Karışık Valizler

108 37 99
                                    



Hızla bir sağa bir sola koşuşturan insanları izlemeye başladım. Herkes bir hız peşindeydi. Herkesin gidecek olan bir yeri vardı, aynı benim gibi. Bir yandan mutlu bir yandan da mutsuz olmak ne kadar kötü bir şeydi. İnsanın ikilemde kalması... Doğru ya artık kötü düşünmek yoktu. Kızlar bana bunu yasaklamıştı. Onların dediklerine kulak vermeliydim artık.


Derin bir nefes aldım. İşte buradaydım, gidiyordum! Hayalimin peşinden gidiyordum.


"Bize arada haber vermeyi sakın unutma! Duydun mu beni? "


Eylülün dediği şey üzerine gülümsedim.


" Kızım saçmalama, bu deliye de iyi bak. "


Elimle Umay'ı işaret ettim.


" Haa o bende merak etme. "


Gerçek bir kahkaha attım. Eylül biraz deliydi, aslında ona biraz demek çok.. Ne biliyim az kalırdı. O gerçekten deliydi. Kafasına ne eserse yapar ve hiçbir şey umurunda olmazdı. Bu onun yapısıydı.


" Zaten o yüzden merak ediyorum ya. Neyse kendinize iyi bakacağınıza söz veriyor musunuz? "


" Abla lütfen ama! Bizi merak etme biz buradayız aslında kendine iyi bakması gereken kişi sensin. Oralarda dikkatli ol tamam mı? "


Umay'a ve Eylüle sarılabildiğim kadar sarıldım.


" Beni merak etmeyin kızlar. İyi olacağım. "


Sanırım...



Yapılan anons üzerine kızlardan ayrıldım ve büyük siyah valizimi görevliye verdim. Tüm güvenlik önemlerinden geçtim ve uçağa doğru yürümeye başladım. Biletimi Eylül aldığı için VIP bölümünden almıştı manyak kız. Parasını asla cebinde tutmayı bilmez sağa sola harcardı. Her neyse bunları düşünmek yok Derin! Sadece mutlu olup eğlenceyi düşüneceksin!


Uçağa giriş başladığında yavaş yavaş ayaklandım ve yürümeye başladım. 


İşte! Hayatımın belki de son mutluluguna adımımı atıyordum. İlk adımımı. 


Cam kenarı olması güzeldi. Bulutları izlemek her insana huzur verirdi. Uçak havaya kalktı ve pilot konuşmaya başladı.


" Evet sayın yolcularımız! Kaptanınız Alper albayrak konuşuyor. Hepinize hoş geldiniz diyorum,  bulutların üzerinde güzel ve eşsiz manzaraya kendinizi kaptırmanızı ve korkmamanızı istiyorum. Uçuşumuz esnasında bazen güne, bazen ay ve yıldızlar ama öncelikle her zaman bizlerle birlikte sizler de eşlik edersiniz, bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Lütfen rahatınıza bakın. Uçuşumuz 10 saat sürmektedir. Herkese iyi uçuşlar diliyorum "


Ahh bu pilotlar. Karizmatik konuşmak için kendilerini şekilden şekle sokuyorlardı. Güzel konuştuklarını iddia ediyorlardı ama bana güzelden çok korkunç geliyordu. 

Aşkın SınırıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin