1.Oříšky- zkuste si koupit nějaký levný, já vím, že to v dnešní době moc nejde, ale zkuste to. A můj typ na tohle je jednoduchý.... Zajděte si do lidlu, tam mají spoustu velkých i malých balení oříšků. To, které mám teď já se jmenuje MIXED NUTS od značky ALESTO a vypadá to takhle...
Tyto oříšky jsou Teda trochu dražší.... Poprvé jsem na ně narazila v lidlu v Mostě, a stály asi 65kč velké balení, nó a v Praze byly Teda o 25Kč dražší. Tedy 90Kč. Jinak tam mají třeba taky velké balení jenom mandlí a to stojí 80Kč. Ale pozor na solené oříšky!!! Ty nekupujte!!!
2.Tvaroh- tohle mi poradila kamarádka, která hubne už 2 roky a prý je na hubnutí dobrý taky tvaroh. Obyčejný nízkotučný tvaroh ve vaničce. Já si ho dávám buď na suchary, ( teď jsem dlouho neměla suchary.. Musím si je koupit) nebo na rýžové Bio chlebíčky ( s kámoškou tomu říkáme polistirén) . A je to opravdu moc dobré.
3.Suchary-jak už jsem načala v předchozím typu, tak vám chci poradit, kupte si suchary, já třeba jsem pečivo vyměnila za suchary. Jako ok přiznávám, že suchary tě stejně jako chleba nenasytí, ale je to moc dobrá věc. Já třeba vřele doporučuji suchary BESCHUIT, prodávají je v každém supermarketu Albert, ale bohužel vyfotit nemůžu, protože je teď nemám. Poslední dobou jsem ale na světlý beschuitky nenarazila, tak si kupuju ty tmavý, taky nejsou špatný, ale světlý jsou prostě TOP. STOJÍ 20KČ 1 BALENÍ!!
Tak to je všechno, snad jsem vám alespoň trochu pomohla.
Jo, jinak ohledně včerejška, tak jsem se ovládla a tu čínskou polívku si nedala. Jako ovládla.... Ehm.... Ehm.... Ok, přiznávám se.... Už jsem to měla hotový
..už jsem to chtěla jíst, ale přišla domů mamka z práce a řekla jsem: Jeeee, mami ty už jsi doma, tady jsem ti udělala polívku. Ani netušila že mě tím vlastně trochu vysvobodila, ale nakonec jsem si dala k večeři chleba se sýrem.Já jsem prostě geniální 😏😏😏
Jinak dneska :
Snídaně : jako vždycky
Svačina: 2 banány
Oběd: milánské špagety
Svačina: si dám třeba zase okurku s paprikou a oříškama
Večeře: opočenský jogurt meruňkaTak co?? Myslíte že ok???
Já myslím že jo
Tak čau zas zítra.
Vaše Liss ❤❤
ČTEŠ
Hubnutí, ale jinak
RandomJako každá mladá dívka jsem nespokojena se svou postavou a bojím se že přiberu...