1 - Ya dikkatli olsana biraz

745 147 252
                                    

  Multi: Masal ın giydikleri tatile giderken  sırt çantası var ayakkabıları ise Süperstar

Masal'ın ağzından

 Sabah erken kalmam gerektiği için dün erken yatmıştım ama benden bahsediyoruz tabiki de heyecandan uyuyamamıştım.Neden heyecanlı olduğumu bilmiyorum ama içimde tuhaf bir his var .Sanki her an her şey olabilirmiş gibi geliyor.Tuhaf bir rüya gördüğüm için erken kalktım daha doğrusu kalkmaya çalıştım çünkü üstümde Selin vardı. Söylemeyi unuttum Selin benim kardeşim kadar çok sevdiğim çocukluk arkadaşım.Biz tam 5 yaşımızdan beri tanışıyoruz hep birlikteydik tabi ki de Aras ve Can da öyle biz hep birlikte büyüdük .Neyse tanışma hikayemizi  bir ara anlatırım önce şu öküzü üstümden kaldırmam lazım. Dün bizimkiler çok ısrar etti neymiş sabah ben uyanamazmışım  o yüzden benimle kalacakmış. Tabi ki de asıl amacı bu değildi Selin'in. Gece dedikodu yapmıştık ama ben çok iyi mükemmel bir kız olduğum için yapmadım demeyi istesem de konu çok güzeldi bende katıldım dedikoduya. Selin 'i üstümden kaldıramayacağımı anladığımda debelenmeyi bırakıp pes ettim ve uyanmasını beklemeye başladım. Ama bu sırada erken olduğu için benim yine uykum gelmeye başlamıştı ve kendimi artık uykuya teslim etmek üzereydim ki Selin ' in alarmı çalmaya başladı. O sırada annemin sesi gelmeye başladı.

Annem:''Kızım kalkın da şu alarmı kapayın sabah sabah zar zar zar. Demedim mi ben size alarm kurmayın ben sizi uyandırırım diye.'' 

Annemin sesi şiddetlenirken Selin yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.

Ben:''Ya kızım kalksana üstümden sen yerde yatmıyor muydun ne işin var burada?''

 Diye cırladıktan sonra . Selin kulaklarını tıkayarak ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.

Selin:''Ya kızım dibindeyim ne diye bağırma ihtiyacı duyuyorsun yada dur niye cırlıyorsun ya gece ses geldi korktum yanına geldim sanki kötü bir şey yapt-.'' derken sözünü kesip

Ben:''Daha ne yapacaksın be? üstüme çıkmışsın her yerim tutulmuş daha ne yapacaksın.''Dedikten sonra kalktı ve yanıma geldi. 

 Selin:'' Oy oy oy benim kardeşim tutulmuş mu?Kıyamam ben ona ama ya bide sinirlenince ne kadar da tatlı olurmuş.Hadi beni affet de giyinelim saat 8.00 olmuş .''

Ben:''İyi tamam bu sefer affediyorum ama bir daha bekleme bak böyle iyilik falan hadi ben önce duşa giriyorum sen annemlerin yanına git istersen.''

Selin:''Yok ya ben de giyineyim  sonra Meryem teyzeye yardıma inerim kahvaltı için. Sen gir duşa ama bir dakika önce ben tuvalete gireceğim çişim geldi.''

Söylediği şeyden sonra kahkaha atmaya başladım ve Selin tuvaletten çıktıktan sonra bende duşa girmek için kıyafetlerimi aldım.Sadece bugün giyeceklerimiz vardı o da ben de çoğu şeyi yanımıza almıştık çünkü tüm yaz tatili boyunca orada olacaktık ne de olsa. Dün karnelerimizi almıştık bugün ise yola çıkacaktık.

********
Duş aldıktan ve tabi ki giyindikten sonra aşağıya indim.Selin annem ve babam oturmuş kahvaltı ediyorlardı.Bende hemen oturdum ve Kahvaltı ettik.Annem tüm kahvaltı boyunca bize zorla ballı ekmek yedirdi ve  nasihatlarda bulundu babam ise dinlemekle yetindi.Valizlerimiz kapının önünde olduğu için ayakkabılarımızı giydik ben tabiki süperstarlarımı giydim. Bizimkilerle okulda buluşacağımız için Selin ve ben taksiyle gidecektik .Çünkü biz öyle istedik.Mal mısınız siz? bakışlarınızı çekin.Çünkü eğer arabayla gidersek araba okulda kalacak.Çünkü biz orada otobüslere bineceğiz. Yazık yani arabaya orada mı kalsın?
*****
Okula geldiğimizde bizimkileri arıyordu gözüm.Bulamayınca aramaya karar verdik tam ben arıyacakken telefonum çaldı.
Arayan Abimm☺
Ben:''Efendim Can neredesiniz?''

Benim Masal'ım serisi 1-Yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin