-4-

2.3K 77 15
                                    

*Peste o lună*

Jasmine pov...

După seara aia cu Cristi chiar m-am simțit mai liberă.Am mers la clubul de muzică,a fost perfect.Dar încă ceva mă doare,mă doare că l-am rănit pe Cristi.Nu vroiam să îl fac să sufere .Doar că încă îl cunosc de puțin timp ca să îl privesc cu alți ochi .
    Dar mă rog,acum sunt la mine în cameră uitându-mă la tavan ca de obicei .Nimic nou mai puțin o notificare de la instagram.Hmm,era Vlad,să îi răspund?Meh ,mai târziu,acum sunt prea plictisită.
Peste câteva minute aud cum telefonul meu o ia razna .O nu ,cu ce am greșit pe lumea asta ca să îmi faci spam.Acum trebuie să îi răspund ...
V:Hei

12:33

V:Bună,vrei să ieșim?
12:34

V:Știu că vezi mesajele !😤
12:34

V:Mbine,scrie-mi când ai chef ...😞
12:53

Eu:Da,scuze dar nu aveam chef de telefon.😛

13:05

V:Ok,ne vedem într-o oră. Vin să te iau .

13:06

Eu:😘

Bun ,acum să merg să îi zic tatei unde plec .
Eu:Tata!
T:Da scumpo ce e?
Eu:Pot să ies în oraș ?
T:Cu cine mergi ?
Eu:Cu.....să îl mint ,neh sigur mă va lăsa.Cu Vlad de ce?
T:A ,băiatul de a-11-a !Și cum merge între voi ?
Eu:Mergem împreună la clubul de muzică....ups ,ce am făcut ,tata nu trebuia să știe despre asta .
T:De când îți place ție să cânți ?
Eu:Nu știu ,am zis să încerc ceva nou .
T:Am înțeles...și între tine și Vlad e ceva?
Eu:Da,o prietenie nimic mai mult .
T:Mai vedem noi ...spune tata plecând din cameră.
Merg să foc un duș apoi mă îmbrac .Mai  stau 10 minute pe telefon apoi cobor jos .Acolo îl găsesc pe Vlad .

V:Hei!
Eu:Bună!Deci,unde mergem?
V:Mă gândeam să ne plimbăm pe plajă ...
Eu:...ok...

Ajungem pe plajă și ne așezăm pe nisimul rece .La un moment dat simt mâna lui Vlad peste a mea .În acel moment un fior îmi trece prin corp .Știu că suntem doar prieteni dar  mă tem să nu simt eu sau el ceva mai mult .Nu îmi doresc o relație acum .Mai ales cu el ...
V:Jasmine ,mai ești?
Eu:Scuze ,eram puțin pierdută.
V:Am auzit că ai ieșit cu Cristi .Nu a ieșit tocmai bine pentru el ...Acum e acasă ,e cam supărat .
Eu:Îmi pare rău ,chiar nu am vrut să îi rănesc sentimentele doar că îl cunosc de puțin timp .Și deocamdată nu îmi place de nimeni și nu vreau o relație .
V:Aham înțeleg ,și nu îți place de nimeni zici ?
Eu:Nu ,și nici admiratori nu cred că am .Bine în afară de Cristi .
V:Nu ai de unde știi.
Eu:Sincer ...nici nu vreau să am admiratori .Mie frică să mă  îndrăgostesc de persoana nepotrivită.Cum ar fi un băiat mai mare ca mine ...
V:Dar de ce îmi spui toate astea mie?
Eu:Nu știu ,chiar dacă nu te cunosc de mult simt că pot să am încredere în tine .Vlad nu spune nimic ,doar mă ia în brațe.Cred că în sfârșit mi-am găsit un prieten adevărat .

Vlad pov...

Eram pe plajă cu Jasmine și vorbeam .A zis că nu vrea o relație...Azi vroiam să îi spun ce simt dar mi-a fost frică.Adică dacă pe Cristi la refuzat și cu mine va fi la fel .Și nu vreau să stric prietenia asta .Oricum ne cunoaștem de puțin timp .
Am mai stat acolo puțin apoi am condus-o acasă.După ce ea plecase am mers și eu către casă.
Intru pe ușă și merg direct în camera noastră.
V:Cristi!Bă ,Cristi!Te-ai sugrumat cu fularu'?
C:Nu....spune el trist .
V:...
C:I-ai zis?
V:Nu ,am vrut să îi zic dar mi-a fost frică.
C:aha ,înțeleg...
V:Hai Cristi ,nu e prima dată când ne place de aceiaș fată.
C:Dar nu e nici prima dată când te alege pe tine ...
V:De unde ști ?Nici eu nu i-am zis !
C:E prea evident !
V:Nu renunța frate .
C:Ce rost mai are să încerc...
V:Ești prea negativist ,te las în amărăciunea ta .Merg sa mă joc pe calculator.
C:Duțu!Să nu te prind pe Minecraft pe seria mea de survival că mă omoara abonații!
V:Prea târziu.
C:Fmm!M-aș ridica din pat sa te opresc din a muri în mină da mie lene.
V:Vezi ce-ți face lenea Cristi?
C:Să ști că de aici de sus se vede calculatorul!Și văd tot ce faci așa că NU TE PIERDE CU BARCA ÎN MARE .
V:Stai chill că nu mă pierd .
C:Auzi,de ce nu te joci tu niște mape de parkour ?
V:Pentru că durează mult.
C:La tine durează mult ...Ah ,măcar dacă tot îmi strici seria dă-mi telefonu să mă joc .
V:Nu ,trebuie să cobori singur .
C:De ce a vrut Dumnezeu să fim gemeni?

#805 cuvinte

Băiatul din liceu || w Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum