Capitolul 5

140 7 0
                                    

Citesc bilețelul şi îl pun la loc pe masă şi mă întorc cu fața la Wonho care se uita la mine cu un zâmbet mare pe față.

-Hai să ne apucăm de mâncat.
Spune şi se îndreaptă spre masă cu mine de mănă.

-Poftă bună Hyungwon-ah.
Zice după ce ne-am aşezat la masă.

-Poftă bună hyung.
Îi spun şi eu şi ne apucăm să mâncăm.

Iau bețişoarele de pe masă şi mă apuc să mănânc ramenul făcut de Kihyun care a ieşit foarte bun.

După ce termin de mâncat iau bolul şi îl pun în ghiuvetă unde îl spăl şi îl pun la locul lui, Wonho care tocmai la pus în ghiuvetă face şi el la fel ca mine apoi, mergem împreună în living unde erau toți.

Îl strâng pe Wonho de mână şi sunt gata să îi dau drumul pentru a nu ne vedea şi ceilalți, dar acesta nu îmi dă voie şi mă ține mai bine de mână.

-Sper că a-ți mâncat tot din boluri.
Ne atrage Kihyun atenția nouă şi celorlanți care erau preocupați cu alte activități.

-Normal hyung, doar faci cel mai bun ramen din toată Coreea.

Spun şi mă uit la el care pare mândru de mâncare lui.

-Mă bucur că va plăcut, ce vreți să facem acum ?
Spune şi se uită la noi toți.

-Film ?
Propun iar ceilalți aprobă.

-Stai puțin, ce film?
Jooheon pare singurul care ar avea ceva înpotriva.

-Pai nu ştiu. Eu am venit cu ideea voi alegeți.
Spun şi îmi încisez brațele la piept.

-Ce ar fi...comedie, nu ne-am mai uitat de mult la o comedie.
Toți il aprobăm şi Kihyun.

Facem piatra foarfecă hârtie pentru a vedea cine alege filmul.
Jooheon va alege filmul iar dupa zambetul sau stiu ca va fi unul la care toti vom rade cu lacrimi.

Nu stiu cum se numeste filmul care la ales, dar inca din primele 15 minute am ras cu lacrimi si nu doar eu, cu toti am ras.

Dupa terminarea filmului ne uram noapte buna si mergem fiecare in camera lui.

Urc sus in camera mea unde il gasesc pe Wonho stand pe patul meu.

-Hei, ce cauti aici ? Daca o sa vina cineva ?
Ii spun si ma apropi de pat in locul era el.

-Nu va veni nimeni, crede-ma.
Am venit sa te vad.
Spune si se apropie si ma saruta cast pe buze.

-Tocmai ce mai vazut jos acum 5 minute.
Ii spun si il privec cu dragoste pentru ca ii era dor de mine cu toate ca ma vazut acum 5 minute.

-Si nu am voie sa imi vad iubitul ?
Intreaba si raman uimit de faptul ca ma numit 'iubitul' lui. Adica da suntem impreuna dar nu ma asteptam sa imi zica deja asa.

-B-Ba d-da, doar ca.. nu ma asteptam sa te vad aici acum.
Ii spun balbait si simt cum inimi mi-o ia razna din cauza faptului ca este atat de aproape de mine si ma priveste cu atat de multa dragoste in ochi.

-Atunci, ce ai spune sa facem ceva. Eu nu pot dormi.
Spune si se intinde in pat cu capul pe perna si cu privirea indreptata spre tavan.

-Pai, ce zici de adevar sau provocare.
Propun iar acesta se ridica in capul oaselor si ranjeste. De ce am impresia ca nu am ales bine ce am ales ?

- Ok sa incepem. Eu primul
Spune si se pune in fata mea.

-Bine. Intreaba.
Spun si ma uit la el.

Te iubesc [ 2Won ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum