Chain's Pov
I was waken by my alarm clock.. again so..
"BOGHGGHHGGGSSSS"
Tsk I throw it outside the window..
"AAARRRAAAYYY KOOO POOO JUSSSSKKOOOO!! ULO KO ANG SAKIT PUNYETA" tsk I even heard someone shouted.. my slut maid she deserves it even I don't mean it.. she is a bitch she is so lucky I can't fired her right now..
"SWEETTYY GISING!!!!" my mom shouted when I was about to sleep.. urghhh..so I looked at her a cold look and get up and go to the shower to take a bath..alangan sa kusina.. and did all my morning rituals..
A
F
T
E
R
W
A
R
D
SI'm finished so I get dressed.. I wear a black t-shirt with a *I'LL KILL YOU* word in the back and front and I wear a black jeans and black w/ red converse..
Then I get down.. and meted by my mom and dad who is waiting for me..
"Good morning sweety, pinasok na nmin lahat ng maleta mo sa van so get in na and we will go now para makapaghanda sila sa pag iintroduced sau okay?" My dad said so I just nod.. well ohh did I told you that we are in KOREA well I said it.. so I get in the van first and get my earphones and plug it in my ear.. alangan sa ilong.. and I just look outside..
When the van is already moving my mom speak..
"Sweety matulog ka muna sasabihin nlng nmin kung nasa AIRPORT na tayo" so I jut nod and close my eyes pero may umepal sa isip ko..
(A/n:hoy pwede bang magsalita ka ng full tagalog nakakanosebleed grabe..)
EEEEPPPPAAAALLLL!!!!!!!
TSK STUPID(A/n: ah talga lng ha gusto mo patayin kita sa story na ito?)
Fine..
Epal kac.. so pumikit ulit ako and slept.. without me knowing..
A
F
T
E
R
W
A
R
D
SZzzzzzzzzz---
"Sweety we are here na kaya gumising kana diyan.." my mom said habang niyuyugyog ako.. what the!!!
"K" i said coldly that made her stop and get out of the van.. seriously ganon na ba tlaga ako katakot.. hayyy sa ganda kong to tsk..
(A/n:HANGIN GRAVE)
Whateve.. bumaba na ako sa van at sabi ni dad pasok na raw ako sa private airplane nmin so pumunta na ako at whoooo natulog ako.. ano panag ba alangan namang tutunanganga ako..
Zzzzzz
Pagkagising ko saktong pababa na kmi.. as in lalanding.. and wooooo naglanding na..
We just stand up and let our body guards carry our bags so I step out of the plane and.....0__________0
WHAT THE!! HELL!!!
There are many reporters around me ughh they got me..
So before they could talk I talked that made them scared and ran...
"GET.LOST.!"i said cold than ice.. hahaah if you could see their face tsk but I dont laugh..
So I just get down and my mom and dad is in my back so i continue..
Pagķababa ko meron na ang aming sasakyan at nilalagay na nila ang mga gamit namin kaya pumasok na kmi hanggang ngayon wala kming imikan.. but ganito lang talaga kami.. see may pinagmanaan ako hehe..
HAYYYY I'M BACK IN PHILIPPINES
I'M BAAACCCKKKK... FINALLY..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.YOUR NIGHTMARE EMPRESSS IS BACK!! GET READY ...
__________________________________
Wahhhh yeeessss... are you all dizzy in my story? Hahaha makaenglish ako wagas ahhh.. hayyy.. kung nalilito kayo well
Che eeee problema niyo na yan no..
😂😂😂
Anyways wait till the next update..!!
😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😎😎😎😎
BINABASA MO ANG
THE LEGENDARY GANGSTER PRINCESS
AcciónA cold girl named ChainDark will be the new headmistress of FANTASTIC REBEL ACADEMY that was owned by her family's bestfriend .... Sa pagtapak niya sa eskwelahan na to alam na niyang magbabago ang buhay niya... She will meet two trouble makers...