Capitolul 10

97 5 0
                                    

-Vrei sa te ajut sa termini mai repede hyung ?
Spun si ma apropii de el sa vad ce a scos din frigider.

-Nu ai la ce sa ma ajuti Hyungwon-ah, pana termin si vin baietii te poti duce in living, chiar nu ai la ce sa ma ajuti, multumesc.

-Oh, bine hyung, cum vrei.
Spun si parasesc bucataria.

Merg in living si aprind televizorul schimband canalele pana gasesc postul cu  desenele animate.

Stiu, foarte matur, dar din stiri, reclame, si iar stiri, prefer desenele.

Dupa aproximativ 35 de minute usa casei se deschide iar pe ea intra cei 5 muschetari.

-Am ajuns, Kihyun hyung. Sper ca ai niste ramen cald gata fiinca sunt mort de foame.
Tipa Jooheon si vine spre canapea impreuna cu ceilalti care se trantesc osteniti.

-De fapt a trebuit sa ii fac micul dejun lui Hyungwon-ah fiinca, el a asteptat dupa mine sa vin de la supermarket. Si nu a mancat nimic de cand sa trezit. Daca mai astepta-ti 10 minute va fac si voua niste ramen.
Se justifica Kihyun si se sprijina de tocul usi de la living.

-Stai. Vrei sa spui ca nu ai mancat nimic de cand te-ai trezit Hyungwon-ah ? Cand te-ai trezit ?
Se trezeste Wonho care cred ca adormise pe umarul meu.

-M-am trezit acum o ora cam asa hyung. Dupa 10 minute dupa ce am coborat de  la etaji Kihyun hyung a aparut de la supermarket, apoi sa apucat de facut micul dejun.
Spun si ma uit la el.

-Atuci putem sa mai asteptam 10 minute pana face Kihyun ceva si pentru noi, nu baieti ?
Wonho se aseaza mai bine pe umarul meu pregatit sa adoarma iar.

-De ce sa mai astepta-ti ? Este deja gata. Cat ati vorbit voi eu deja le-am terminat.
Apare Kihyun din pragul usii.

-Esti cel mai tare hyung.
I.M pleaca glont spre bucatarie dupa ce il ia in brate pe Kihyu.

-Haide-ti si voi la masa baieti.
Spune si pleaca pe urma lui I.m

-Acum hyung.
Spun si il trezesc pe Wonho care a adormit iar pe umarul meu.

Mergem cu totii la bucatarie si ne asezam la masa unde incepem sa mancam.

Dupa terminarea mesei, ma ofer sa spal vasele. Sunt singurul care nu a facut nimic de cand m.am trezit. Shownu, Minhyuk, Wonho, Jooheon si I.M, au fost la studio la repetitii, iar Kihyun a fost la supermarket la cumparaturi singur si apoi sa apucat de micul dejun pentru mine si ramen pentru  ceilalti.

Deci trebuie sa fac si eu ceva nu ? Dupa ce termin vasele ma sterg pe maini de apa si plec spre camera mea.

Urc scarile care duc la etaj spre camera mea unde il gasesc pe Wonho intins in pat cu ochii inchisi.

-Mai zice de mine ca dorm mult.
Spun si imi dau ochii peste cap.

-Sa sti ca nu dorm.
Ma speri si tip in momentul in care il aud.

-Tu nu dormeai ?
Il  intreb si ma uit la el inca stupefiat.

-Nu. Vroiam sa dorm, dar am zis sa te astept si pe tine sa dormim impreuna.
Spune si ma priveste zambind.

-Eu nu pot sa dorm hyung, dar poti dormi daca vrei.
Ii spun si ma indrept spre dulap pentru a ma schimba de haine.

-Apropo, azi dimineata ti-ai luat tratamentul ?
Ma intreaba si raman blocat. Am uitat de tratament.

-Pai, ei bine, vezi tu hyung...
Incep dar nu ma lasa sa termin.

-Ai uitat nu-i asa ?
Spune si se uita la mine cum zambesc nevinovat.

-Stai aici sa pana ti-l aduc eu.
Spune si ma aseaza pe marginea patului apoi iese din camera. Cand apare din nou in camera este insotit de Kihyun.

-Hyung, tu ce cauti aici ?
Il intreb pe Kihyun iar acesta se aseaza langa mine pe pat.

-Eu iti voi face o parte din tratament. Acum intindete in pat si asteapta putin.
Spune si ia niste cutii din mana lui Wonho care par a fi niste injectii.

-Hyungs, sper ca alea nu sunt ce cred eu.
Spun si ma uit cu groaza la cutiile din mainile lui Kihyun.

-Hyungwon-ah, sunt doar niste injectii, calmeaza-te. Uite, ia patilele astea si bea niste apa.
Imi intinde niste pastile pe care le iau si le inghit cu putina apa.

-Acum stai intins si relaxeaza-ti mana. Nu va durea deloc.
Spune Kihyun in timp ce isi pune niste manusi chirurgicale, iar pe o bucata de vata pune niste spirt, apoi imi dezinfecteaza incheietura cotului.

-Hyung, vino langa el.
Ii se adreseaza lui Wonho care vine langa mine in pat si ma cuprinde cu bratele.

-Relaxeaza mana Hyungwon-ah, nu am cum sa iti fac injectiile daca tu ai mana incordata. Unde sa ti le fac daca nu vad nici o vena.
Spune si incet incet imi relaxez mana. Cu toate ca imi este foarte frica.

-Hhhh.
Strang din dinti cand simt o durere infernala in brat.

Wonho ma strange mai bine in brate, iar cand vreau sa imi retrag mana din cauza dureri, acesta mi-o prinde si o tine imobilizata.

-Hyungwon-ah, mai rezista putin. Mai este una si ai scapat.
Wonho imi sopteste la ureche si ma saruta pe cap.

-Hyung... ma doare.
Spun si strang iar din dinti atunci cand Kihyun face adoua injectie.

-Inca putin...Gata. Bravo Hyungwon-ah. Sunt mandru de tine. Acum nu iti face griji, vei adormi iar peste cam 3-4 ore te vei trezi bine ?
Spune Wonho si ma inveleste cu patura de pe pat.

Cu ultimele puteri il prind de mana semn ca vreau sa stea cu mine. Acesta intelege si se intinde la loc langa mine apoi alunec in lumea visurilor.

Wonho pov:


Astept sa il ia somnul complet si cobor din pat apoi ies usor din camera lui dupa ce il invelesc cu patura.

Ies din camera si merg jos unde nu este nimeni. Cred ca sunt in camerele lor.

Merg la bucatarie si imi iau o stica de apa din frigider si imi pun intr-un pahar.

Beau apa si urc inapoi la Hyungwon in camera. Este 12 deci presupun ca pe la 16:30 se va trezi, ceea ce inseamna ca pot dormi si eu pana atunci. Intru usor in camera si ma pun langa el in pat. Il iau in brate si imi afund capul in scorbitura gatului lui si adorm.

Te iubesc [ 2Won ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum