-15-

1.3K 51 13
                                    

Volumul 2

Azi e o zi mare.Mă întorc în România.Ma simt atât de nostalgică urcând în avion,după atâția ani în care am lăsat totul în umbră mă întorc.Oare el ce face?Nu am mai vorbit de atunci,el a fost doar băiatul din liceu.Nu am să pot să îl uit vreodată.Sper sa îl revad chiar dacă sentimentele mele fața de el s-au schimbat.Dar nu doar pe el ,ci si pe Cristi ...

Cobor din avion și mă pirnesc spre gară.Am aterizat în Bucuresti,mă așteaptă câteva ore până la Constanța.Am luat un Uber până la gară.

Am coborât din mașină și am mers să aștept pe bancă până vine trenul.Priveam în jur si am observat un băiat cu capișon lână bine.Am observat hanoracul de la Supra apoi m-am uitat mai atent la băiatul misterios.Cred că ochii îmi joaca feste,nu cred așa ceva.Era,nu pot să cred...
Eu:C..Cristi?Tu ești?
C:Dar tu ce?Ce cauți aici?A trecut atâta timp.Mi-a fost dor de tine,mi-a fost dor de ochii tăi albaștrii.
Eu:Și mie de tine.Vlad ce face cum e mai e ?
C:Ști și tu,a trecut peste.La facultate acum.Eu am decis sa nu ...pur și simplu.
Eu:Lasă că ești tu destul de deștept.Cine te va iubi te va iubi si fară facultate.Lasă ca e Vlad inteligent.
C:Draguț să spui asta.Dar tu?Încă ți la el?
Eu:Mi-a trecut,la început da ,îi simți-am lipsa dar acum el face parte din trecutul meu.
C:Presupun că da.Haide,a sosit trenul,iați bagajele și hai.La Constanța nu?
Eu:Clar ma așteaptă marea spun eu așezându-mă pe scaun.
C:Pai,sunt doar câteva ore.
Eu:Acum ca te revăd îmi stârnești multe amintiri.Tu ai fost singura persoana în care am avut încredere când am plecat,să ști că pentru mine a însemnat mult faptul că m-ai ajutat.
C:Pentru asta sunt prietenii...spune el oftând
Eu:Da...prieteni...spun eu lăsându-mi capul pe umărul lui așa adormind în câteva minute.

Mă simt zgâltâită ușor așa că mă trezesc,am uitat complet unde sunt.
Îl văd pe Cristi cum mă ia de mână ajutându-mă să mă ridic.Îmi iau bagajele și ieșim din tren.
Eu:Constanța...vechi amintiri...
C:Cam așa,deci...poate vi la mine în seara asta până te stabilești cu casa.Apoi daca vrei mâine te duc cu mașina acasă cu bagajele .
Eu:Nu am stiut că am șofer personal,dar când ți-ai  luat carnetul?
C:Anul trecut mă gândeam că am nevoie de el.Din păcate Duțu încă recurge la autobuz că metrou n-avem încă.
Eu:A da ,dar el nu e acasă?Să nu deranjez sau ceva.
C:E ok,e la o colegă de facultate, fac niște ,,lecții,, împreună.
Eu:Da ,probabil niște lecții în pat sută la sută.
C:Cam așa,deci suntem doar noi doi...
Eu:Poate mă violezi,vezi că am spray cu piper în geantă.
C:Stai calmă,nu sunt genu.Atât de violator arat?
Eu:Nu.Deci,ai iubită?
C:Nu,dacă aveam nu te invitam.
Eu:Am înțels unde bați.

Am ajuns acasă la el și ne-am așezat pe canapea.
Eu:Deci unde dorm ?
C:Dacă ar fi după mine ai dormi cu mine în pat dar nu sunt escroc așa că dormi în sufragerie.
Eu:Mai ști?Poate acceptam.
C:Păi ,te las să te schimbi apoi poate ne uităm la un film,am popcorn!
Eu:Ok...
C:Nu trebuie să crezi altceva ,doar un film,nu consumăm alcol deci nu se întâmpla nimic altceva între noi.
Eu:Bun,pentru ca pentru moment am crezut că ai alte intenții.

M-am îmbracat în pijamale apoi l-am chemat pe Cristi sa vină.
C:Gata,pot sa intru?Intreaba el de la ușa.
Eu:haide!
Îl văd cu intra în camera fără tricou cea ce era destul de normal,adică era vară.Dar astă mă făcea să mă holbez la el în ultimul hal.
C:Cred ca o să îmi iau un tricou pe mine,nu vreau să te simți incomod.
Eu:Da,adică nu...bine ,te aștept aici...

Am asteptat până s-a întors intrând pe ușa cu un bol de popcorn cu unt.Acesta lasă popcornul pe masă și mă privește din picioare.Dar el l-am tras de mână să vine lângă mine.
C:Prea aproape ,nu crezi?
Eu:Nu!Spu eu luândul în brațe.Haide nu am mai primit o îmbrațișare de la cineva de patru ani,nu merit nimic?

Stăteam amândoi acolo pâna când auzim o bataie în ușa Ne ridicăm amândoi si mergem la ușa.Oricine ar fi o sa îm omor că ne-a stricat seara.Sună ciudat dar cred că încep să am sentimente pentru acest nou Cristi.Poate că nu l-am placut atunci dar acum e diferit.

Deschidem ușa iar acolo era...

#764 de cuvinte

Sper ca vă place această revenire

Băiatul din liceu || w Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum