8- Yarışma

252 85 91
                                    

(Multi :Selin ve masal 'ın dinlediği şarkı)
Bakalım burası benim zevklerime uygun mu? İçeride ışıklar yanıyordu demek ki kapalı değildi. İçeriye girdiğimde baya büyük olduğunu fark ettim. Ve ilk önce ışığın geldiği tarafa doğru yürümeye başladım. Yaklaştıkça ses artıyordu. İçeride hararetli bir şekilde tartışan iki insan olduğunu anladım. Seslerden biri çok tanıdık geliyordu. Çünkü bu ses...
***********************

Barış'tan başka birine ait değildi. Kapıya doğru yaklaştım ve ne konuştuklarını dinlemeye çalıştım. Şuanda biri beni görse gülme krizinden ölebilir. O derece komik gözüküyorum. Konuşmalarından hiçbir şey anlamıyorum ve Barış'ın kiminle bu kadar sinirli, atarlı ve her an dövecekmiş gibi konuştuğunu merak ediyorum. Tamam bu çocuk her zaman soğuk ve egolu ama şuanda çok farklı ve tuhaf konuşuyor.

Barış:'' Beni iyi dinle! o pislik arkadaşlarına söyle biraz daha kalıp hırpalanmak istemiyorlarsa gitsinler. Tabi sende gideceksin. Çünkü onlardan bir farkın yok.''

Adını Bilmediğim Çocuk:'' Bak Barış anlıyorum benden korkuyor olabilirsin Savaş'tan da korkuyor olabilirsin ama Mira ve Elçin onlardan da mı korkuyorsun yoksa ? Bak onlardan korkmana gerek yok biri eski sevgilin biri de arkadaşın sonuçta . Pardon eski arkadaşın.''

Ben:'' Eski sevgili mi?'' Ben bunu dışımdan mı söylemiştim . Dışımdan söylediğimi anlayıp arkamı döndüğümde kulağıma Barış'ın sesi ilişti.

Barış:'' Senin burada ne işin var bücür?'' Of ya! ben 1.75'im ya 1.75. Sanki 1.30'um ne bu bücür bücür.

Ben:'' Sa-na-ne''. Sesim biraz fazla sert ve atarlı çıkmıştı.Of ya! biraz fazla mı sert çıkıştım şimdi ben bu egolomana? Aman bana ne be o da bana bücür demeseydi.

Barış:'' İstediğin yere gidebilirsin. Çünkü umurumda bile değilsin. Ama bu beni gizlice dinleyebileceğin veya gözetleyebileceğin anlamına gelmez. Biliyorum çok yakışıklıyım elinde değil falan ama bak bana bu asi kız havaları sökmez. Baştan uyarıyım.'' Ukala , pislik ya bide kendine yakışıklı diyor.

Ben: '' Bak ben senin etrafındaki kızlara benzemem. Baştan uyarıyım da. Seni gizlice dinlediğim falan da yok uydurup durma. Bide sen ve yakışıklılık sıfatı aynı cümleye bile uymazken bana sürekli kendini övme midem dayanamıyor.'' Onun hiçbir şey söylemesine izin vermeden arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Tam kapıdan çıkacakken birine çarpmamla yerle öpüşmem bir oldu diyemeyeceğim .Çünkü yere düşmedim ve evet hala ayaktayım çok şaşırdınız değil mi? Kafamı kaldırdığımda gördüğüm kişiyle istemsiz bir şekilde çişim geldi. Ne? Gerçekten insan heyecanlandığında , korktuğunda falan çişi geliyor. Gördüğüm kişiyi tahmin etmişsinizdir ama ben söyleyeyim ego kafalı ayının hödük mü hödük üvey kardeşi Savaş.

Savaş:'' Oo kimleri görüyorum burada seni görmek ne kadar da hoş böyle .'' Bu ne tür bir manyak böyle ya daha demin birlikte şarkı söyledik ya sanki kırk yıldır görüşmüyoruz . Savaşı ittim yani itmeye çalıştım ve-

Ben: '' Çekil önümden yoksa hiç hoş şeylerle karşılaşmazsın.'' Allahım ya demin onları ben mi söylemiştim. Hepsi wattpad de okuduğum kitaplar yüzünden. Sanki ona bir şey yapabileceğim de benimki sadece konuşmak ,konuşmada kalıyor yani. Daha icraata geçemedim.

Savaş:'' Ya nelerle karşılaşacağımı çok merak ettim göstersene.'' Cümlesini tamamladığında kollarımdan tuttu. Şuanda kollarım felç. Abi ya o sıktığın kol ya kol taş değil. Az yavaş.

Ben: '' Ya bıraksana beni pislik kolum acıyor.'' Ben bunu söyledikten sonra arkamda duyduğum ses bana tanıdık geldi. Allahım ya sessel hafıza kabiliyetim baya iyi.

Benim Masal'ım serisi 1-Yaz kampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin