-12-

1.6K 59 12
                                    

Au trecut cateva zile de când Vlad și Jasmine sunt împreună. Ei sunt fericiți dar Cristi suferă înca dupa ea.
În rest viața lor decurge bine.

Cristi pov...

Mergeam liniștit prin parc până când decid să mă așez pe o bancă.Am stat acolo timp de zece minute până când am văzut o fată roșcată cum se așeaza lângă mine.Părea interesantă ,avea un hanorac de la Supra și purta o șcapcă.Voiam să o întreb ceva dar am observat că purta căști.Am bătuto ușor pe umăr iar aceasta s-a întors.
?:Scuze că te-am deranjat ,pot să plec pe altă bancă.
Eu:Nu ,e ok.Eu sunt Cristi iar tu ești...
A:Mi se spune Alex.
Eu:Drăguț nume,de la ce vine prescurtat?
A:De la Alexia,doar ca nimeni nu îmi spune așa.
Eu:Am înțeles.Pe mine cred că m-ai mai văzut.
A:Te rog ,cum sa nu îl recunosc pe Cristi Munteanu .Cred că mi-a pus Dumnezeu mâna în cap de pot sa vorbesc cu o așa vedetă.
Eu:Nici chiar așa.Vlad e vedeta ,eu sunt fratele din umbră.
A:Asta spui tu sau asta zice mister frumusețe.
Eu:Vlad?Pe bune ,lui îi e greu să jigneasca și o găină.
Aceasta doar râde la gluma mea.
Eu:Și spune,te scot la o apă plată.
A:Dacă mergem să și mâncăm ceva te asigur că vin.
Eu:Pai putem merge la KFC ?
A:Sună bine.

Am mers împreună pâna în City unde am mancat la KFC.Chiar e o fată foarte draguță.

***

E ora 5 ,am ajuns devreme acasa .Merg direct în camera mea unde îl găsesc pe Vlad .
Eu:Bă Duțu ghici ce?
V:Zi mă?
Eu:Am cunoscut o fată.
V:Bravo mă,și arată bine.
Eu:Bă nu sunt eu cu roșcatele dar îmi place.

Jasmine pov...

Eram acasă la mine cu Ami.A zis că doarme la mine.
Eu:Și,despre ce vrei sa vorbim?
A:Băieți!Spune cum merge relația ta cu Vlad?
Eu:Bine ,chiar foarte bine.Dar asta nu e un secret.Ție îți place de cineva momentan?
A:Este un baiat,de clasa a-10-a ,care îmi place.E în clasa de lângă noi.E brunet dar are ochii albaștrii.
Eu:Uuu,pare draguț.Dar nu e mai frumos ca Vlad.
Auzind cuvintele spuse de mine încep sa râd.Vlad îmi zicea mereu ca e urât cand îmi scria,dar el e o bunăciune de băiat.
A:De ce râzi?
Eu:Mi-am amintit ceva.
A:Aha,și cum a ramas între tine și Cristi?
Eu:Prieteni,îndepărtați...
A:Deci nu prea bine.
Eu:Eu sper să îi treca.Mi-a scris Vlad azi dimineață și mi-a zis că Cristi a cunoscut o foată,roșcată cica.Eu mă bucur pentru el.

#429 de cuvinte

Băiatul din liceu || w Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum