ARKADAŞLAR SIKI TUTUNUN BİRKAÇ YIL ÖNCENİN ÇÖPLÜKLERİNİ GÜNÜMÜZE UYARLIYORUM.
Medyayla okuyoruz :d
*****
Jin
Yatağımda yuvarlanırken annemin alt kattan gelen ağıt sesleri ile uyandım göz bandımı çıkarıp birkaç saniye kendime gelmeyi bekledim.
'Ne zırlıyor yine şu cırtlak kadın ya bi uyutmadı.'
Ayaklarımı yataktan sarkıtıp biraz sallandırdıktan sonra kalktım üzerimde en sevdiğim pembe pijama takımın vardı üzerinde ayılı bir penye altında dizime kadar gelen pembe şort.
Odadan çıkınca artan seslerle beraber tek zırlayanın annem olmadığını farkettim.
Aşağı inince annemi dizlerine vura vura ağlarken gördüm babam onun aksine sakin ama dertli duruyordu kardeşim Taehyung ellerini önünde birleştirmiş kafasını yerden kaldıramıyordu.
Annemin ağıtına teyzemler ve halamlar eşlik ediyordu.
Taehyung'un yanına yaklaşıp kulağına eğildim.
'Ne bok yedin lan yine?'
Sesimle kafasını kaldırıp bir hıçkırık bıraktı.
'Çok kötü bir şey yaptım abi.'
Kötü şey hmmmm çok kötü şey arabayı çizmek kavgaya karışmak annemin porselen takımını kırmak ya da porno izlerken babama yakalanmak diye düşünürken Taehyung cevabı vermişti.
'Abi ben Jimin'i kaçırdım.'
*****
Hadi bakalım şakfoajzkakzowjxoaj
Abi siz normal kitaplara bölüm istiyorsunuz ben ne yapıyorum delireicem cidden özür dilerim ama bu daha güzel şspfkakjd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel | Namjin
Storie d'amoreKardeşinin canı için Mardin'in en belalı ağasıyla evlenen Jin...