Dimineata ma trezesc cu o durere de cap. Cand ma trezesc mai imi dau seama ca sunt in camera lui Wonho.
Ma uit dupa el dar nu este in camera. Nici de la baie nu se aude nimic deci presupun ca este deja jos cu ceilalti.
Cobor din pat, il aranjez, si merg la dulapul lui Wonho de unde ii iau un tricou negru mai mare si ies usor din camera.
Merg pe hol pana la usa camerei mele pe care o deschid si intru.
Merg la dulapul meu si imi iau o pereche de pantaloni de trejing tot negri si merg la baie sa imi fac rutina.
Ies din baie, deschid usa camerei si merg pe hol pana la scarile care dau spre living, apoi merg direct spre bucatarie.
Liniste. Abia acum imi dau seama ca este prea liniste in casa. De obicei este mare zarva in casa datorita lui Minhyuk care este foarte energic.
Pe frigider gasesc un biletel care este de la Kihyun.
"Hyungwon-ah. Baietii sunt la studio. Nu am vrut sa te trezim fiinca aseara ti-am dat tratamentul care spune clar ca nu ai voie sa te fortezi dupa ce il iei. Nu te ingrijora, voi veni eu sa stau cu tine. Acum sunt plecat pana la un supermarket fiinca nu mai avem nimic in frigider. Ma voi intoarce cam intr-o ora.
PS:Asteapta-ma pe mine sa iti fac micul dejun. Nu mai ai voie orice.
Kihyun ♡"Super acum mai trebuie sa stau o ora de stat singur. Ce pot sa fac ? Cred ca ma voi uita la televizor.
Ma indrept spre usa de la bucatarie, cand aud usa de la casa cum se deschide. Cine o fi ?
-Nu pot sa cred ca am lasat umbrela acasa cu toatr ca afara se vedea nor de ploaie.
Aud o voce, iar dupa glas si fosniturile de pungi este Kihyun.-Vrei sa te ajut hyung ?
Imi fac aparitie de dupa usa si il surprind cum tresare cand ma aude.-Aigoo~, Hyungwon-ah sa nu mai faci asta niciodata. Mai speriat de moarte.
Spune si isi pune o mana la inima.-Scuze hyung. Deci te pot ajuta ?
Il intreb inca o data iar acesta da din cap ca pot.Merg langa el si ii iau doua pungi din cele patru, si merg cu ele spre bucatarie.
Le las pe masa din bucatarie si apare si Kihyun pe usa cu plasa care a mai ramas la el.
-Esti de mult treaz ?
Ma intreaba si incepe sa scoata alimentele din pungi.-Acum 20 de minute cam asa m-am trezit.
Spun si il ajut cu aranjarea alimentelor la locul lor.-Deci nu mai asteptat mult.
Spune si se uita la mine apoi se intoarce la aranjarea alimentelor.-Nu.
Spun si terminam cu aranjarea alimentelor.-Atunci ma apuc sa fac micul dejun. Baietii au sunat si au spus ca vor termina pana in 12, acum fiind 11:30, am jumatate de ora sa fac micul dejun pentru toti.
Spune si se uita la ceas apoi prin frigider.-Vrei sa te ajut sa termini mai repede hyung ?
Spun si ma apropii de el sa vad ce a scos din frigider.
CITEȘTI
Te iubesc [ 2Won ]
FanfictionNu ma descurc la descrieri asa ca va las sa cititi. PS: primele capitole vor fi plictisitoare dar vă asigur că pe parcurs nu va mai fi aşa.