Capitolul 25

57 4 1
                                    

Coboara si Hyungwon de la etaji si ne asezam langa ceilalti pe canapea. Imi indrept privirea spre talevizorul care ruleaza un film de actiune. Ma las pe spatarul canapelei si imi pun o mana in jurul taliei lui Hyunhwon, acesta se intoarce si zambeste. Il trag in bratele mele iar el isi aseaza capul pe umarul meu si continuam sa ne uitam la film. Ceilalti nici nu ne-au sesizat cand am intrat.

-Aaaaaa.
Se aude un tipat de la etaji. Ne uitam unii la altii, si observ ca Changkyun nu este cu noi. Jooheon a luat-o la fuga in sus pe scari fara sa mai astepte pe cineva. O luam si noi pe urma lui si mergem in camera lui Changkyun. D-am buzna in camera si il vedem pe I.M in bratele lui Jooheon. Mici suspine se aud din partea lui. Tremura si nu da semne cum ca sar oprii prea curand.

-Shhh... linisteste-te, nu sa intamplat nimic, a fost un vis urat. Shhh, calmeazate Changkyun-ah.
Jooheon incearca sa il linisteasca dar nu pare sa functioneze.

-Changkyun-ah. Bea putina apa, haide, te va linisti.
Apare Kihyun cu un pahar de apa langa cei doi. Changkyun refuza sa il ia si isi ingroapa fata in pieptul lui Jooheon.

-Changkyun-ah, haide, bea putina apa. Te rog.
Ii spune Jooheon si il indeparteaza putin de langa el. Ii ia fata in mainile sale si ii sterge lacrimile de pe obraji. Changkyun ezita la inceput dar aproba in cele din urma, iar Jooheon ia paharul din mana lui Kihyun si il indreapta spre el. Bea putin apoi il da de o parte. Jooheon ofteaza si lasa paharul pe noptiera de langa pat. 

-Esti mai bine ?
Ma apropii de Changkyun si ii pun o mana pe umar.

-Da.
Spune si isi aseaza capul pe pieptul lui Jooheon care respira in sfarsit normal.

-Vrei o pastila ? Te doare ceva ?
Apare Hyungwon si il intreaba in timp ce se aseaza langa mine pe covorasul pufos de langa pat.

-Sunt doar putin ametit, o sa imi treaca. Spune si isi inchide ochii pentru o clipa.

-Haide-ti sa il lasam sa se mai linisteasca. Jooheon, ramai tu cu el. Ne anunti daca se intampla ceva.
Spune Kihyun si ne scoate pe toti din camera maknae-ului. Ne despartim cu totii, fiecare se duce unde are nevoie. Este ora 14:30, iar Hyungwon nu si-a luat pastilele. Intru in camera lui si il gasesc in pat cu o carte in mana citind.

-Hei hyung. Ce sa intamplat ?
Ma intreaba si lasa cartea pe pat langa el.

-Am  venit fiinca este 14:35 iar din cate stiu eu nu ti-ai luat pastilele.
Ii spun si ma pun langa el in pat.

-Ba le-am luat hyung. Dupa ce am terminat de curatat camera dupa acel mini maraton de filme, mi-am adus aminte de ele, si cand m-am uitat la ceas era 13:30 asa ca le-am luat.
Explica si ma priveste zambind.

-Sunt mandru de tine.
Spun si il sarut lung.

-Da hyung, de data asta nu a trebuit sa ma chemi sa le iau. Mi-am amintit singur de el.
Spune mandru si ma ia in brate.

-Normal ca ti-ai amintit. Si o sa iti mai amintesti, pentru ca nu mai esti copil mic sa ti le de-a cineva. Zilele astea ti le-am dat eu fiinca vroiam sa fiu sigur ca le ei, dar acum ca ti-ai amintit singur de ele si le-ai si luat sunt sigur ca de acum inainte le vei lua fara sa iti mai zica cineva de ele. Sunt mandru de tine.
Spune si il strang in bratele mele.

-Ma bucur sa pot sa te fac mandru hyung, chiar si prin gesturi atat de mici.
Spune si ma strange cu toata puterea pe care o are.

-Mereu o sa ma faci mandru. Pentru ca tu esti perfect pentru mine.
Ii spun si il sarut lung pe buze. Ne despartim din sarut si zambim ca doi copii mici dupa ce primesc jucaria mult dorita.

-Hyung, nu ma vei parasi nu ?
Intreaba din senin si se intristeaza.

-Bine inteles ca nu. Tu esti dragostea mea, esti iubitul meu, esti...esti, totul pentru mine. Nu stiu ce m-as face fara tine. Nu imi pot imagina o zi fara tine. Te iubesc prea mult pentru a te parasii intelegi ? Vreau sa fiu langa tine mereu, sa iti fiu alaturi cand te vei "vindeca" de anemie, sa fim impreuna mult timp, sa am o familie cu tine. Stiu ca poate e devreme sa ma gandesc deja la asa ceva, dar chiar imi doresc o familie cu tine. Sa avem un baietel si o fetita care sa se joace impreuna prin casa si prin curte, sa se iubeasca, sa se apere unul pe altul. Tot ce vreau eu este ca tu sa imi fi alatura asa cum eu iti voi fi tie.
Ii declar si ii sterg cu degetul mare lacrimile de pe obraji.

Te iubesc [ 2Won ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum