M-am trezit dimineață iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa mă uit telefon. Aveam un mesaj de la... Cristi.Ciudat...
C:Hei,trebuie sa vorbim despre ...noi.Haide la mine acasă ,e și Duțu...
Nu am vrut să îi răspund la mesaj .Am decis să merg direct la el .
***
Ajung în fața ușii ,sincer mie frică sa dau ochii cu el .Bat încet și îl vad pe Vlad cum deschide ușa .
V:Hei ,ai venit ,Cristi e la magazin ,ajunge în câteva minute .
Eu:Ok,ești singur acasă?
V:Da ,doar cu Spot.Tatăl meu e plecat la București.
Eu:Am înțeles...Am intrat ușor în casă mergând spre camera lor .M-am așezat pe patul lui Duțu Spot apoi sărind pe mine.L-am mângâiat apoi s-a dus la Vlad.
V:Of dragostea mea.Nui așa Șpot?!
Cuvintele lui mi-au atras atenția ,îmi păreau cunoscute.
Vlad pov...
Mă jucam cu Spot vorbind cu el .După ce am realizat ce am spus m-am uitat către Jasmine care avea o privire ciudată.Sper că nu bănuiește nimic .
Eu:Ești bine?
J:Da ,doar că vorbele tale mi-au adus aminte de ceva ,dar nu îmi dau seama ce .În acel moment am înghițit sec.
Jasmine pov...
Stai puțin,stiu unde am mai vazut aceste cuvinte .Oare el o fi?Asta înseamna că el cel care îmi scrie și el e ...băiatul de care te-ai îndrăgostit da ,pentru prima data ai dreptate ,adică am dreptate.
Eram pierduta în gândurile mele ,oare el o fi ?Oare Duțu chiar mă place?Dar sunt trezită la realizate de Vlad.
V:Hei,a venit Cristi ,te-a chemat să vorbiți în sufragerie.
Eu:A ...bine...Merg în sufragerie și mă așez pe canapea ,iar Cristi lângă mine.
C:Bun...vreau să știu daca tu mai ai sentimente pentru mine.
Eu:Am crezut că am lămurit treaba asta,eu...nu vreau să îți rănesc sentimentele dar vreau sa rămânem prieteni...
C:Înțelg ...dacă îți place de cineva...
Eu:Cristian ,nu dramatiza situația ,nu îmi place de nimeni ,doar nu cred ca ești potrivit pentru mine.Dar pentru moment am uitat de el ,anonimul .Nu am gândit fraza spusa mai înainte ,dar nu puteam sa îi spun că m-am îndrăgostit de ...îgh...Duțu...îl durea mai rau pentru că era fratele lui .Dar totuși am de gând să vorbesc cu Vlad.
C:Te înțeleg perfect ,am trăit clipa asta de multe ori ...Eu merg până în City ,trebuie sa mă vad cu Selly.
Eu:Mbine...Spun eu cu jumate de gura plecând apoi în camera lor unde îl găsesc pe Vlad care făcea un vlog .
Eu:Te pot întrerupe un pic?
V:Da ,normal ,pentru tine orice.
Eu:Cum?De ce orice?
V:Pentru că ești o persoană specială.
Eu:În general sau...pentru tine...?..
V:Pentru mine .
Eu:Gata ,nu mai suport ,tu ești nui așa?Tu ești cel care îmi scrie mesajele anonime ?Răspunde ,vreau sa sti că dacă tu ești ,sentimentul e reciproc...
V:.....#500 de cuvinte
Heeei,cred că o sa mă omorâți pentru suspansul ăsta dar...nu stiți unde locuiesc 😈😈😈
CITEȘTI
Băiatul din liceu || w Vlad Munteanu
FanficLiceul este ceva nou pentru ea.Lucruri noi ,colege noi ,băieți noi .Are atâtea de descoperit la doar 16 ani .Dar ceva se schimbă.Întâlnește un băiat care ,îi schimba viața radical .El reușește să scoată din ea ce e mai bun .Dar indiferent de cât de...