*|00:02|*
Necunoscut:Esti?
00:04
Eu:Vrau să știu cine ești !
00:05
Necunoscut: Vei afla curând,promit.
00:05
Eu:Dar îmi dai măcar un indiciu?
00:06
Necunoscut: Hmm...~V~
00:06
Eu:Cum adică ,,V,, ce semnifică?
00:08
Necunoscut: Inițiala numelui meu .
00:10
Eu:Sunt multe nume de băieți cu ,,V,,.Depinde :Vladimir ,Valentin,Viorel,Victor...Vlad ...ziceam si eu.
00:12
Sunt curioasă să aflu cine este ,îmi tot scrie de câteva zile .
Deodata aud că bate cineva la ușă,cine dracu vine la tine la miezul nopții .
Deschid ușa și observ un buchet de trandafiri albi ....De unde stie ,nu mai înțeleg nimic ...Între trandafiri găsesc un bilețel .
,,Sper că îți place cadoul meu .Cu drag al tău ,,V".Necunoscut:Îți plac?
00:32
Eu:De unde ști că îmi plac trandafirii albi?
00:34
Necunoscut: Stiu totul despre tine.
00:34
Eu:Ba nu. Nu ști nimic despre mine ,nu mă cunoști!
00:35
Necunoscut:Haide Jasmine ,eu stiu totul.Ai 16 ani florile tale preferate sunt trandafirii,ești clasa a-9-a C la liceul Teoretic Decebal
Constanța.Ai avut doi iubiți toata viața ta iar pe actualul tău iubit l-ai cunoscut din întâmplare .00:37
Eu:De unde stii toate astea?Mă urmărești cumva?
00:38
Necunoscut: Tot ce e posibil.
00:38
Începe să mi se facă frică,de unde știe toate lucrurile alea ?Of ,Doamne!De ce mi se întâmplă mie?Mai bine ma culc și am să văd mâine .
*A doua zi*
Mă trezesc dimineață ,îmi fac un duș și mă îmbrac cu ceva dau sa ies din casa și ma trezesc cu un Vlad la ușă.Ce cauta el aici ?
Eu:Bună !Cristi nu vine?
V:A mers mai devreme dar poți veni cu mine .
Eu:Ok.Nu am scos nici un cuvânt nici unul până când sparge Duțu gheața.
V:Și...ești fericită cu Cristi?
Eu:Da,deșii sincer nu îmi imaginez o relație de lungă durată.Sunt puțin confuză...
V:....Am ajuns într-un sfârsit la liceu .Nu am mai stat să îl caut pe Cristi ,am mers direct în clasă.
Mai erau 10 minute de pauză asa că am rămas asteptând în banca pe telefon lânga Ami .Stăteam linistită pe Instagram până când simt o mână pe umărul meu .Îmi ridic ușor privirea și îl observ pe iubitul meu care părea grăbit .
C:Hei! Scuze că nu te-am asteptat dimineță ,a trebuit sa mergi cu Duțu. Acum trebuie sa plec am ore în 2 minute .Îmi fura repede un sărut și merge către clasa lui.
A:Uuuu,de când ?Mă întrebă Ami curioasă.
Eu:De 2 săptămâni aproape .
A:Asta înseamna că mil lasi mie pe Vlad ?
Eu:Sa zicem ....prima data vezi daca e și Duțu de acord .V-ar sta bine împreună .
A:Mai știi ,poate îi plac fetele cu ochii verzi .
Eu:Poate...
A:Am uitat să îți zic ceva.Se organizează vinerea asta balul bobocilor .Cred ca de aceea a zis Cristi ca se grăbește ,el îl organizeaza.
Eu:Mi-ai stricat surpriza ...
A:Cu asta mă ocup .
Eu:Da,cum să nu ....#500cuvinte
CITEȘTI
Băiatul din liceu || w Vlad Munteanu
Fiksi PenggemarLiceul este ceva nou pentru ea.Lucruri noi ,colege noi ,băieți noi .Are atâtea de descoperit la doar 16 ani .Dar ceva se schimbă.Întâlnește un băiat care ,îi schimba viața radical .El reușește să scoată din ea ce e mai bun .Dar indiferent de cât de...