.... Lepší je mlčet ...

351 24 9
                                    

Věnováno Kaori_Frost









Koukaly jsme na sebe se zatejeným dechem ..
,,Keithe ? C-co tu děláš ?" Zeptal se nejistě
.. nemohl jsem mu odpovědět .. teď ne .. Lance se přitáhl k tyči obtočil jí a ladně to zakončil .. zadíval jsem se do rohu místnosti kde seděl chlapec .. no asi spíš muž něco po dvacítce .. byl oblečený celý v černém .. na tílku měl zvláštním písmem napsáno bíle : Hentai , vlasy temně černé jako noc hozene na patku ke straně a po stranách vyholene ..
,,Keithe , tohle je můj učitel Adrew Nikolson" ...
ukázal na staršího týpka .. ten se zvedl a přišel k Lancovi ..ruku mu hodil kolem ramen a sladce se na něj usmál ..
,,Okee , dnešní lekce končí - Dnešek máš na výbornou " poplacal ho po rameni a odešel ..
,,Takže ty tady pracujes ?" Řekl jsem podrážděně ..
,,Ee , zatím ne ale učím se abych mohl "
,,Jo jasný , Takže z tebe bude laciná kurva ? Ok kolik bereš na hodinu ? Můžu si tě už teďka rezervovat ?" Ups tak tohle mi kurva ujelo .. ten alkohol mi stoupl do hlavy .. Lance se ode mě odtáhl a sklopil hlavu ..
,,Přestan .. prosím " .... pořádně jsem se na něj zadíval .. po bradě mu stékala jedna slza za druhou .. podíval se mi do obličeje se zoufalým výrazem .. pak popotáhl ..
,, Já  nejsem žádná KURVA!!!!!!!!" v té chvíli se zhroutil... . A mě se se udělalo zle... Opřel jsem se o futra té místnosti... . Pohled na něj mě ničil.. Odešel  jsem... .. trochu jsem se zamotal  .. prošel jsem kolem stolu u kterého sedělo aspoň deset chlapů a pískaly na ženskou co tancovala .. já se díval do země .. dokud jsem nevrazil do známé postavy ...
,,Keithe ?!" Ozval se ..
,, Co se stalo ? Jsi celý bledý ! " sáhl mi na čelo a pak i na tváře ..
,,Ty celý hoříš ! .. " řekl a zacloumal se mnou ..
,,Shiro ..." odpověděl jsem tiše ...
,,Ano ?"
,,Vezmi mě domů .... prosím " ... sklonil jsem hlavu aby si nevšiml slz ..
,,Dobře .. pojď .. zavolám nám taxi " chytil mě okolo ramen a společně jsme se vratili do druhé místnosti  .. Allura seděla u baru a povídala si tam s ostatními ..  hned jak nás uviděli všichni k nám narychlo přišli .. 
,,Keithe ? Co se děje ?" Zeptala se Pidge .. všiml jsem si jak jen Shiro na ně vrtí hlavou ať to neřeší ... ucítil jsem jak se mi podlomily nohy .. jak ztrácím rovnováhu .. jak mi to všechno karma a svědomí vrací .. Shiro mě však stihl chytit .. hodil si mojí ruku přes krk a jé se pomalu nedotýkal země..
,,Keithe ? ... vzpamatuj se !" Řekl jemně Shiro ale když viděl jak moc na dně jsem tak to zase ignoroval .. protáhl se mezi ostatními .. venku to bylo ještě horší .. dostal jsme od čerstvého vzduchu pěknou facku .. zamotala se mi opět hlava ...  taxi tu už stálo .. Shiro mi pomohl do auta a sedli si ke mě dozadu na zadní sedadla ..
,,K Hlavní Yorské 103/6 " Řekl řidiči  mojí adresu a auto se rozjelo .. je to trapný když mám byt za dvěmi ulicemi .. ale Shiro nejspíš věděl že i kdybych mu neřekl aby mě hodil domů tak by mě kvůli mému stavu hodil domů ..  taxi zastavilo .. Shiro zaplatil mezitím co já se snažil přijít na to jak funguje klika u dveří domu .. Nakonec jsem se o kliku opřel a samozřejmě se mi otevřeli dveře a já tak ochutnal ,okusil a mám i dojem že políbil naši úžasnou domovskou podlahu ... Shiro ke mě přiběhl a vzal mě do náručí jak princeznu ..  vynesl mě do bytu a posadil mě na postel .. sáhl mi na čelo ..
,,Keithe , ty úplně hoříš ! Strašně moc se potis a tvůj dech se mi taky nelíbí - kde máš prášky?" Řekl a zvedl se .. ukázal jsem do kuchyně přesně na dvířka ve kterých byly čaje a prášky .. Shiro mi udělal bylinný čaj a k tomu mi dal snad tři prášky .. odešel do koupelny a vrátil se kýblem a hadrem .. hadr mi dal na čelo a pořádně mě zabalil do deky ..  sedl si na židli ve dle mě a pozoroval jak se trápím ..
