .

„Nemáš ještě nějakou navíc ?" prosebně na mě koukl ..

„ Za to že jsi si mi sedl na klín tak ne" Naposledy jsem natáhl a odhodil zbytek ..

„Nevadí" škodolibě se na mě usmál , rukou mě chytil za zátylek a nalepil se na moje rty , leknutím jsem pootevřel pusu a on tak vdechl kouř z mých úst .. odtáhl se a vydechl zbytek .. cítil jsem jak celý rudnu , odklonil jsem zrak i hlavu ..

„ Přeci by jsi se nestyděl" řekl až sladce a zasmál se .

„ Já se nestydím" zavrčel jsem a zvedl na něj hlavu ..

„ Jen jsem to nečekal toť vše !" vyštěkl jsem , ne že bych se styděl – jen .. jsem to nečekal ale , nebylo to zlé .

„Fajn tak já se z tebe teda zvednu" chtěl se postavit , chytil jsem ho za předloktí a koukl jinam .

„Nemusíš" .. jen se pousmál a ještě to 'vylepšil' tím že si na mě sedl obkročmo .. už jsem ale nezrudl jen jsem zvedl na něj hlavu a pousmál se s přivřenýma očima .

„Co máš v plánu zítra ?" pronesl sladce a skousl si spodní ret ... to je šmejd ...

„Práce z něčeho žít musím" dal jsem mu ruku na jedno koleno .. uvědomuje si vůbec že nás může někdo vidět ? .. očividně je mu to putna .. začínalo zapadat slunce a postupně se šeřilo ...

„A po práci ? Napadlo mě – nechceš někam zajít ? V poslední době trávím až moc času sám" zatvářil se smutně a přejel mi ukazováčkem po hrudi .

„Ty už na mě nejsi naštvaný?" zvedl jsem obočí .

„Páč já se na sebe furt jsem" zabručel jsem .

Rukou mě chytil za tvář a pohladil jí ..

„Někdy svých slov litujeme , dobře přiznávám trošku mě to vzalo ale omluvil ses ."pousmál se a dal mi ruce kolem krku ...

„Tak tím pádem mám na tebe zítra celé odpoledne" ruce mi z kolenou skončily na jeho bocích , jen usmál a naklonil se až ke mně .

„Tak to budu opravdu moc rád" přiblížil se k mému obličeji a jemně se otřel o moje rty než se na ně přilepil .. za boky jsem si ho přitáhl víc k sobě a narovnal se abych k němu byl co nejblíže . Po menší chvilce se odtáhl a prstem mi přejel po spodním rtu ..

„Jsi pěkná potvora víš o tom ?" zasmál jsem se ..

„Jo já vím" vyplázl na mě jazyk a zvedl se ze mě ..

„Tak zítra" mávl na mě a věnoval mi ještě pohled .

„Jo a – tohle už asi nebudeš potřebovat vid ?" zvedl ruku s cigaretami .. hned se rozeběhl a já za ním ... oba dva jsme se smály jak malý ..

„Nepřej si mě jestli tě chytím !" 




 pokusím se psát více - a omluvte chyby děkuji :3 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 02, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Space Dream ( Klance FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat