A trecut o săptămână de când sunt cu Cristi .Chiar am simtit ceva pentru el de la acel sărut .Știu că e mai mare ca mine dar poate Duțu a avut dreptate. Dragostea nu are vârstă,iar cel mai important lucru e că noi suntem fericiți .Mai puțin Vlad .Nu știu ce are de câteva zile,se comportă foarte ciudat .
Acum sunt acasă la ei .Cristi se joacă Minecraft ,știți voi ,încercă,repet încearcă să facă o serie nouă pentru canal .Dar ca de fiecare dată uită de ea și face altceva.În fine,Duțu stă în pat cu capul în telefon .
Eu:Ba Duțu!
V:Ce!
Eu:Vezi ca eu plec ,spunei tu lui Cristi,n-am chef să îl deranjez.
V:Ok,cum zici tu...Merg acasa și mă trântesc direct în pat .Dar când îmi era lumea mai dragă văd că primesc un mesaj pe WhatsApp .Era un număr necunoscut.Ce anonim are chef de mine!?
Necunoscut:Deranjez ?
13:03
Eu:Depinde cine întreabă.
13:05
Necunoscut: Dragostea vieții tale ,de
ce?13:05
Eu:Nu aș prea crede ,am iubit și momentan nu vreau să ne despărțim.
13:07
Necunoscut: Nu ar trebui să fi așa sigură
13:09
Eu:Dacă tu zici...
13:12
Necunoscut:Am niște treabă vorbim după.
13:14
Necunoscut:Vorbim mâine iubit-o❤
13:16Nu știu cine e tipul care mi-a trimis mesajele dar as vrea să aflu .Nu i-am dat block deoarece vreau să aflu cine este...sper sa nu fie un pedofil...
Dar nu apuc bine sa mă pun la birou că îmi pică ghinionul în cap .Sună telefonul ,era Cristinel .
Eu:Alo,ce faci?
C:Bine iubit-o ,de ce ai plecat ?
Eu:M-am plictisit ,iar tu filmai ,nu am vrut să te deranjez.
C:Bine păi ,ce ar fi sa ne întâlnim ,vin sa te iau .
Eu:Ok...Merg si mă îmbrac cu ceva lejer apoi cobor la bucătărie unde îl găsesc pe tata .
T:Buna draga mea ,unde mergi?Cu cine te vezi?
Eu:Ămm,cu Cristi de ce?
T:Interesant...sunteți împreună?
Eu:Tu esti medium cumva ?
T:Aha,am aflat !
Eu:Culmea e ca ești om de afaceri ,ar trebui sa joci în filme .
T:Lasând asta la o parte ,ție îți place cu adevărat de baiatul asta?
Eu:..da...
T:Doar ai grijă ,bine ,nu te juca cu sentimentele lui ,uneori doare mai tare să te părăsească cineva decât să îi spui de la bun început.Cuvintele tatălui meu m-au pus pe gânduri...Adică,eu chiar îl iubesc pe Cristian sau doar inima mea e confuza...
Mai bine încerc sa mă simt bine azi .Ies din bloc si îl vad pe Cristian care era gata sa mă sune .
Eu:Hei!
C:Bună!Spune el sărutându-mă scurt pe buze .Heey!Am scris capitolul ăsta de 3 ori .Wattpad la sters si l-am tot rescris .De aceea nu e așa lung .
❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Băiatul din liceu || w Vlad Munteanu
ФанфикLiceul este ceva nou pentru ea.Lucruri noi ,colege noi ,băieți noi .Are atâtea de descoperit la doar 16 ani .Dar ceva se schimbă.Întâlnește un băiat care ,îi schimba viața radical .El reușește să scoată din ea ce e mai bun .Dar indiferent de cât de...