,,Co přesně se stalo ? " zeptal se se založenýma rukama na hrudi ..
Stěží jsem dýchal ..
*to se mě v tomhle stavu musí ptat ?!*
,,Nic jen se mi udělalo zle to je vše " odpověděl jsem a dech se mi opět zrychlil ..
,,Keithe něco tě žere a já ti chci pomoct a pokud ti nebude do zítra líp dojdi si k doktorovi " rekl... podíval se na mě ...
Podíval jsem se na něj .. v očích se mu odrážela bolest a strach  .. sklonil se nade mě a sundal mi hadr který vyždímal a namočil ve studené vodě ...vrátil mi ho zpět na čelo ..
,,Takže mluvit nebudeš ?" Zeptal se ...
,,Shiro ... cítil jsi se někdy provinile ?" ..odpověděl jsem mu ..
Sklopil hlavu ...
*do háje ... Ja na to zapoměl *
,,Moc dobře víš že povolání hasiče je náročné .. a mám to v paměti navždy poznamenané .. "  chytil se za hlavu .. pak si stoupl a pomalým krokem se vydal k oknu ..
,,Ne každý hasič měl tu čest být vyznamenán .. ale ten den bych radši vyznamenán nebyl " .. pomalu si sundal sako a to sklouzlo z jeho ramen na zem .. pak chytil lem košile a tu si jedním cuknutim stáhl .. na zádech měl čtyři velké jizvy ..
Vzpomínám si ...Vzpomínám ai na to léto před pěti lety .. Shirovi bylo 18 ..a jako jeho 15 letý kamarád jsem k němu vzhlížel .. jednou když jsme byly u něj v dílně a zrovna jsme lakovaly jeho motorku ...uslyšeli jsme sirény ..hrozný sirény .. Shiro se okamžitě sebral a běžel k místě požáru ..protože ty sirény byly hned za blokem ..instinktivně jsem se za Shirem rozběhl .. jenže když jsem zahnul za roh tak Shiro skočil do okna v přízemí ze kterého se hnal kouř .. v tu chvíli si pamatuju že jsem spadl na zadek a začal jsem brečet .. že jsem ho ztratil .. že umře... v té chvíli přijel sbor hasičů a začaly vytahovat hadice .. jenže uslyšeli řev dívky a pak jsem slyšel Shira jak řve bolestí ... všechno utichlo ...zvuk pouze řezalo praskání dřeva v ohni ... cítil jsem že se mi motá hlava že to nedokážu ..nedokážu se dívat na plameny ve kterých umírá můj nejlepší kamarád ..  ticho prořízl zvuk skla .. z druhého patra vyskočil Shiro a přes rameno mu někdo vysel .. dopadl přesně na žebřík na kterém stál jeho kolega ..
,,SHIRO !!!" Zařval jsem a hodlal jsem se k němu rozeběhnout  ... zastavily mě dva hasiči ...
,,Stůj ! .....teď není dobrá chvíle tam chodit ...." drželi mě za ramena ... jenže když jsem viděl Shira a jeho tričko které bylo propálené a prosakovala skrz něj krev ... nemohl jsem tam jen tak stát .. vysmyskl jsem se jim  ... doběhl jsem k Shirovi a podíval jsem se mu do obličeje .. v ten moment se zvedl a rozeběhl se zpět k hořícímu domu .. tři hasiči se za ním vrhly ..
,,JEŠTĚ HO MŮŽEME ZACHRÁNIT!!!!!!!" Řval .. dva po něm skočili a tlačili ho zpět .. ten třetí se ho snažil uklidnit..
,,Shiro .. už nemůžeme nic udělat střecha se za chvíli propadne ! " ....A Shiro propadl v zoufalství ..  vrátil se zpět k záchranářskému autu a nastoupil do něj .. já se rozběhl za ním a naskočil do auta vedle něj .. na lůžku tam ležela ještě tehdy 14 léta Pidge ... poslouchal jsem celou cestu jak policajty tak i ošetřovatele .. dům patřil rodině Holt .. Katie Holt aneb Pidge byla dcerou otce který uhořel v domě  .. podle policie oheň  založil její bratr Matt ...jenže Shiro ho obhajoval že Matt by nikdy rodině neublížil a navíc se ztratil před víc jak půl rokem takže to prý on být nemohl .. já pouze zmateně běhal pohledem z jedné strany vozu na druhou .. v nemocnici jsme strávili celou noc .. jelikož žiju sám v bytě nikdo mě nehledal ..máma zmizela hned po mém porodu a  táta žije někde v USA a posílá mi peníze na účet a já se tak živím ... Shiro přišel asi po hodině z ošetřovny a měl sebou svůj dokument s fotkami a zapsaným zraněním ..
