După 20 de minute de la plecare lui ChangKyun, cobor în living unde îi găsesc pe Jooheon şi ChangKyun vorbind, Jooheon se vede că este foarte serios pe când ChangKyun mai are puțin şi leşină de emoții.
-Stau acolo de 20 de minute şi nu dau nici un semn că vor pleca prea curând, dacă vrei să stai acolo.
Apare Kihyun din bucătărie în spatele meu.-De fapt venisem să te anunț că eu nu voi veni la masă.
Îi spun, eu continuând să mă uit la cei doi care erau pe canapea în linişte.-Ce ? Hyungwon-ah ce se întâmplă cu tine ? Nici azi dimineață nu ai mâncat şi fac pariu că nici la prânz nu ai mâncat nimic.
Spune şi îşi încrucişează brațele la pipt şi sprânceana ridicată.-Nu am nimic hyung, doar că nu îmi este foame. Îi spus şi îmi deslipesc într-un final ochii definitiv de pe cei doi.
-Off. Oftează apoi se îndreaptă spre bucătărie cu mine pe urmele sale.
- Nu o să ma alătur la masă dar pot participa la prepararea ei.
Îi spun lui Kihyun când ajungem în bucătărie.-Nu ai la ce să mă ajuți, dar poți să îmi spui ceva.
Spune ceea ce îmi stârneşte curiozitatea.-Spune hyung.
-I-ai spui lui Wonho hyung ce simți pentru el ?
Mă întreabă în aşa fel încât doar noi să auzim.-Nu.
Spun şi îmi las privirea în jos. Încă nu sunt pregătit să îi spun.-Ei bine ar trebui să îi spui cât mai repede. Wonho a fost chemat împreună cu Shownu la studio de CEO şi ia propus lui Wonho să se pună într-o relație falsă cu o fată. Tocmai ma sunat să mă întrebe ce să facă fiincă el unul nu ar vrea această relație.
Relație ? Cum adică relație ? Nu poate avea o relație cu o altă fată. Sau poate. Nu este într-o relație cu nimeni, deci poate să accepte propunerea lui CEO. Cu toate că asta ar agrava mai tare ca niciodată starea inimii mele bolneve din cauza lui.
-O să vorbesc în seara asta cu el.
Îi spun iar el se întoarce cu fața la mine şi mă ia în brațe.-Foarte bine Hyungwon-ah, acum ce ai spune să mă ajuți să pun mâncarea pe masă ? Băieți şi Minhyuk sunt pe drum spre casă.
Spune şi îmi pune două farfuri cu ramen în mâini şi îmi zâmbeşte.Îi zâmbesc înapoi şi continui să îl ajut la aranjarea mesei, iar la 5 minute după terminarea mesei îi aud vocea lui Minhyuk cum strigă că sunt acasă şi că îi este foame.
-Atunci ce ar fi dacă ați merge să vă spălați pe mâinii şi să veniți la masă, este deja gata.
Le transmite Kihyun apoi merge în living să îi anunțe şi pe cei doi maknae ai noştri că masa este gata.Urc în camera mea şi mă pun direct în pat şi mă uit la tavan de parcă ar fi cel mai interesant lucru până când o bătaie în uşă îmi distrage atenția.
-Da. Spun şi mă sprijin cu spatele de tablia patului.
-Hei, pot să intru ?
Spune Wonho, şi mai face un pas dupa uşă.-Oh, sigur hyung, intră.
Spun îmi înrucisez picioarele pentru ai face şi lui loc în pat.-Mi-a spus Kihyun că nu vrei să mănânci şi am venit să văd dacă eşti bine. De obicei nu pierzi niciodată o porție de ramen făcut de Kihyun.
Spune şi se aşează lângă mine. Surâd la vorbele sale fiincă este adevărat, niciodată nu pierd ramenul făcut de Kihyun, dar de data asta nu mai pot mânca, nu ştiu dacă este din cauza emoțiilor fiincă trebuie să îi spun ce simt sau pentru că chiar nu îmi este foame.
CITEȘTI
Te iubesc [ 2Won ]
FanficNu ma descurc la descrieri asa ca va las sa cititi. PS: primele capitole vor fi plictisitoare dar vă asigur că pe parcurs nu va mai fi aşa.