Mēs pamodāmies 9 un devāmies brokastīs. Mēs apēdām siera salātu maizītes un man bija jāgatavojas mēģinājumam. Markuss bija ļoti bēdīgs , par to ka man bija jāiet. Viņš man protams nāca līdzi. Mēs jau bijām aizgājuši uz ēku un man meklēja tērpu lielajai modesskatei un mēģinājumiem. Markusam patīk mans darbs , it īpaši tāpēc , jo man ir skaists ķermenis un viņam patīk vērot , kā es vilku dažādus tērpus. Beidzot man atrada īsto tērpu... mums bija stunda līdz mēģinājumam un es jau biju aizgājusi pie grimmētājas. Tas nozīmēja , ka mums ar Markusu bija vienkārši jāsēž kopā stundu un jāizklaidē vienam otru.
Es- tev ir kāda ideja , ko mēs varētu darīt?
M- pasēžam KOPĀ un paskatamies kaut ko...❤Tad es iesēdos Markusam klēpī un sāku skatīties mūsu abu mīļāko filmu
"Vidusskolas mūzikls"❤
Tas bija tik jauks laiks līdz es sapratu , ka man jāuzvelk tērps un jāsataisa mati.
Man bija jāprezentē īpašs pasākumu kostīms. Bikses ar platajiem galiem un augšā man bija topiņš ar rāvējslēdzēju aizmugurē , kā arī augstpapēžu kurpes un somveidīgs maciņš.
Es uzvilku bikses un Markuss visu laiku uz mani skatījās.
Es - Kāpēc tu mani novēro?😂
M - Tu esi ļoti skaista!
Es - Teica skaistulis briesmonei😂💗
M - Keita, labs joks❤
Es - Labi , džekiņ nāc un aiztaisi manu kreklu...Viņš atnāca un samīļoja mani , bet nejau lai aiztaisītu kreklu , bet gan lai noskūpstītu manu muguru...nu labi tad viņš arī aiztaisīja kreklu❤
Es - Man tiešām ir žēl , ka nevaru tevi visu dienu samīļot un sabučot😣
M - Nekas, gan jau pienāks īstais brīdis❤😀
Es - Labi, nāc uz mēģinājumu❤Tad viņš mani noskūpstīja un sākās mēģinājums.
Pēc tam es novilku tērpu un mēs kopā devāmies uz viesnīcu , jo bija jau 20. Mēs aizgājām beidzot paēst kaut ko normālu pēc visas dienas. Es ēdu kartupeļus ar vistu un Markuss ēda sušī.Tad mēs aizgājām uz nummuriņu.
Markusa skats.
Es- Tu esi nogurusi?
K- Nu mazliet...❤
Es - Domāju gan no staigāšanas pa mēli😂
K - es jau esmu pieradusi💗
Es - paskatamies seriālu?
K - ok... bet es ieiešu dušā un tad saģērbšos miegam , jo zinu , ka aizmigšu...
Es - Labi , gaidu tevi❤Tad mēs sākām skatīties kkādu seriālu , es iedevu buču Keitai un viņa aizmiga uz mana pleca. Tas bija tik mīlīgi❤
أنت تقرأ
Stāsts par Keitu Hendriksoni
عاطفيةČau , mani sauc Keita.Man ir 20 gadi un es dzīvoju Latvijā.