Capitolul 11

98 5 0
                                    

Unde sunt ? Ce sa intamplat ?
Si tot mai multe intrebari de genul asta imi bantuie prin cap.
Nu stiu unde sunt. Vad doar negru si nimic altceva.

Din departare se vede o lumina slaba. Alerg spre ea si cand ajung acolo vad doar o usa mare alba care straluceste. Ma uit in stanga si-n dreapta dar nimeni. Ma uit la usa din fata mea si o deschid.

Ce era in interior ma uimit complet.

-Eomma ? Appa ? Ce face-ti voi aici ?
Ii intreb si ma uit la cei doi care par foarte schimbati.

-Hyungwon-ah, fiule. Ce mai faci ? Cum mai esti ?
Ma intreaba si se apropie dar ceva din mine imi spune sa ma indepartez ceea ce si fac.

-Hyungwon-ah~, nu e frumos sa o lasi pe mama ta cu bratele intinse dupa o imbratisare.
Spune si se uita cu o fata de speriat la mine.

-Ce este Hyungwon-ah? Nu  te simti bine? Vrei ceva?
Spune in timp ce se apropie de mine si isi lungeste acel ranjet diavolesc. Ei sigur nu sunt parintii mei.

-Stai acolo!!
Strig in momentul cand a incercat sa ma prinda de mana.

-Copil nerecunoscator ce esti!! Esti un bastard! Mi-ai distrus viata si copilaria cu aparitia ta. Ne-ai distrus familia!!!!
Spune,nu, tipa "mama" la mine. Acele cuvinte care stiu ca nu sunt la ei, ma ranesc cu adevarat. Ma uit cu lacrimi in ochii la cei care ar trebui sa imi fie parinti si vreau sa plec dar nu pot, parca as fi lipit de podea.

Wonho pov:

Ma trezesc din senin de o lovitura pe care o primesc direct in stomac. Ce naiba ?

Ma uit buimac in camera si il observ pe Hyungwon care se foieste in pat incurcat in asternutul cu care ne-am invelit cand ne-am culcat.

Ma ridic in genunchi in pat si ma apropii de el observand broboane de transpiratie pe fruntea sa si pare a avea un cosmar.

-Hyungwon-ah ? Hyungwon-ah?!
Incerc sa-l trezesc dar nimic.
Merg la baie si iau intr-o cana putin apa si imi ud putin palma dreapta cu apa din cana si il lovesc usor peste fata pentru al trezi.

Se trezeste si se uita debusolat in intunericul din camera. Se ridica in capul oaselor in pat si se sprijina de tablia patului cu genunchii la piept.

-Hyungwon-ah, este in regula.  A fost doar un cosmar nu sa intamplat nimic.
Spun si il iau in brate.
Imi plimb mana de sus in jos pe spatele sau in speranta ca se va linistii.

-Nu ma vor. Ma urasc.
Spune si incepe sa planga mai rau.

-Hyungwon-ah. Nu te uraste nimeni. Toti te iubim. De ce ai crede una ca asta ?
Spun si il pun in poala mea si incep sa ma legan in stanga si-n dreapta in timp ce continui sa imi plimb mana pe spatele lui.

-Ei ma urasc cu adevarat. Au spus ce le-am distrus viata cu existenta mea. Ca sunt un bastard.
Spune si isi infrasoare bratele in jurul taliei mele si ma strange tare.

-Hyungwon-ah, spun si ii iau fata in mainile mele fortandu-l sa se uite in ochii mei, nimeni nu te uraste bine ? Toti te iubim si  vrem sa te vedem fericit ok ? Imi poti spune ce ai visat ?
Il intreb si ma uit in ochii lui pentru al incuraja.

-Nu stiu unde eram, dar era peste tot negru. Si dintr-o data  vad ceva ca straluceste si am fugit acolo. Era o usa mare alba care stralucea puternic. Am deschis usa si am intrat acolo, era ca o camera mica si era de un gri spalacit. Acolo erau eomma si appa. Au spus ca sunt doar un bastard si ca le-am distrus viata.
Spune si incepe iar sa planga.
Il iau in brate si incep iar sa ma legan dintr-o parte in alta cu el in brate.

