Her Zamanki Gibi İşler Yolunda Gitmiyordu.
Okuduğum Bölüm Başıma Bintane Dert Açmış Ve Derslerden Kalmıştım.Gecemi Gündüzüme Katıp Çalışsam Bile Notlarım Düşük Geliyor Buda Beni Dahada Bunalıma Sokuyordu.
Üniversite Gerçekten Böylemiydi Diye Sorgulamaktan Geceleri Uyuyamıyor Olmuştum.Her Gün Bilgisayarda Saatlerce Oyun Oynayıp Duruyordum Ve Zaman Hızla Geçiyordu.
Sabahları Uyuyor Akşama Doğru Uyanıyordum. Artık Derslerden Soğumuş Ve Hiçbirine Çalışmak İstemiyordum.Kaldığım Yurttaki Oda Arkadaşlarım Kendi Hallerinde Takılan Birbirinden Değişik Tiplerdi.Onlarda Benim Gibi Sabahtan Akşama Kadar , Akşamdan Sabaha Kadar Bazen Hiç Uyumadan 2 -3 Gün Aralıksız Oyun Oynuyorlardı.
Bazen Yatağıma Yatıp Beyaz Tasarruf Lambama Gözlerimi Dikip Saatlerce Dalıyordum.İnsanlar Bu Sisteme Nasıl Böyle Alışabildi Diye.. Galiba Ben Yapamıyordum.
Uyudum.
Uyandığımda Yüzüme Gelen Güneş Işığından Dolayı Yüzümün Yarısının Yandığını Farkettim Önce Biraz Güneşe Sövdüm Sonra Perdeyi Açık Unuttuğum İçin Kendime.Yatağımdan Kalkıp Kıyafetlerimi Giydim Ve Kahvaltı Yapmak İçin Yola Çıktım.Yurtta İn Cin Top Atıyordu O Saatlerde Herkez Uyuyordu Normal Olarak.
Dışarı Çıktığımda Hafif Bir Rüzgar Esintisi Yüzüme Çarptı Ilıktı Ve İlkbaharın Habercisiydi . Etrafıma Bakındım Ağaçlar , Uzunca Apartmanlar Ve Park Halindeki Araçların Arasındaki Çöp Konteynırlarında Yemek Arayan Kedilerden Başka Hiçbirşey Yoktu. Cebimdeki Sıgara Paketini Çıkarıp Son Dalımı Ağzıma Götürüp Yaktım. Gözüme Gelen Duman Yüzünden Gözlerimi Kıstığım Anda Şiddetli Bir Rüzgar Yüzüme Vurdu.Sanki Uyan Artık Der Gibi Gözlerimi Tekrar Açtığımda Hiçbir Marketin Açılmadığını Hergün Enazından 2 veya 3 Arabanın Eksik Olmadığı Caddede 1 Tane Araba Bile Hareket Halinde Değildi. Sanırım Tüm Dünya Bugünü Tatil Olarak Geçirecek Diye Düşündürdü. Sıgarayı Ağzıma Götürüp Ellerimi Cebime Sokup Fırına Doğru Yola Koyuldum..
Yoldan Gözüken Petrol Fabrikasının Bacalarından Duman Çıkmıyordu Ve Etrafı Saran O Çürük Yumurta Kokusuda Yoktu , Arabalar Park Halinde Ve Sokaklarda Hiç Hareketlilik Gözükmüyordu.
Yolun Kenarında Kalan Çam Ağaçlarıyla Süslenmiş Yoldan Gidip Biraz Temiz Hava Ve Kendimi Dinginleştirme Amacıyla Yolumu Değiştirip İlerledim. Etrafa Bakıyordum Güneş Işığı Ağacın İçerisinden Sızıyor Ve Yola Düştüğü Çizgiler Halindeki Işık Demetlerinde Uçuşan Toz Parçacıklarını İzlemeye Başladım . Normalde Oradan Geçmesi Gereken Dolmuşlar Bile Yoktu Piyasada . Merak Ettim Ve Şehir Merkezine Doğru İlerlemeye Başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Future / Gelecek Yok
Fiksi IlmiahDünyamızda Her Zaman Olduğu Gibi Sıradan Bir Gün Başlıyordu. İnsanlar Güne Merhaba Diyerek Uyanıyor Ve Kahvaltılarını Yapıyorlardı. Sıradan Bir Günde Sıradan Bir Şekilde Otobüste,Trende,Arabada Seyahat Edip Evlerinde Televizyon İzleyip Haberleri Sey...