/Röportaj Part1/

112 47 62
                                    

Multi: Masalların grubu
Merhaba okurlarım şimdi bugün sizlerle 2k ya özel bir röportaj yapacağız. Sizin sorduğunuz soruları karakterlerimiz cevaplayacak. Hazırsanız başlayalım. Bu arada hepinize çok ama çok teşekkür ederim beni ve bu kitabı bu yerlere siz getirdiniz . Eğer şuanda bu röportajı yapabiliyorsak bu sizin sayenizdedir. Röportajı iki part halinde yayınlayacağım hala soru yazanlar var çünkü.

İlk Soru

Kaan'a: Masal'ı arkadaşlıktan farklı bir yerde mi görüyorsun?(@caty8dog)

Cevap

Kaan: Masal'ı şuanda tam olarak bir yere koyamıyorum ama biz arkadaş diyebiliriz . Sadece bir tık fazla olabilir. Bide bunu sadece siz mi görüyorsunuz?

Yazar:Tabi tabi ben ve okurlarım sadece oyuncular göremez.

Kaan: İyi o zaman sevindim.

Masal:Niye ki?

Kaan:Hani sadece siz ve okuyucularınızdı.

Yazar:Bilemiyorum ben öyle biliyordum ama değilmiş demek ki.

Masal: Rahatsız mı oldun?

Kaan:Hayır asla.

İkinci soru

İrem'e: Barış'ı Masaldan kıskandığın için mi Masal'a kötü davranıyorsun?(@caty8dog) 

Cevap

İrem: Hayır tabikide. Neden Barış'ı Masaldan kıskanıyım ki ?onlar düşman gibiler. Ben Masal'ı gıcık,itici,saf bulduğum için onu sevmiyorum ve böyle davranıyorum. Ayrıca Masal kim ki onu Barıştan kıskanayım.

Masal:Masal kim mi? Masal şu asla kazanamadığın koşu yarışmalarının birincisi, şu asla sahip olamayacağın arkadaş grubuna sahip olan kız . Belki sevgilim yok, belki senin gibi sürtük değilim ama hala yerinde olan bir gururum ,saygınlığım ve neşem var. Sen hala seni sevmeyen birinin peşinden koşuyorsun .

Selin +Aras +Yağmur +Bulut +Eylül +Can : Helal be!!

İrem: Her şeyin sahibi olabilirsin ama asla Barış'ın sahibi olamayacaksın.

Masal: İsteyen yok zaten.

Barış: Veren yok zaten.

Üçüncü soru

Savaş'a: Masal'ı gerçekten seviyor musun?(ki öyle bir şey olduğunu düşünmüyorum) yoksa Barışla rekabet içinde olmak için mi Masal'a yakın davranıyorsun?

(@feyzak0942 )

Cevap

Savaş:Aslında Barışla rekabet içinde olduğumuz doğru ama Masalda farklı bir şey var diğer kızlardan ayıran bir şey ve ben onu tanımak istiyorum o farklılığı kendim bulmak istiyorum.

Masal: Yoo ben normalim valla bence sen farklısın.

Barış: Sadece ben kazanınca rekabet içinde olmuyorsun yalnız. Doğruyu söyle Masalla aramda bir şey olduğunu sandığın için ona yakın davrandın.

Savaş: Sen öyle düşün tamam mı? Masal benim sevgilim olduğunda da böyle diyecek misin acaba?

Masal: Böyle bir şey olmayacağı için sorun yok.

Savaş: Görürüz.

Dördüncü soru

Kaan'a: Neden o gruptan sadece Masal'a yakınsın ? ( @star6677 ) 

Benim Masal'ım serisi 1-Yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin