Asi jste čekali, že vydám kapitolku o mém dni, co jsem jedla atd...
Ale ráda bych se přesunula trochu k vážnějším tématům....
______________________________________
Jste šťastní? Jsme šťastní? Jsem já šťastná?
______________________________________
Každý si pod pojmem ŠTĚSTÍ představíme něco jiného. Někdo třeba, že dostal 1 ve škole, jiný lidi, že třeba našli novou práci a proto jsou šťastní.... Každý si štěstí vykládáme prostě trochu jinak. A CO JÁ?Já vám teď nedokážu úplně s čistým svědomím říct, že jsem šťastná. Jsou okamžiky, které mě šťastnou v ten moment (den) udělají, ale štěstí jako celek? Vůbec nevím. Pravdou je, že já nesnáším, když mám nejistý život, když jednoduše nevím, co se mnou bude za 2 měsíce, za půl roku. Tenhle pocit jsem měla hodně, když mě čekali přímačky. Nevěděla jsem co bude v září.
A co mi opět tento pocit vyvolává?
Za 3 dny mě čeká nábor do Street Dancové skupiny (ano, tančím Street Dance 3roky), tanec miluju a nedokážu si bez něj představit život. Tak jsem nejistá, né že bych si nevěřila, ale mám strašný strach co bude, když to nevyjde. 😟
______________________________________
Abych vás, ale moc neunudila svým životem, tak já vám sem dám, co jsem dneska jedla (a co jíst ještě budu)Snídaně: bílý jogurt Activia + müsli Na zdravý (příchuť skořice)
Svačina: *******
Oběd: fazolová polévka+ buřt guláš
Svačina: *******
Večeře: opečený toust (možná suchar, ještě nevím) se sýrem ( tím roztékacím) a jedno rajče (velké)Aktivity: vcelku nic moc (já vím jsem hrozná), akorát jsem byla se ségrou na jedné akci pro děti, takže jsme chodili po různých stanovištích po celým našem lese asi 3 hodiny.
______________________________________
Jinak bych chtěla zaktualizovat informace o mě:
Výška : 173cm
Váha: 63kg
Stavba těla (genetické) : velká
ČTEŠ
Hubnutí, ale jinak
AléatoireJako každá mladá dívka jsem nespokojena se svou postavou a bojím se že přiberu...