Věnováno - Lethal__UNICORN💗💙💜💚💛
,,Dobré ráno dámy a pánové , máme tu 7:00 a s námi je tu i počasí kter- " ...bože ...nový začátek týdne ...neuteklo to nějak rychle ?.. lehl jsem si na záda u dal si ruku na hlavu ... pak jsem jí zvedl a zadíval se na dlaň ... jak jsme si včera podal s Lancem ruku .. přijel jsem domů až za tmy .. povídaly jsme si na parkovišti asi dvě hodiny .. pak se k nám přidaly všichni ...Shiro , Hunk , Pidge a teď i nově Allura .. Allura je ta holčina co jezdila s Lancem ...a teď se držte ! Nechodí spolu !! Yes ! Musel jsem se usmát .. zvedl jsme se z postele a připravil jsem si věci do práce ... hodil jsme na sebe bundu , kalhoty , boty a s helmou jsem vyšel ven a nasedl .. strčil jsme klíček do zapalování a stroj mi začal pípat .. oh fu*k .. dochází mi benzín .. kde na něj asi teď mám vzít ? Otevřel jsem mobil a podíval se na datum .. ha ! Právě v čas výplata čeká .. nastartoval jsem a batoh si hodil na záda .. jel jsem pomalu až klidně .. dneska mi výjimečně práce nevadila ..naopak mi přišlo že se tam i těším .. zatočil jsem za roh .. kde už na mě čekala moje práce .. byla to větší kavárna která se jmenuje Space Dream
Zastavil jsem v uličce mezi kavárnou a druhým domem .. prošel jsem dveřmi s nápisem ,,Pouze pro zaměstnance " .. prošel jsme chodbou do šatny .. helmu jsem hodil do rohu a svlékl jsem si bundu .. pod ní jsem měl černou košili na které byla našita náprsní kapsička která byla v barvách galaxie ... z batohu jsem vytáhl bílého motýlka a u zrcadla si ho upravil .. v poslední chvíli jsem vzal černou zástěru a malou jmenovku kterou jsem si přidělal na pravou stranu hrudi ..
Vešel jsem lítacími dveřmi a spatřil Pidge jak se nemotorně houpe na štaflích a snaží se na něco dosáhnout .. srdce vynechalo úder když jsem spatřil jak se jí smekla noha a ona padá .. okamžitě z reflexu jsem se rozběhl a už už jsem natahoval ruce abych jí chytil do náručí .. jenže byl v cestě kýbl s vodou a mopem o který jsem zakopl a dopadl jsem na záda přesně pod Pidge .. cítil jsem jak mi vyrazila dech .. sice váží jako necelé jedno peříčko ale i tak jsem to cítil .. Pidge ze mě slezla a hned se začala strašně omlouvat neboť jsem ležel na boku v křeči ...
,,Keithe ! Co mám udělat ?! KEITHE !" Zakřičela a sundala si brýle neboť přes ně nic neviděla , byly plné slz .. Já se posadil a už v klidu se snažil uklidnit dech ..
,,Pidge , uklidni se , jen si pro ten dech dojdu až do austrálie a bude to ok ju ?" Konejšil jsem jí .. ona si utřela slzy a usmála se .. byl jsem radši když měla delší vlasy .. jsou to asi dva měsíce co si je ostříhala z deprese .. podíval jsem se na její levou ruku .. jizvy se jí ještě nezahojily .. ten den si pamatuju .. navždy se mi vryl do paměti ... den kdy mi volala že se něco stalo .. a pak to položila.. letěl jsem za ní do bytu a našel jí v kuchyni na zemi .. celou ruku si pořezala .. a já jí vzal do nemocnice .. když jsem ale teď viděl jak se na mě usmívá bylo mi hned lépe ..zvedli jsme se a Pidge si vylezla zpátky na štafle ale tentokrát jsem jí je podržel .. koukal jsem co zkouší .. vyměnovala led světla u stropu ..
,,Ha ! A teď by to mělo měnit barvi !" Zacvakla průhlednou lištu do stropu a seskočila dolů .. vzala ovladač a světlo začalo měnit barvu ..
,,Výborně , jen aby to tady nevypadalo jako ve stripbaru" uchechtl jsem se ..
,,Ne to ne ale poslyš , nechtěl by jsi jít dneska s partou do baru ? Je to nedaleko tvého bytu a navíc je tam disco a vzadu za zaclonou je stript koutek kdyby jsi chtěl jít " .. zachechtla se a odešla do šatny se převléct .. Ja se sebral a šel jsem uklidit štafle ..
*dlouho jsem nebyl na žádné párty ani v baru * nervózně jsem se podrbal na zátylku a hluboce si oddechl ..
*cítím problém * vyšel jsem ze skladu a stoupnul si za bar .. Pidge přišla už převlečená v kraťasech a tričku s dlouhým rukávem ..
,,Tak jo , naše deseti hodinová směna právě začíná ! " v tom si uvázala zástěru a do kavárny se začaly trousit lidi...
.
.
.
.Do utřel jsem poslední stůl v rohu kavárny a vítězně jsem si oddechl ..
,,Keithe ? Takže v 21:00 na Národní 45/7 ty víš kde !" Zavolala na mě Pidge ve dveřích a smykem byla pryč ...
