Iekāpjot trolejbusā es ieraudzīju savu bijušo labāko draudzeni Renāti...
Nu mēs vairs neesam draudzenes tikai tādēļ , jo viņa draudzējas tikai ar tām "populārajām". Bet ziniet man par viņu jau sen ir vienalga. Es varu dzīvot arī bez labākās draudzenes , jo tās draudzeņu būšamas ir tikai iedomas.
Nu , paskataties reāli , kas tur labs? Tas ka ķipa mēs te baigās bestijas u.t.t? Nu tā taču nenotiek....
Labi turpināšu....
Mēs ar Renāti nesarunājāmies līdz es izkāpu ārā un aizgāju mājās.
Atnākot mājās es protams aši paņēmu telefonu un skatījos soc.tīklos. Pēkšņi man sāka rakstīt kāds... es nezinu kas tas bija , bet viss sākās ar parastu "Čau".
Pēc brītiņa viss kļuva tik savāds...
Es - Kas tu esi?
N - Nu patiesībā tu mani pazīsti. Gribēju pateikt tev to , ka tu man patīc.
Es - Labs joks! Bet pa īstam , kas tu esi?
N - Mani sauc Leo un es jau ilgu laiku tevi novēroju. Mēs mācamies vienā skolā.
Es - Manliekas es tevi atceros...tu gadījumā nemācies 10.a?
L- Jāp mācos😉
Es - Nuuu varbūt nevajag steigties?!
L - Nu es tev principā gribēju paprasīt tikai to , vai nevēlies ar mani rīt pastaigāties pa parku?
Es - Ok , bet par cik rīt ir piektdiena es tikšu tikai pēc 17.
L - Labii...nevaru sagaidīt beet tiekās rīt 17 pie Ziedoņdārza.
Es - Mhm😏Es patiešām to puisi nemaz tik ļoti labi nepazinu😕
Bet lainukā varbūt viņš ir skaists gan jau izdzīvošu.Labi ir jau diezgan vēls. Es izmācīšos , iejiešu dušā un tad jau būs 23 un man būs jāiet gulēt. Jā zinu tas ir agri bet savādāk es nogulēšu skolu...
Es attcerējos man taču jāuzraksta manam itkā puisim arlabunakti😂
Nu ja nesapratāt tad man itkā patīk viens puisis no klases...viņu sauc Markuss bet viņš nezin ka man viņš patīk un takā mēs esam itkā vnk draugi un es izdomāju spēli..lai būtu smieklīgi mēs itkā esam kopā😂💗Es- Arlabunakti mīļumiņ!❤
M- Arlabunakti manu saulīt😂❤Nu labi man patiešām jāiet guļēt...atāaaaa
Čau , es ceru ka jums patīk mans stāsts. Es ceru ka iesākumam ir ok... ja jums ir kāda ideja droši padalaties jo man tā īsti nav daudz ideju ko rakstīt. Starpcitu mēģināšu katru dienu ielikt vienu daļu bet nesolu. Atā
أنت تقرأ
Stāsts par Keitu Hendriksoni
عاطفيةČau , mani sauc Keita.Man ir 20 gadi un es dzīvoju Latvijā.