24.jūlijs

8 0 0
                                    

Es aizmirsu pateikt to , ka Markusam Starbucks firma kā arī dažreiz ir jāaizbrauc uz citām valstīm darījumos. Un es strādāju par modeli. Laigan zinu ka tas ir darbs , kur daudz jāceļo es ceru ka Markuss neskums pēc manis.

Nu jā rīt ir mana dzimšanas diena , bet jau 26.jūlijā man ir jābrauc uz Franciju. Tur būs satrptautisks skaistuma konkurss. Man Francijā būs jāpavada nedēļa un 28.jūlijā pie manis atbrauks Markuss lai atbalstītu , jo no sākuma būs tikai gatavošanās darbi.

Kā jau teicu man rīt paliek 20 gadi un man būs liela ballīte. Es to rīkošu savā mājā. Es aicināšu Melisu , Arti , Leo , Klēru (Leo draudzeni) , Annu ( bijušo klasesbiedreni) , Teodoru , Kristīni un Markusa labāko draugu Hariju.

M - Mīļā , aizbraucam šodien romantiskās vakariņās?
Es - Es tūlīt braukšu uz veikalu sapirkt visu vakariņām un iepirkties...
M - Gribēju ar tevi pabūt kopā😣
Es - Nu piedod man drīz jābrauc uz Franciju...❤
M - Labi brauc brauc😭
Es - Bučas atā!💗

Es aizbraucu uz veikalu sapirku visu mūsu burgerīšiem un grieķu salātiem... aizgāju mazā šopingā pa veikaliem un devos mājās.
Bija jau 19....
Es - Nāc ēst!
M - Nāku nāku mīļā
Es - Aši❤es visu apēdīšu

Tad mēs paēdām un apsēdāmies pie galda , skatoties filmas dzēru vīnu ar uzkodām un runājām par bērnu un kāzām...
Es - Ieliesi man vīnu?
M - Protams... kā tev šķiet mums nevajazētu domāt par bērnu?
Es - Nu varbūt , bet tad mēs vairāk pievērsīsimies viņam nevis viens otram...
M - Es tev vienmēr pievērsīšu uzmanību❤turklāt tad tu nevarēsi tik daudz ceļot...
Es - Nu labi , bet par to domāsim Francijā...
M  - Es sapratu mājienu , Francijā būšu gatavs!💗
Es - Un kā ar kāzām ? Kad tās rīkosim???
M - Drīz... kad mums būs bērniņš
Es - Skaidrs Markuss tu precēties ar mani negribi😣
M- Gribu! Padomā ja jau esmu gatavs veidot bērnu , kā es varu negribēt precētiez?
Es - Kā es varu zināt ko domā , kad esi greizsirdīgs?
M - Un atkal tu sāc...
Es - Nu pasaki ka neesi greizsirdīgs par to ka man jābrauc uz Franciju...
M - Protams ka esmu...viss beidzam💗

Tā arī pienāca vakars...
M - Tev nešķiet , ka mēs esam atsvešinājušies?
Es - Kādā ziņā?
M- Mēs neguļam kopā , jo tu vienmēr aizmiedz uz dīvāna un arī mīlējušies mēs sen  neesam...
Es - Nu ko man tad darīt? Tev vēlos vakaros nākt uzbāsties?
Es atceros kā tu mūsu strīda laikā teici ka esmu resna...nu tad priekš kam tec gulēt ar resnuli?!
M - Mīļā mēs daudz ko pasakam strīdu laikā...jā nāc un uzkurini mani...
Es - Bet es tevi pašlaik negribu..
M - Nu vēl labāk...

Tad es aizgāju prģērbties un atnācu pie Markusa noskūpstīju viņu vairākas minūtes mēs skūpstījamies un es aizmigu pie viņa siltumā.

Arlabunakti...

Stāsts par Keitu HendriksoniWhere stories live. Discover now