*ach bože to je to zase na mě ?* došel jsem naštvaně ke kase a začal počítat peníze .. 750 $ za den ? No páni dneska jsme se činily ! .. hrdě jsem se pochválil .. zhasl jsem světla nad barem , u pultu a led světlo co dnes Pidge spravila .. hodil jsem si bundu na sebe a zamkl za sebou dveře .. vycouval jsem s motorkou z uličky a jemně jsme nastartoval .. hned za blokem byla benzínka na které jsme načerpal a jel na zpět domů se převléknout ... odemkl jsme dveře bytu a hned se podíval na čas ..
,,To už je 20:15 ? ...neeeeee !" Zakřičel jsem a rozběhl se ke skříni ...jemně mi podjela noha a já do ní narazil .. skříň se otřásla a krabice navrhu spadla dolů .. něco v ní kruplo ..
*budu to řešit až se vrátím !* ze skříně jsem vytáhl černé ryfle které byly roztrahané snad všude .. k tomu červeno černou košily .. než jsem vyběhl z bytu vzpomněl jsem si na náušnice ....
mám dírky i v horní části ucha kudy prostrkavam tyčku .. vzal jsem si malý křížek a dal si ho do ucha ..ne krk jsme si vzal svůj ostnatý choker a vyběhl jsen ven .. cesta tam trvala asi deset minut a už na mě přes ulici mávala Pidge ..
,,Keithe ! " zavolala a právě podala lístky ke vstupu ..
,,Kde jsi sakra byl ? Čekám tu na tebe snad věčnost !" Řekla .. na sobě měla zelené třpitivé kratasy a k tomu tílko do půlky pasu .. najednou do mě ze zadu vrazil ..
,,Hey ! Co máš za pro - "prudce jsem se otočil a za mnou stála Allura a Shiro .
,,Je a-ahoj , já nevěděl že jdete taky " zasmál jsme se ..
,,Přece by jsme vás v tom nenechaly ..." řekl skromně Shiro . .. měl na sobě černé kalhoty s dírami na kolenou a bílou košily s motýlkem .. za to Allura měla trpitive bílé šaty a k tomu rudé lodičky , její vlady byly pracně ucesane a svázané do pevného drdolu .. vešly jsme tedy dál .. vevnitř byl vzduch zamořený kouřem ..
Hned u baru na nás volal Hunk .. no ..do baru se moc dobře neoblekl .. bílé ryfle a k tomu košile v barvách žluté a šedé .. nah .. no nic .. přisedly jsme si k baru ..
,,Jednu whisky a tady kamarádům dle výběru " řekl Shiro a usmál se na nás .
Ani netuším co jsem si to objednal ale ani po osmém panáku jsme nebyl opilý ..
,,Keithe ! Pojď si zatancovat ! " křičeli všichni na mě ..Ja jen zakýval hlavou a seděl dál .. pak jsme ucítil jak se někdo dotkl mého stehna .. prudce jsem se otočil .. vedle mě stála blondýnka co měla výstřih až k pupiku .. na ksichte tunu make-upu , umělé rasy a rudá rtenka .. cítil jsem jak její ruka sjíždí víc dolů .. v tom jsem se prudce zvedl a udělal dva kroky vzad ..
,,Copak ,zlato, nechceš si užít ? " řekla nechcaně a pomalu se ke mě blížila ..Ja začal rychle couvat .. v jednu chvíli jsme ucítil a uviděl jak procházím dveřmi které zdobyli závěsy s korálky .. až jsem nakonec zakopl o židli a převalil se na záda .. blondýnka se před závěsem zastavila a odešla ..
*díky svatému jupiterovi ! * .. nemotorne jsem se zvedl a zaklopytal jsem o židli ..teprve teď jsme si uvědomil kde to vlastně jsem .. zvedl jsem hlavu a nestačil jsme se divit ..všude pred mnou tančili dívky u tyčí .. hrála tam jemná muzika .. pomalu jsem se otočil a už jsme byl na odchodu .. a pak jsme spatřil něco na co nezapomenu .. za modrym závěsem tam tancoval chlapec ..možná muž .. modrý komplet byl bohatě ozdobený flitry .. přistoupil jsme blíž neboť jsme neustále neviděl do obličeje .. obešel jsem pult s tanečnici co měla prdel jak Nikky Minaj .. vešel jsem do malé místnosti a odrhnul jemně závěs .. po otevřel jsme ústa a vydechl ...oči do koran otevřené .. chlapec se na mě svůdně otočil a zastavil se v pohybu .. zavěšený hlavou dolů na mě zíral dokud jsem ho neuslyšel ..,,Keithe ? "
Ehm takže dnešní druhá kapitolka lidičky:3
.!!!!OMLUVTE CHYBY!!!!!
DĚKUJI MOC :3
ČTEŠ
Space Dream ( Klance FF)
Fanfiction,,A co se takhle aspoň omluvit co ty na to ?" ... ,,Já ? Já jsem Keith , Keith Kogane jsem přeci tak dokonalý že se omlouvat nemusím ! cha ! " ....,,Lanci teď mluvíš o sobě ? Nebo o mě ? " .. ,,Ne máš pravdu , čau já jsem Mulleťák ..." ... ,,LANCI...