-Shh, liniste-te Hyungwon-ah. A fost doar un vis. Parintii tai te iubesc si te-au iubit inca de cand te-ai nascut. Nu esti un bastard bine ? Scoate-ti asta din cap.
Spun si incepe sa se linisteasca.

-Promiti ca dimineata cand ma voi trezi, nu ma vei ura si tu ?
Intreaba si isi ridica capul de pe pieptul meu.
Oftez adanc si ii iau fata in palmele mele si il sarut pe buze, scurt dar prin el ii transmit toate sentimentele si tot sprijinul care le detin.

-Normal ca te voi iubi. Si dimineata, si maine, si poimaine, saptamana asta, luna asta, si toata viata mea de acum incolo.
Spun si il mai sarut inca o data lung si il intorc in asa fel incat picioarele lui sa fie in jurul taliei mele.

-Ce ai zice daca ti-as incalzi o cana de lapte? Apoi poti dormi linistit.
Ii propun si imi plimb mana pe talia sa.

-Ma vei lasa singur ?
Intreaba si ma priveste de parca am spus ca ma despart de el. Doamne fereste.

-Vrei sa vi cu mine ?
Il intreb si cobor cu mainile spre soldurile sale.

Cel mic da din cap afirmativ, iar cand vreau sa il dau jos pentru a ma ridica el ma strange mai tare in brate.

-Vrei sa te car in brate ?
Il intreb si ma uit la el amuzat si in acelasi timp cu iubire.

-Mhm.
Mormaie si se uita cu niste ochisori mari la mine.

-Bine. Atunci tinete bine pui mic de koala ce esti.
Spun amuzat si ma ridic din pat cu el in brate.

Merg spre usa, o deschid si merg pe hol pana la scarile care duc jos.

Cobor scarile cu grija si ma uit din cand in cand peste umarul celui din bratele mele.

Ajung in bucatarie si merg la frigider,il deschid cu o mana, cu una inconjurand talia celui mic, si scot cutia cu lapte.

Merg la dulap de unde scot un ibric si pun lapte cat stiu ca bea el. Il pun pe aragaz si aprind focul.

-Hyungwon-ah, in mai putin de 5 minute vei putea sa bei laptele si apoi sa dormi linistit.
Spun si zambesc in timp ce il ridic mai bine in bratele mele.

Tot ce primesc de la el in schimb este un mormait. Se aseaza mai bine in bratele mele, frecandu-se putin de juniorul meu ceea il cam trezeste la viata. Isi aseaza capul in scorbitura gatului meu.

Ii ridic usor capul si vad ca a adormit. Cum a putut adormi in pozitia asta ? Sau cum de nu l-am simtit cand a adormit ? Trebuia sa il simt. Bine ca nu a cazut. Pff.

-Ce lenes poti fi Hyungwon-ah.
Soptesc si apresc aragazul. Pun ibricul pe blat langa el si ies din bucatarie dupa ce sting becul.

Urc scarile care duc la etaji si intru in camera mea. Il pun pe Hyungwon in pat incet pentru a nu-l trezi si il invelesc.

Ma bag in pat langa el si il iau in brate si adorm.

Dimineata ma trezesc cu Hyungwon peste mine. Bine, aproape. Are mana dreapta si piciorul peste mine. Capul il are pe pieptul meu, iar parul sau imi gadila fata.

Ma strecor usor din stransoare sa si merg la baie unde imi fac rutin si ies imbracat cu o pereche de blugi albastrii si un tricou negru.

Ies din camera lasandu-l pe Hyungwon sa doarma linistit.
Cobor la bucatarie de unde se aude mare zarva.

-(...) 

Heei :)) ce mai face-ti ? Cum mai sunte-ti ?
Scuzati absenta, am avut unele probleme de sanarate si mna..
Sper sa va placa capitolul, va astept parerile. :)) ♡

Te iubesc [ 2Won ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum