Pád!! 😟😧😱😱

115 5 2
                                    

Ahojte všichni,  mám pro vás špatnou,  ale sakra špatnou zprávu. Poslední dobou se hrozně cpu až k prasknutí. Mám problémy s břichem a trpím na časté bolesti a když se k tomu přičte ještě hodně nezdravého jídla,  je to v podstatě sebevražda. Chci vám jenom přiblížit mojí situaci,  dneska jsem snědla velký balení kořeněných brambůrků.  Aaaaa!!
Vím,  že to není nic strašného,  ale když se takhle stravujete skoro každý den,  je to fakt blbý.  Od té doby co pořád jím jsem se nevážila a fakt se bojím stoupnout si na váhu. Ach.... Kde jsou ty časy kdy váha byla moje kamarádka. Víte z mých předchozích kapitolách,  že jsem se skoro dostala k anorexii,  ale pravdou je,  že jsem to nechtěla,  naplánovala jsem to. K skoro anorexii mě dohnal můj zdravotní stav. Časté bolesti břicha. Někdy mám období kdy skoro nejím a někdy přesně naopak.  A to moje žrací období trvá už podezřele dlouho. Je to jako bych se svým tělem hrála jakousi hru.  Já říkám : Dej si třeba jablko ale tělo si řekne: ZVEDNI TEN SVŮJ LÍNÝ ZADEK A ZABĚHNI SI PRO MARSKU DO VEČERKY!!!
Myslím si,  že nejsem silná. Ale pravdou je,  že člověk ani neví co dokáže a já se že dna zvednu to vám slibuji!!!!
ZAČÍNÁME ZÍTRA!!!

vaše Liss ❤❤

Hubnutí, ale jinakKde žijí příběhy. Začni objevovat