,,Shiro ? Jak moc je to vážné ?" Zeptal jsme se se strachem v hlase .. on mi podal složku a já jí rozevřel .. byly tam výpisy .. ze všech akcích ..  podíval jsme se na poslední fotku která byla zároveň současná ... musel jsem zastavit zvracení .. Na fotce byly Shirovi záda .. měl přes ně obří kříž ... podle výsledků na něj spadly dva hořící trámy ..
Obrátil jsem hlavu zpět .. Shiro potlačoval slzy... obejmul jsem ho ..  další den si pamatuji že jsme šli navštívit Pidge a tak jsme se seznámily ..
* nalosledy jsme se zamyslel nad hroznou minulostí * Shiro přišel k mojí posteli a oblékl si košili ..
,,Keithe já -" v té chvíli ho vyrušil zvonění mobilu .. zvedl to ..
,,Prosím ?"
....
,,Ano u telefonu ... "
....
,,Vydrž" ... nenápadně se na mě podíval a odešel do kuchyně.. ztichl jsem ...abych slyšel každé slovo ..
.....
,,Ano je to 103/6 "
...
,,Je odemčeno"
...
,,Dobře " v té chvíli to položil a vrátil se zpátky ..
,,Děje se něco ne-" v téhle chvíli jsem se zakuckal ..
,,Dobrý ? "
...
,,Jo jo ...jen je mi zle " řekl jsem ..
,,Fyzicky ? ....nebo... Psychicky?"otočil se na mě Shiro ..já se otočil na bok a snažil se nepozvracet .. zvenku jsem uslyšel hluk ...
,,No nic , já už půjdu " zvedl se a sebral ze země své sako ..
,,Shiro ! " zavolal jsem ..
On se ve dveřích ložnice zastavil a natočil hlavu ..
,,Děkuji ti " odpověděl jsem.. on se usmál a odešel... já se otočil na záda a zdvyhl nad sebe ruku ...
* nedávno jsem si s tebou touhle rukou potřásl ...teď se za sebe stydím * v téhle chvíli jsem uslyšel jak někdo vkročil do bytu .. všechny svaly se mi napnuly .. zastavil se mi dech .. kroky se zastavily a pak pokračovaly do mé ložnice ...
* do háje nemám se ani jak bránit * zatnul jsem pěsti.. ve chvíli kdy osoba vešla do ložnice jsem málem omdlel ... zaprvé nikoho jsem tu nečekal ..a za druhé ...už vůbec ne jeho ..
,,Keithe ?" Zeptal se .. uslzene oči .. celý se klepal .. já se oprel hlavou o opěradlo postele a trochu si sednul ..
,,Lance ?" .. n-nemůžu uvěřit tomu že je tady v mém bytě ..u mé postele .. v téhle chvíli mě bodlo žaludku a já sklouzl zpátky na polštář ..
,,Keithe ?!!" Přišel ke mě a sáhl mi na čelo ..
,,Vždyť hoříš ! Ukaž namočim ti ten hadr..." sebral mi ho a už ho máchal v kýbli ..
,,C-co tu děl-láš ?" Zadrkotal jsem ..
,,Přišel jsem si s tebou promluvit ale ..to je teď jedno ...bojím se že máš otravu alkoholem , celý se klepes a máš horečku !" Řekl .. dal mi hadr na čelo a začal mě pořádně překrývat ..ani to nepomohlo ..
,,L-Lanci ?!" Řekl jsem ..otočil se .. 
,,O-o-omlouvám se !" Zadrkotal jsem a rychle snažil zahřát .. Lance se na mě též omluvně podíval .
,,Mám nápad jak tě zahřát " řekl a přišel ke druhé straně postele .. vlezl na ní až ke mě ..nadzvedl deku a rychle pod ní vlezl .. v té chvíli jsme ucítil teplo ..vlnu příjemného tepla ..otočil jsem se obličejem k němu ..
,,Lance ?...omlouv ž - že jsem takový idiot" ..
,,To jev pořádku .." pod dekou rozevřel náruč .. a já do ní spokojeně vlezl ..po tváři a mi stekla slza... cítil jsem jeho tep ...
jeho srdce ..jeho dech ve svých vlasech .. usínal jsem ... pomalu ale jistě ano .. před tím než jsem přestal vnímat jsem něco ucítil ve vlasech..něco jemného... něco jako...


... polibek .....

Ahoj , Takže opět OMLUVTE CHYBY ! 😭👌😡😍 jak se vam kapitola líbí ?
Tak díky bye 🌈👏

Space Dream ( Klance FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat